Hi ik ben Rach

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Rach

Hi ik ben Rach

Bericht door Rach »

Ik kom maar eens langs om me even voor te stellen.
Ik ben Rach, 48 jaar, sub :), en single moeder van n geweldige puber.
Bijna 20 jaar geleden mn 1e ervaringen opgedaan in de BDSM sfeer met mn toenmalige vriend. Na de breuk heb ik jarenlang in een nilla relatie vastgezeten waarin ik nagenoeg niks kon met mijn wensen, behoeftes en gevoelens. Maar nou ben ik er lekker éindelijk weer, was er écht aan toe, m'n hele "zijn' schreeuwde jarenlang om het niet te negeren. Tot de conclusie gekomen dat dít is wat ik nodig heb.
Mn laatste D/s liep helaas niet okee af, ik was geen sub volgens hem en tegelijk was hij veel te soft, een watje zogezegd. Wel n heerlijk lijf maar swa die zijn er méér :D
Afgelopen week informeel kennis gemaakt onder het genot van n koffie met een leuke D. Woont ook niet al te ver weg, altijd handig. Ik kan nog wel eens bijdehand doen zonder nadenken dus verwacht nu al dat ik vaak gecorrigeerd ga moeten worden :hypocrite: l maar we hebben heerlijk gekletst, heel open meteen wat de verwachtingen zijn. Hij zou wel eens gaan zoeken zei hij bij ons afscheid......

Ik ben op dit forum terecht gekomen op advies van een vriendin (niet hier actief) om mn ervaringen te kunnen delen met gelijkgestemden, aangezien ik mijn ding niet kan delen met mn rl systeem. Alleen bij mijn bf maar zij gaf aan dat ze me hierin niet kán adviseren omdat ze er niks van snapt. Wel steunt ze me door dik en dun als dit is wat mij gelukkig maakt.

Ik dus in een notendop.
liefs Rach
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door Pien »

Welkom!
*schuift broodjes in de oven*
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door Voleuse »

Altijd fijn andere mensen die bepalen of je wel of niet sub bent :P

Welkom!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door thaliya »

Wat Voleuse zegt!

En welkom :).

Zet wat koffie en thee
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door Ravelijne »

Welkom!
Asatru

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door Asatru »

Welkom
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door Peter^ »

Welkom. Wat Voleuse zegt was ook mijn eerste reactie. Veel plezier met je nieuwe ontwikkelingen.
Geniet van de positieve momenten.
liefdesster

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door liefdesster »

Welkom Rach en die ene man was gewoon niet de juiste persoon voor jou...
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door Arno »

Welkom hier tussen ons, waar niemand bepaald of jij een sub bent of niet. Want er is er maar een die dat bepaald, en dat ben jij ZELF.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door Jezebel »

Welkom hier! Leuk dat het er nu naar uit ziet dat je in een leuke D/s terecht gaat komen!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Rach

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door Rach »

Wat een lieve reacties allemaal, thnx voelt goed hier :D .Voel me haast een groentje haha maar is toch weer spannend hoe deze D het aan gaat pakken, kriebels in mn buik, zaaalig. Hij negeert al mn appjes nu, tis wat ....
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door JerryM »

Als iemand zegt dat jij geen sub bent zegt ie eigenlijk dat die niet de Dom voor jou is. Meer niet.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Rach

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door Rach »

En jammer hoor.....het feest gaat niet door.
Nadat ik na dagen doodse stilte het maar gevraagd heb kreeg ik als antwoord dat ie iemand gevonden had en 2 toch wel teveel was. Hij weet niet wat ie mist zullen we maar zeggen :yes:

Bemerk dat ik koortsig ben geworden dus even alert blijven dat de rest soepeltjes blijft gaan. Maar wáár zijn de onlineplekken om contacten te leggen met serieuze mensen? Lijkt wel of ik alleen maar wannabees tegen kom die puntje bij paaltje niks presteren behalve een opschepperige grote mond.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door kitten »

Via via. Op contact advertenties komen best veel opscheppers af. Als je die weg wil nemen, zou ik zélf ads gaan lezen en contact opnemen met iemand die je aanspreekt. Maar voor mij het meest succesvol was toch via een netwerk. En dat bouw je op door naar events te gaan en vriendschappen aan te gaan. En ook hier mee kletsen dus. :)
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Hi ik ben Rach

Bericht door Voleuse »

Ik ben het met kitten eens, ik heb mijn partner ook in mijn netwerk ontmoet. Een ad kan wel werken maar werkt nog beter als je vrienden hebt om te feedkicken. Of vrienden die weer anderen kennen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie