Welk een onwaarschijnlijk genoegen

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Welk een onwaarschijnlijk genoegen

Bericht door Jezebel »

Welkom hier, fijne schrijfstijl en een duidelijk verhaal! *zet thee bij de koffie, en legt verse koekjes neer*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Nachtridder

Re: Welk een onwaarschijnlijk genoegen

Bericht door Nachtridder »

thaliya schreef:Welkom!


Als we nu op een munch waren (volgende maand lentemeet, zie agenda, laagdrempelig en aan te raden) dan had ik je eerst meer over je hobbies gevraagd (wat is ufc/mma? Boxen?) en daarna waarschijnlijk iets van: hoe ben je bij ons terecht gekomen?
Ik ga zeker proberen op de lentemeet te komen. Klinkt gezellig en bedankt voor de tip.
MMA staat voor mixed martial arts. Het is een verbastering van alle gevechtsstijlen. Kickboxen, judo, karate, worstelen, etc.
UFC is de wereldwijde competitie binnen deze sport. (erg spannend! ;) )

Ik ben bij jullie uitgekomen na weken zoeken...exact op het moment dat ik van plan was het op te geven.
Alles wat ik bezocht qua bdsm online liep uit op betaalde subscripties en geraffineerde trucjes om je geld afhandig te maken.
Ik geloof dat jullie site gelinked werd door een journalist van een krant. Toen ik zag dat het meer een informatieve uitbundige liefhebbers onder elkaar-site was, sprong ik een gat in de lucht. Dat was namelijk exact wat ik zocht.
Ben nu achter af heel erg blij dat ik het niet heb opgegeven.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Welk een onwaarschijnlijk genoegen

Bericht door Pien »

Nooit opgeven :)
Plaats reactie