Hallo luitjes

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Hallo luitjes

Bericht door thaliya »

Welkom hier! En veel plezier en succes met je zoektocht :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
pinogrisio

Re: Hallo luitjes

Bericht door pinogrisio »

De tip van kitten is misschien wel de meest nuttige. Ik wel een advertentie plaatsen tussen alle andere, maar daar verwacht ik weinig van. Daarom woensdag naar m’n eerste Munch!
Ben erg benieuwd....
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Hallo luitjes

Bericht door eireann »

Veel plezier! Munches zijn leuk!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Hallo luitjes

Bericht door kitten »

Ja, precies! :033:
liefdesster

Re: Hallo luitjes

Bericht door liefdesster »

Welkom hier en ik hoop dat je iemand mag treffen met wie je iets moois kunt gaan opbouwen.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hallo luitjes

Bericht door Peter^ »

Welkom.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Hallo luitjes

Bericht door Voleuse »

pinogrisio schreef:De tip van kitten is misschien wel de meest nuttige. Ik wel een advertentie plaatsen tussen alle andere, maar daar verwacht ik weinig van. Daarom woensdag naar m’n eerste Munch!
Ben erg benieuwd....
Goed bezig, breng je verslag uit?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
pinogrisio

Re: Hallo luitjes

Bericht door pinogrisio »

Zoals ik verwachte was het laagdrempelig en werden diverse interessante onderwerpen besproken. Ik had het iets drukker verwacht, en verwachte een afspraak te maken om deel te nemen in n spel. Dat bleek niet reeel te zijn.
Positief en ga zeker nog eens
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Hallo luitjes

Bericht door kitten »

Fijn dat het je bevallen was!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Hallo luitjes

Bericht door isara »

pinogrisio schreef:Zoals ik verwachte was het laagdrempelig en werden diverse interessante onderwerpen besproken. Ik had het iets drukker verwacht, en verwachte een afspraak te maken om deel te nemen in n spel. Dat bleek niet reeel te zijn.
Positief en ga zeker nog eens
Fijn dat het positief was, en meteen een afspraak maken voor spel is inderdaad niet zo realistisch. Meestal gaat daar wat meer tijd overheen, als je iemand ontmoet en er is van beide kanten een klik, dan wordt er na een of meerdere keren op de munch vaak contact gezocht via Fetlife en kunnen daar zeker dingen uit voortkomen. Maar het is niet gebruikelijk om mensen bij een munch snel te benaderen voor spel en de meeste mensen vinden dat ook niet prettig.
Plaats reactie