This is Kitten

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

This is Kitten

Bericht door kitten »

Nou, laat ik hem ook eens doen. Hou je vast.

Kitten, switch. Ik zit in een open polyamoreuze relatie. Ik woon in het wonderschone Brabant samen met Dacrael, die mij domineert, Heerscher, die ik domineer, Heerschers sub leonietje en mijn 3 kinderen, op dit forum bekend als "Oudste, Middelste en Jongste" oftewel, de welpjes. Naast de welpjes ben ik ook nog de moeder van Logeetje, een lief meisje dat opgevoed wordt door twee papa's. Hoewel het een open relatie is, date ik momenteel niet vanwege de plannen voor een tweede logé voor nieuwe papa's. En ik ben ook nog ondernemer, fotograaf. :)

Ik hang sinds 2006 op WS rond en de meeste van mijn meest hechte vrienden heb ik hier wel leren kennen.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: This is Kitten

Bericht door skaoot »

Een goede samenvatting zo! :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
pearlie

Re: This is Kitten

Bericht door pearlie »

leuk.. ook welkom terug
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: This is Kitten

Bericht door pluis »

En ook: all-around badass en tof mensch!

Fijn om forumbewoner met je te zijn, mdme Kitten :)
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: This is Kitten

Bericht door Nijntje »

Wow, kitten, respect dat jou complexe en niet alledaagse situatie in zo'n kort stukje tekst kan weergeven!

Oh, en jullie zijn lief!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: This is Kitten

Bericht door eireann »

Aangenaam! Let je er wel op dat je een beetje on topic blijft in alle draadjes?
:love3: :hypocrite: :D