This is Kitten

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

This is Kitten

Bericht door kitten »

Nou, laat ik hem ook eens doen. Hou je vast.

Kitten, switch. Ik zit in een open polyamoreuze relatie. Ik woon in het wonderschone Brabant samen met Dacrael, die mij domineert, Heerscher, die ik domineer, Heerschers sub leonietje en mijn 3 kinderen, op dit forum bekend als "Oudste, Middelste en Jongste" oftewel, de welpjes. Naast de welpjes ben ik ook nog de moeder van Logeetje, een lief meisje dat opgevoed wordt door twee papa's. Hoewel het een open relatie is, date ik momenteel niet vanwege de plannen voor een tweede logé voor nieuwe papa's. En ik ben ook nog ondernemer, fotograaf. :)

Ik hang sinds 2006 op WS rond en de meeste van mijn meest hechte vrienden heb ik hier wel leren kennen.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: This is Kitten

Bericht door skaoot »

Een goede samenvatting zo! :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
pearlie

Re: This is Kitten

Bericht door pearlie »

leuk.. ook welkom terug
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: This is Kitten

Bericht door pluis »

En ook: all-around badass en tof mensch!

Fijn om forumbewoner met je te zijn, mdme Kitten :)
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: This is Kitten

Bericht door Nijntje »

Wow, kitten, respect dat jou complexe en niet alledaagse situatie in zo'n kort stukje tekst kan weergeven!

Oh, en jullie zijn lief!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: This is Kitten

Bericht door eireann »

Aangenaam! Let je er wel op dat je een beetje on topic blijft in alle draadjes?
:love3: :hypocrite: :D
**Self Rescuing Princess**
Harpocrates

Re: This is Kitten

Bericht door Harpocrates »

kitten schreef:Ik zit in een open polyamoreuze relatie. Ik woon in het wonderschone Brabant samen met Dacrael, die mij domineert, Heerscher, die ik domineer, Heerschers sub leonietje en mijn 3 kinderen, op dit forum bekend als "Oudste, Middelste en Jongste" oftewel, de welpjes. Naast de welpjes ben ik ook nog de moeder van Logeetje, een lief meisje dat opgevoed wordt door twee papa's. Hoewel het een open relatie is, date ik momenteel niet vanwege de plannen voor een tweede logé voor nieuwe papa's.
Deze ga ik eerst nog even een paar keer goed lezen.

Hoi Kitten! Jullie hebben een buitengewoon interessante samenlevingsvorm en - zoals eerder al bij Leonietje gemeld - kan mijn nieuwsgierigheid hier waarschijnlijk wel honderd vragen over bedenken. Ongetwijfeld te persoonlijk en hoogst ongepast in sommige gevallen, maar altijd zonder snode bedoelingen. Mocht ik binnenkort eens wat tijd overhebben, dan ga ik er graag eens voor zitten ;)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: This is Kitten

Bericht door kitten »

Denk je dat je een vraag kunt bedenken die mij nog niet eerder is gesteld? ;)
Harpocrates

Re: This is Kitten

Bericht door Harpocrates »

kitten schreef:Denk je dat je een vraag kunt bedenken die mij nog niet eerder is gesteld? ;)
Eens even zien...

Met vier volwassenen, drie welpjes en een logeetje tel ik acht bewoners. Als jullie een hele doos leeg eten, wie krijgt dan de laatst overgebleven negerzoen?

Maar serieus, dat denk ik wel hoor. Wanneer ik honderd (meer relevante) vragen op je afvuur, dan zit er vast eentje tussen die je nog niet eerder kreeg. En als zodanig uitgedaagd ga ik er daadwerkelijk voor zitten om een lijst met honderd vragen te bedenken, dus "be careful what you wish for..!".
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: This is Kitten

Bericht door isara »

Ehm, ik vroeg afgelopen zondag aan Kitten of alle drie de verschillende volwassenenbedden ook verschillende matrassen hadden gezien de voorkeuren en de verschillende slaapkoppels. Ik vraag me af of die vraag al eerder was gesteld :)
Achteraf vond ik het best een suffe vraag, trouwens :oops:
dbj

Re: This is Kitten

Bericht door dbj »

Hoi Kitten :bye:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: This is Kitten

Bericht door kitten »

@Harpocrates A: je telt verkeerd. Het logeetje woont immers bij haar vaders, dus het zijn er 7. Niet dat dat je negerzoendilemma oplost. De laatste twee eindigen in de kast en worden verorberd door degene die ze tegenkomt als er niemand kijkt. Allebei. Ik ben onschuldig. 8-)

B: ga je gang! Ik daag je uit. 100 vragen. :)

@isara: klopt! Punt voor jou, die was nog niet eerder geweest.
Harpocrates

Re: This is Kitten

Bericht door Harpocrates »

kitten schreef:Ik daag je uit. 100 vragen
Dat is leuk gezegd, maar op deze manier vind ik het geen echte uitdaging. Wat staat er tegenover? Voor honderd antwoorden doe ik het!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: This is Kitten

Bericht door kitten »

Da's teveel, een vraag is veel makkelijker dan het antwoord. Ik beantwoord alleen de vragen die ik nog niet eerder gehad heb.
Harpocrates

Re: This is Kitten

Bericht door Harpocrates »

Een vraag is makkelijk ja, maar honderd? Het viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen.
Plaats reactie