Verlegen-jongen2 even voorstellen

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Verlegen-jongen2

Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door Verlegen-jongen2 »

Beste lezers,

Mijn naam is Georghe 27 jaar en mijn vriendin heet Amanda 29 jaar. Recent heb ik ontdekt dat mijn vriendin best dominant is en ik ben juist het verlegen jongetje. Als ze boos is ben ik compleet stil hou er van om naar haar te luisteren, weet niet waarom aangezien ik ook gewoon een fit lichaam heb maar ze wint altijd van mij. Ze wil me compleet onder controle hebben zodat ik haar niet kan ontsnappen. Leuk! We hebben ons hier aangemeld om meer te gaan leren hoe we dat moeten doen. Commanderen, luisteren enz. Ben benieuwd hoe ons ervaring hier op gaat lopen. Het was ook haar idee om hier aan te melden. Werd ervoor gepushed :shutup:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door eireann »

Leuk dat jullie er zijn!

Houd bij alle antwoorden die je leest in je hoofd dat er geen 1 juiste manier is van domineren. Wat er voor jullie fijn is, is prima. en of dat afdwingen is, met pijn. Of een dominant die netjes alsjeblieft zegt maar toch geen tegenspraak dult, of waar je in de toon/gebiedende wijs van de stem hoort dat het menis is. Alles is goed.

er is geen 1 type dominant, soms alleen in de slaapkamer, soms ook gedurende de rest van de dag. Alles mag. Als het maar leuk is voor beide!
**Self Rescuing Princess**
Verlegen-jongen2

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door Verlegen-jongen2 »

Nou ja ik heb het geaccepteerd en als het niet gaat lukken dan gaan we stoppen en dat vond ze ook prima. Ze vind mijn verlegenheid bij haar dominante karakter passen. We gaan het zien ;)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door eireann »

Er valt zoveel te proberen, en zoveel lol te hebben tijdens het proberen :) Geniet daar eerst maar samen van voor je het over 'stoppen' hebt :)
**Self Rescuing Princess**
Verlegen-jongen2

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door Verlegen-jongen2 »

We wachten af, mijn vriendin zegt ook we stoppen pas wanneer ik het zeg. Dus we gaan een heleboel leren hier. Vooral het commando's en het volledige controle over mij. Krijg er nu al de rillingen van. :oops: We zijn ook best benieuwd naar.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door eireann »

Tip voor haar: De gebiedende wijs.
Tip voor jou: Goed luisteren en doen wat ze zegt, en als je elkaar al beter kent; probeer haar te anticiperen. Drinkt ze elke dag om 20.00 uur thee? zorg vast dat het klaar staat voordat ze het hoeft te vragen bv.
**Self Rescuing Princess**
Verlegen-jongen2

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door Verlegen-jongen2 »

Klinkt leuk, we kennen elkaar nu al bijna 6 maanden. Maar is dit het begin van mijn overgave aan haar dan? Ze heeft een leuk zacht vrouwelijke stem, het lijkt alsof ik drijf over haar dominante gedrag waardoor ik volledig luister.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door thaliya »

Welkom hier! Ik zal straks ook nog even op je vraag reageren :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Verlegen-jongen2

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door Verlegen-jongen2 »

Dank je wel voor je bericht thaliya we hebben net ons verhaaltje verzonden wat we in een dag doen met wat kleine extra's die we vandaag hebben gevonden misschien kun je ons daarmee wel helpen?
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door thaliya »

Hulp waarmee? :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Verlegen-jongen2

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door Verlegen-jongen2 »

Haha dat lees je in onze stukje wel :)
Verlegen-jongen2

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door Verlegen-jongen2 »

Ik heb wat geschreven wat je wilde weten hoe ons dag eruit ziet en nog wat extras bijgoevoegd.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door Arno »

Hoi

Welkom hier tussen ons.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door Pien »

Hi, welkom! Klinkt alsof jullie leuk bezig zijn ;)
liefdesster

Re: Verlegen-jongen2 even voorstellen

Bericht door liefdesster »

Hoi welkom en veel plezier met het proberen van.....
Plaats reactie