Voorstellen

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
wandering_one

Voorstellen

Bericht door wandering_one »

Hallo,

Ik ben wandering. 27 jaar, getrouwd en trotse mama van 2. Mijn hobby's zijn muziek luisteren en maken, naar concerten gaan en fotografie.

En ik ben sub. Onderdanige gevoelens heb ik al zo lang als ik me herinner, ik ben dan ook niet nieuw in dit wereldje. De laatste jaren sta ik echter op 'non-actief' wat BDSM betreft, maar langzaam kruipt het bloed toch weer waar het niet gaan kan.

Op zoek naar een D ben ik niet, maar ik merk dat ik het de laatste tijd erg fijn vind om over BDSM te lezen en soms mee te schrijven, vandaar dat ik me weer (na 6 jaar afwezigheid :oops: ) heb aangemeld. Het forum ziet er erg gezellig uit.

Groetjes,
wandering
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Voorstellen

Bericht door Jezebel »

Welkom hier, wandering! Wat voor muziek maak je, ben wel benieuwd!
En je schrijft dat je al een tijdje niet actief bent op bdsmgebied, betekent dat dat je man het niet weet, of niet wil?
Anyway, eerst maar rustig zitten! *zet koffie, thee, en koekjes neer*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Voorstellen

Bericht door thaliya »

Welkom hier!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Voorstellen

Bericht door eireann »

Leuk dat je er bent!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Voorstellen

Bericht door Voleuse »

Welkom terug? Tenminste ik kan me nog een wandering herinneren op dit forum lang geleden.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
wandering_one

Re: Voorstellen

Bericht door wandering_one »

Dank jullie!

Voleuse, dank je, ja dat is dezelfde. Ik kan me jou ook nog herinneren. ;)

Jezebel, ik speel gitaar en dan graag in de richting rock/metal, maar ik zit niet in een band, dus gewoon lekker thuis voor de lol. :)
En mijn man weet van mijn voorkeuren, we hebben het in het begin ook een tijd samen geprobeerd. We bleken alleen geen match te zijn op D/s gebied, hoe vaak we ook hebben gepraat en geprobeerd. Ik had er vrede mee, vind behoorlijk veel afleiding in andere aspecten van mijn leven, maar helaas komt het verlangen toch meer en meer terug. We hebben het gehad over een open relatie, dat is voor de toekomst niet uitgesloten, maar voor nu nog een brug te ver. Alles op z'n tijd..
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Voorstellen

Bericht door Mack »

Welkom, en laat je vragen, spinsels & verhalen maar komen. Er zijn de laatste tijd behoorlijk wat leuke nieuwe mensen bijgekomen. :D
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Voorstellen

Bericht door Ravelijne »

Welkom terug!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Voorstellen

Bericht door Pien »

Welkom! *trekt een fles wijn open*
Muzikant, leuk!
Fijn dat het bespreekbaar is thuis en erg fijn om daar wat over mee te lezen.
Mag ik vragen hoe je het thuis geïntroduceerd hebt, bent gaan experimenteren? Want ik merk dat thuis best wel mee gaat alleen allemaal zoooo langzaam. En ik blijf maar doorstuiteren hahahaha.
Dus tips daarin zijn altijd welkom :)
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Voorstellen

Bericht door Heidi »

Welkom Wandering :)
Do more of what makes you happy
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Voorstellen

Bericht door Bitemarks »

Welkom terug wandering
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Voorstellen

Bericht door kitten »

Ik herkende de naam ook! :D Welkom terug!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Voorstellen

Bericht door thaliya »

Bij mij is het muntje nu pas gevallen, natuurlijk ken ik je! Welkom terug dus :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
wandering_one

Re: Voorstellen

Bericht door wandering_one »

Bedankt voor het warme welkom, fijn!

Thaliya, ik moest ook even goed kijken maar nu weet ik ook wie jij bent. Leuk! :)

Pien, nee zo ging het bij mij niet, wel een lastige en soms frustrerende situatie lijkt me.
Bij ons gaf ik tijdens het daten al aan dat BDSM belangrijk voor mij was. Hij had niet echt ervaring, maar wel dominante gevoelens. We hebben het toen een tijd geprobeerd, maar omdat hij (door een stoornis) moeite heeft met emoties lezen/empathie/inleven voelde hij mij niet goed aan en is het meerdere keren uit de hand gelopen, tot op het punt dat ik, na een jaar van proberen, heel veel praten, goedmaken en weer proberen besefte dat het gewoon echt niet ging werken tussen ons op dat vlak. Gelukkig zijn we op heel veel andere vlakken wel een match. Alleen dat gestuiter maakt het niet altijd makkelijk. ;)
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Peter^ »

Welkom terug wandering! Veel plezier hier weer en met al je ontdekkingen......
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie