Hallo, ik ben sarah

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Sarahx

Hallo, ik ben sarah

Bericht door Sarahx »

Hallo allemaal, :static:

Ik ben sarah, 36 getrouwd 2 kinderen.
Mn huwelijk loopt op een bepaald vlak niet goed. Het is vooral klaar liggen erop erover en weltrusten. En ik heb meer nodig, heb dat gevoel al een poos dat er meer moet zijn maar niet wist wat. Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar wat ruiger.. handboeien ofzo. Maar ook daar wil hij niets van weten.
Een poosje geleden ben ik online een dom tegengekomen. En dat voelde heel goed. Alsof dit was wat ik zocht en nodig had. We hebben eerst een tijdje gewoon contact gehad en daarna ook wel wat met opdrachtjes enzo. Er was de intensie tot een ontmoeting.
Hij voelde goed. Snapte wat ik bedoelde. Hoe ik het voel. Kwam diep binnen en opende een deurtje in me.
En na een veeeellll te korte periode als donderslag, vertelde hij me dat hij iemand tegen was gekomen die relatie materiaal was . Prima kan gebeuren. Maar het doet wel pijn. Vooral omdat ik het gevoel heb dat ik dat deel van mezelf nu weer terug in de kooi moet stoppen.
Ik hoop hier mensen te vinden die ook worstelen met de eerste stappen en misschien ook in een relatie zitten die niet zo vrij is als ze zouden willen.
Groetjes sarah
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door Bitemarks »

Welkom!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door eireann »

Leuk dat je er bent Sarah, voel je vrij om in topics aan te haken of nieuwe te openen!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door thaliya »

Welkom, Sarah!
*schenkt een glaasje wijn in want het is vrijdagavond*
Je bent zeker niet de enige die hiermee worstelt. Weet je man van je gevoelens en je online D?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Sarahx

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door Sarahx »

Hij weet dat ik een beetje pijn fijn vind. Maar als hij het al doet, doet hij het op het verkeerde moment zonder dat ik echt opgewonden ben. Als ik dan auw zeg zegt hij, dat vind je toch juist lekker?
Hij heeft dat gewoon niet.
En nee hij weet niet van mn online omzwervingen.... zou hij als verraad zien. Zou het niet snappen...
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door Nijntje »

Welkom hier. *schuift een plateau met toastjes op tafel*

Lastige situatie, als je eenmaal die deur geopend hebt, weet je voor altijd wat er achter zit. Dan is het niet alleen maar een vage fantasie en een ongrijpbaar verlangen. Dan blijken er ineens echt mensen te zijn die jou "rare" fantasie ook begrijpen en zelfs uitvoeren. It cannot be unseen, ofzo....
Sarahx

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door Sarahx »

Erg lastig ja!
Ik schreef de dom in kwestie ook, ik wou dat je me niet los had gemaakt. Nu weet ik wat ik niet zal krijgen dat maar het veel erger.
*pakt een toastje en neemt een ferme slok*
En mn huwelijk en gezin op het spel zetten is ook nogal wat vind ik.
Ik las dat vertellen moet. Nou ja eigenlijk moet . Maar denk dat mn man er of niks mee doet en hoopt dat het overwaait, of mn behoefte maar weg stop, of hij denkt oe dan maak ik er voor mij het beste van en gaat het gebruiken voor zn eigen genot....
Snappen jullie wat ik bedoel?

Ik heb het aan mn beste vriend proberen uit te leggen. En hij is heel ruimdenkend. Maar hoe frustrerend is dat. Dat je iets wat zo fijn en puur voelt zo niet uitgelegd krijgt .
Als je het zelf niet voelt zul je het niet begrijpen denk...
Daarom wel heel blij om hier te lezen. Maar wel jammer dat mensen om me heen het nooit zullen snappen.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door Arno »

Hoi

Welkom, ja dit is een heel bekend dilemma. Een partner hebben die er niet mee om kan gaan, en ik snap ook heel goed dat je de huidige goede relatie niet op het spel wilt zetten. En daarmee zit je in een heel lastige situatie, en dan is het mooi om er hier tussen ons over te kunnen praten zonder veroordeelt te worden. Neem de tijd en lees hier veel, en stel de vragen die je dwars zitten.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door Ravelijne »

Welkom, hier. Moeilijke situatie. En qua wakker maken... Ik denk zelf dat dit gevoel uiteindelijk altijd boven zal komen. Het kunnen moeilijke afwegingen zijn. Het klinkt alsof je het niet alleen niet kunt delen met je partner omdat hij het niet begrijpt, maar ook omdat hij niet echt probeert om je te begrijpen? Misschien beginnen met eens nadenken over dat laatste, zeker als je je relatie (met of zonder BDSM) ook op de lange termijn goed wil houden.

Maar ik kan me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt, als dat contact waar je je begrepen voelt ineens wegvalt. Hier vind je in ieder geval een hoop gelijkgestemden, om mee te praten.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door Peter^ »

Welkom. Ik herken iets wat je schrijft maar al te goed: "En na een veeeellll te korte periode als donderslag, vertelde hij me dat hij iemand tegen was gekomen die relatie materiaal was . Prima kan gebeuren. Maar het doet wel pijn."
Geniet van de positieve momenten.
Sarahx

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door Sarahx »

Hoe herken je dat?
Heb je net zoiets meegemaakt?
chats

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door chats »

welkom
pinogrisio

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door pinogrisio »

Hi, welkom, wordt een pittige tijd voor je.
Ik hoop de je je partner bewust kunt maken van je gevoelens en wensen.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door Peter^ »

Ik heb zo'n ervaring recent meegemaakt. Te langdradig om her neer te pennen. Per PB?

Ik denk dat de kans groot is dat je grote ruzie krijgt als je je buitenhuiselijke contacten voor je man verbergt. Hoe verklaar je blauwe plekken of marks van touw/handboeien?
De gevolgen van subspace / stuiteren kunnen ook gedrags veranderingen tonen.

Wellicht kan je je man vertellen dat je grote behoefte hebt om onderdelen van bdsn te ervaren. Hoe hij staat tegenover een orientatie of contacten. Je kan wellicht ook aangeven (als dat zo is) de relatie, dingen die jullie samen doen (seks) tussen jullie blijft. Mogelijk wil je man met jou mee naar een Dominant.

Voorkom dat een dominant een concurrent wordt van jouw man. Ben je bereid om voor de bdsm je huwelijk op het spel te zette?
Geniet van de positieve momenten.
liefdesster

Re: Hallo, ik ben sarah

Bericht door liefdesster »

Hallo Sarah,
Welkom hier en ik ben het met Peter eens. Het is beter om je man te vertellen dat je behoefte heb aan contact met gelijkgestemde.
Of het dat nu alleen online is of wellicht later in het echt mocht je iemand treffen waar je een klik mee krijgt. Als hij daar geen begrip voor heeft dan zou dat erg jammer zijn. Maar het wegstoppen van je gevoelens...nee daar word geen mens gelukkig van. Hopelijk houd je man genoeg van je om je gelukkig te zien.
Plaats reactie