Gezellig hier!

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Gezellig hier!

Bericht door Arno »

Welkom hier tussen ons. Ik ben ook switch, maar heb wel de juiste D gevonden. Maar desondanks heb ik af en toe nog steeds ook de dominante gevoelens die er dan uit moeten.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
levenismooi

Re: Gezellig hier!

Bericht door levenismooi »

Ik begin me al helemaal thuis te voelen hier, dank voor alle gastvrijheid en het warme welkom! Voelt fijn om zo ontvangen te worden. En switchen in overvloed kennelijk. Dat geeft hoop, ben ik toch niet zo'n hele rare ;)
Nu zie ik een subclub en een domclub hier, maar wordt het dan niet ook eens tijd voor een switchclub?

Maargoed, misschien toch maar aan de munch dan, hmm. Jullie hebben natuurlijk wel gelijk, niks te verliezen en je weet nooit. Ik krijg er bijna zin in... Even de agenda hier gechecked maar helaas, niets in planning :cry: Zag wel een leuk initiatief voor een wandelmeet een tijdje terug, laat ik nou graag wandelen dus zoiets zou leuk zijn. Wie gaat er mee :D
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Gezellig hier!

Bericht door kitten »

levenismooi schreef:Nu zie ik een subclub en een domclub hier, maar wordt het dan niet ook eens tijd voor een switchclub?
Nah. Die clubs waren ooit in het leven geroepen om in veiligheid te kunnen posten over iets wat je dwars zit, maar dat wordt eigenlijk niet meer gebruikt daarvoor. Als switch mag je in beiden. Sommigen kozen voor één van de twee in overleg met hun partner, om die partner (of henzelf) een veilig plekje te geven waar de andere dan niet in kon. Op dit moment staan er wel wat dingetjes, maar niks wat de andere partij niet mag lezen volgens mij.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Gezellig hier!

Bericht door Nijntje »

Spelen met een Switch is heel fijn :yes:
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Gezellig hier!

Bericht door leonietje »

Ik overweeg om naar deze munch in Eindhoven te gaan: https://fetlife.com/events/566148. Ik ben er zelf nog niet eerder geweest maar ze organiseren dit maandelijks en ik heb wat met de organisatie zitten mailen en het klinkt als een gezellige meet. Het is gewoon in een café. Ik weet niet of het de goede regio van Brabant is voor jou. Maar misschien lijkt het je iets
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Gezellig hier!

Bericht door Nijntje »

Zou je meer detail willen geven voor de mensen zonder fetlife account?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Gezellig hier!

Bericht door Voleuse »

Friday, August 25, 2017 · 8:00 PM – 1:00 AM
Location:
Restaurant Ons
Kerkstraat 16, 5611 GJ Eindhoven @ map
Cost: geen entreekosten, de lekkere consumpties zijn wel voor eigen rekening
Dress code: Casual
Description:
De zomervakantie loopt op zijn einde, een mooi moment om de vakantiefoto's te laten zien aan je mede-kinksters en natuurlijk kan dat bij Ons (zie de locatie van het evenement voor de exacte locatie). Dus of je de zomer hebt doorgebracht op de exotische stranden van Renesse of Ibiza, of je ondersteboven in de touwen hebt gehangen op snikhete zolderkamer of juist je tennisarm hebt losgeslagen met een flogger in een koele kelder, tijdens deze munch vind je voor al je (sterke) verhalen (of slap geouwehoer) vast een geboeid publiek.

Maar let wel, Lapismare en Echnadarr houden een oogje in het zeil dat je dat laatste niet al te letterlijk neemt. En zullen de eerste zijn die lachen om mensen die grappiger zijn dan wij.

Lapismare is wel eens bij ons komen knopen, is een leuke meid!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Gezellig hier!

Bericht door Ravelijne »

Wandelmeet vind ik een heel tof plan. Misschien eens kijken of we genoeg animo hebben, inmiddels.
levenismooi

Re: Gezellig hier!

Bericht door levenismooi »

:) inmiddels aangemeld voor deze munch dus er zit schot in de zaak, jullie hebben me toch overtuigd.

Die op fetlife is ook interessant, alleen de datum is denk ik niet zo heel handig voor mij. Ik had al een tijdje terug een account op FL aangemaakt. Beetje onoverzichtelijke site alleen, heb er de weg nog niet helemaal gevonden maar dat komt wel.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Gezellig hier!

Bericht door Ravelijne »

Yay, go you! Gewoon doen, heel goed idee! :) Ik kan die bladzij niet zien (inloggegevens van bdsmzaken kwijt), waar ga je heen?

Fetlife wordt een stuk leuker en overzichtelijker als je vriendjes gaat toevoegen, vooral als het mensen zijn waar je in het eggie een babbeltje mee gemaakt hebt. :)
levenismooi

Re: Gezellig hier!

Bericht door levenismooi »

is een borrel met evt eten er achter aan, ca 12 personen. Exacte lokatie is nnb. Ergens in brabant.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Gezellig hier!

Bericht door kitten »

Klinkt goed, klein en informeel. :)
liefdesster

Re: Gezellig hier!

Bericht door liefdesster »

Welkom hier...ik herken veel in je verhaal. Fijn dat je gewoon weer jezelf kunt zijn!
levenismooi

Re: Gezellig hier!

Bericht door levenismooi »

fijn om te horen en inderdaad, er is zoveel van me afgevallen... Ik voel me aan de ene kant herboren, aan de andere kant ook het gevoel op een woeste trein gesprongen te zijn waarvan ik geen flauw idee heb waar het allemaal heengaat. Maar het voelt goed en zal z'n weg wel vinden denk ik dan maar.
liefdesster

Re: Gezellig hier!

Bericht door liefdesster »

Het handige van het reizen per trein is dat er vele stations zijn onderweg waar je uit kunt stappen ...Kun je later altijd nog een rustig ritje nemen.. als die tenminste in je spoorboekje staat?
Plaats reactie