Nieuweling in bdsmland

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door thaliya »

De beste manier is denk ik nog steeds om een munch te bezoeken. Dat is een bijeenkomst in bijvoorbeeld een café waar mensen in hun gewone kleding gewoon met elkaar kletsen. Over van alles en nog wat, niet alleen BDSM.
In Engeland ben ik naar een workshop geweest en daar heb ik nieuwe mensen leren kennen. In Nederland heb ik verder mensen leren kennen op speelfeesten en door hier mee te schrijven en 1:1 met mensen af te spreken.

Als je op Fetlife bent dan kun je bij Events en dan “Events near me” zien waar munches in jouw buurt georganiseerd worden. Welke omgeving zoek je iets?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Iona

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door Iona »

Klinkt idd laagdrempelig zo'n munch, maar voelt niet zo, best maar inbeelden naar een feestje te gaan de 1x lijkt me, en dat is het mss ook ;) ..
Voor mij in het brabantse land, ik heb op fetlife de events gevonden, er is wel eea te doen.
Thx om me wat wegwijs te maken Thaliya :)
Een workshop wordt ook gegeven? Wat houdt dat in?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door Voleuse »

Wonen genoeg kinksters in brabant, zeker op het forum hier. :)
Workshops kunnen over allerlei onderwerpen gaan, bondage komt het meest voor maar je hebt ook workshops bdsm voor beginners, zwepen, waxplay, needleplay, noem maar op.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Iona

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door Iona »

Goede info Voleuse, ik had geen idee, thx!
En altijd leuk om mensen te leren kennen, wie weet wie ik hier nog ontmoet ;)
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door skaoot »

Komende zondag is bijvoorbeeld bij On Top of Love (leuke winkel in Den Bosch) een nieuwjaars meet/munch, weet nog niet of ik ga maar dat is altijd heel toegankelijk en gezellig. Ook als je maar eventjes gaat. Is ook een event van op FetLife als ik het me goed herinner.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door eireann »

Zondag is, als ik de uitnodiging goed heb begrepen wel voor alle klanten en contacten, niet alleen bdsmers, wel super leuke winkel!
**Self Rescuing Princess**
Iona

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door Iona »

On top of love in den Bosch, sla ik op :)
liefdesster

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door liefdesster »

Welkom Iona en ik ben net als jij op ontdekkingsreis. Ik heb wel een tip...blijf jezelf!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door isara »

Hoi Iona, welkom!

Contact met gelijkgestemden kan dus hier (hai!) maar ook irl via bv Fetlife. Op Fetlife worden veel events aangekondigdl munches, feestjes, workshops en allerlei meetings. Munches zijn erg laagdrempelig, dat is een meeting in de kroeg waar wordt gekletst en een drankje wordt gedronken, in je gewone kleren, en meer niet. Die zijn erg geschikt om nieuwe mensen te leren kennen en je Fetlife vriendenlijst uit te breiden (daar wordt fetlife ook leuker van).

De groep Netherlands Newbies staat veel info in (en een overzichtslijst van munches), in de groep Space Program worden workshops ed in een locatie in Amsterdam aangekondigd, en in de groep Durftevragen staan regelmatig interessante dingen.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door isara »

Oh hehe, hele reactie geschreven zonder dat ik pagina 2 had gezien :oops:
Iona

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door Iona »

Hoi Isara :030:
Ik ben blij met je weetjes hoor!
Zo had ik de groepen die je noemt op Fetlife nog niet ontdekt.
Het voelt bovendien prettig dat veel mensen je fijne ervaringen en veilgheid wensen en daar moeite voor willen doen :)

Hoi Liefdesster :030:
Dat zeker, ben veel te lang niet mezelf geweest, laat mezelf nu niet meer los.
Mijn dom heeft me losgelaten om mezelf te vinden, nadat hij me enorm op weg had geholpen en eea begon te dagen,
toen werd het aan mij om mee aan te slag te gaan. Hij is me blijven leiden, maar het is aan mij om te doen.
Mijn wereld is al veel groter geworden, en het voelt zoveel beter dan de afhankelijke en onzekere houding die ik voorheen aannam,
dat was voor ons beiden afbrekend.
Dankjewel, en ik wens jou ook een fijne ontdekkingsreis :)
liefdesster

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door liefdesster »

Hoi Iona, bedankt voor je reactie en ik ben nog steeds onderweg. Ik heb gemerkt dat ik steeds beter mijn grenzen weet aan te geven om zo mezelf niet meer kwijt te raken.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door Peter^ »

Welkom op WS Iona. Ravelijne en anderen hebben al geschreven, wat ik ook wilde zeggen. Ik kan bdsm en seks los van elkaar beleven.

Ik heb veel contacten opgedaan via forum WS en later friends op Fetlife en bezoeken van activiteiten.
Geniet van de positieve momenten.
Iona

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door Iona »

Dank je Peter :)
martijn1970

Re: Nieuweling in bdsmland

Bericht door martijn1970 »

Hallo Iona,

Vandaag me ook aangemeld hier moet profiel nog maken maar ik ben er ook nu.

Dank je
Plaats reactie