Hey, Morgaine hier

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Morgaine

Hey, Morgaine hier

Bericht door Morgaine »

Hallo allemaal, leuk jullie te ontmoeten en jullie verhalen te lezen.

Zoals gezegd, ik ben Morgaine. 48 moeder van 2 grote kids en niet gelukkig getrouwd. Spiritueel en open minded.
Sinds een half jaar aan het daten en word steeds meer mezelf. Ik was al nieuwsgierig naar deze mooie vorm van liefde. Nu voel ik me sterk en vrij genoeg om verder te gaan kijken dan alleen lezen.
Alleen ben ik er achter dat ik eerder een Dom ben en geen Sub. Hoop dat dat geen probleem is ;)
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Hey, Morgaine hier

Bericht door pluis »

Dat is helemaal geen probleem! Leuk juist. Welkom hier. :)
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Hey, Morgaine hier

Bericht door thaliya »

Welkom hier!
*schuift wat croissantjes naar binnen*
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Hey, Morgaine hier

Bericht door Pien »

Welkom! *zet er een pot koffie bij*
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Hey, Morgaine hier

Bericht door eireann »

Leuk dat je er bent!
**Self Rescuing Princess**
liefdesster

Re: Hey, Morgaine hier

Bericht door liefdesster »

Welkom Morgaine...ik lees dat je niet gelukkig getrouwd bent. Bedoel je daarmee dat je niet gelukkig bent met de relatie? Groetjes liefdesster
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Hey, Morgaine hier

Bericht door Arno »

Hoi

Welkom hier tussen ons, waar je mag zijn wie je bent.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Morgaine

Re: Hey, Morgaine hier

Bericht door Morgaine »

Ik leef al jaren met een narcistische man waardoor ik heel lang niet mezelf heb kunnen zijn. Geestelijk en lichamelijk zo moe.
Nu is het genoeg geweest. Ik heb de kracht gevonden om voor mezelf te kiezen. Weer mezelf te worden.
Ruim 6 jaar geen enkele aanraking of liefde en daarvoor was het weinig, in hoeveelheid maar ook in de manier waarop.

Door lieve vriendinnen en Tinder merkte ik dat ik helemaal niet onaantrekkelijk ben, dat ik er mag zijn en dat het leven een avontuur kan zijn.
Ik heb inmiddels een bijna fulltime baan zodat ik niet meer financieel afhankelijk ben. En vervolg nu mijn weg vol goede moed en vertrouwen.

Waarom een Dom? Ik ben lang genoeg een slaaf geweest zonder het te willen en blijk zoveel kracht te hebben, zoveel fantasie en een beetje duistere kant dat ik me daar veel beter bij voel.
liefdesster

Re: Hey, Morgaine hier

Bericht door liefdesster »

Beste Morgaine, wat goed dat je die kracht heb gevonden. Ik hoop dat je heel snel een plekje voor jezelf kan vinden zodat je wel gelukkig kan worden met je eigen leven waarin er voor die narcistische man geen enkele rol meer is weggelegd.
Ik weet hoe het is om die weg te moeten afleggen en ik ben blij om te lezen dat je in ieder geval wel lieve vriendinnen heb want die kunnen je door de moeilijke tijd heen slepen. Een dikke knuffel van mij en ik heb nog een deegroller voor je te leen.
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Hey, Morgaine hier

Bericht door Bitemarks »

*pakt koffie en een croissantje*

Welkom hier! Subs, Doms, switches en andere varianten zijn allemaal even welkom hoor! Leuk juist!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Iona

Re: Hey, Morgaine hier

Bericht door Iona »

You go girl!
We kunnen zo oneindig veel meer dan we denken.
Nu kun je je mooie zelf gaan onthullen,
ik wens je een mooie reis <3
pinogrisio

Re: Hey, Morgaine hier

Bericht door pinogrisio »

Welkom, joint the club
Plaats reactie