Meester zoekt subs

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Misterdomrog

Meester zoekt subs

Bericht door Misterdomrog »

Hallo subje

Ik ben Roger een dominante strenge Meester. Dus je zoekt een combinatie van iq en eq, waar ik natuurlijk een trots eigenaar van ben, met dominantie die vraagt om toewijding, vertrouwen, overgave, respect en vriendschap.

Ik kan je dat geven, want ik vraag van mijn slavin volledige overgave, van af het moment dat we beginnen ben je een subject gedachteloos en je hebt nog maar een doel in je leven dat is het dienen van je meester. In alle opzichten ben je 24/7 beschikbaar zonder welke reden dan ook.

Op onze eerste kennismaking teken je een contract waarin je jezelf beschikbaar stelt ten behoeven van je meester. Vanaf dat moment leef je volgens de regels van je meester.

Ik zeg dit omdat veel vrouwen slavin willen zijn maar niet weten wat het percies inhoud.
Ik ben natuurlijk geen klootzak. Ik behandel mijn subs als een geschenk. Zoals ik in het begin al zei ik ben een trots bezitter van normen en waarden. Ik zoek geen hoer maar een sub.

Regio RANDSTAD graag
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Meester zoekt subs

Bericht door Nijntje »

Euhm????
Niet ok ‘t een of ander hoor, maar iemand waarmee nog nooit kennis is gemaakt een contract laten tekenen?

Ik krijg hier een hele nare bijsmaak van. En ook het idee dat dit geen voorstel tooic is maar eerder in de advertentiehoek zou passen....
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Meester zoekt subs

Bericht door Daantje »

Wat Nijntje zegt. Als je een beetje had rond gekeken had je gezien dat men hier een post pleegt te beginnen met een: "Hoi, ik ben Roger, ik houd enorm van tuinieren in mijn moestuin en ga graag naar metaalconcerten. Ik ben ook dominant en ben op zoek naar een partner, maar ik ben vooral een mens met hobby's en dergelijke."
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Meester zoekt subs

Bericht door thaliya »

Op het viva forum zouden ze nu zeggen: oh ja, het is vakantie...

Misschien ben je gewoon aan het trollen, in dat geval: Whahahahahahahaha

Misschien ben je nog helemaal nieuw, heb je het idee gekregen dat dit is hoe je als D een voorstelpost schrijft, in dat geval: lees hier rustig rond en misschien wil je je post dan aanpassen

En misschien is dit inderdaad wie je bent, in dat geval is secondlife misschien iets voor je?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Meester zoekt subs

Bericht door isara »

Misterdomrog schreef: een subject gedachteloos
en je hebt nog maar een doel in je leven
24/7 beschikbaar zonder welke reden dan ook.
Op onze eerste kennismaking teken je een contract
Ehm. Serieuze vraag, heb je ooit een sub gehad die helemaal aan bovenstaande eisen kon voldoen? Heb je überhaupt ervaring als D?

Het is niet erg realistisch, zeg maar. Maargoed, carry on. Ik denk niet dat je ze hier of waar dan ook gaat vinden.

En in het geval van trollen: thanks for the :gaap: :gaap: :lol: :lol: :lol: :pukey:
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: Meester zoekt subs

Bericht door shareen_G »

uhmm....
Na het lezen van de eerste 2 woorden ben ik afgehaakt.
Verder sluit ik mij aan bij wat de rest zegt.

Owja en Welkom op dit forum.
Ik wens je veel leesplezier hier.
Mocht je ergens vragen over hebben dan kun je deze in de verschillende topics stellen.
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Meester zoekt subs

Bericht door kitten »

Is kinkytijd stuk?
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Meester zoekt subs

Bericht door tessie »

Ik vond het wel echt grappig om te lezen. "In alle opzichten ben je 24/7 beschikbaar zonder welke reden dan ook." In jouw verhaal vind ik inderdaad gen enkele reden om dit te willen. Ik denk ook niet dat er heel veel subs zijn die verder geen enkel doel meer in hun leven willen, behalve jou dienen. Iedereen heeft natuurlijk IQ en EQ, maar hoe hoog dat dan is, is nog de vraag. Ik heb het idee dat jouw EQ in elk geval niet zo heel hoog is, als je echt denkt dat je op deze manier iemand gaat vinden.

Ik snap het ook wel hoor. Waarschijnlijk ben je nieuw en denk je dat dit is hoe het hoort. Dat alle single subs zitten te wachten op die strenge dominant die het allemaal wel even bepaalt. Dat je dan ook nog zo in je fantasie zit, dat je daar eigenlijk verder geen beeld bij hebt van de persoon er achter. Toen ik net nieuw was, had ik ook dat beeld van die strenge meester in mijn hoofd. Maar al vrij snel kwam ik er achter dat het veel belangrijker is dat ik de persoon ook echt mag. Ik heb wel strenge Meesters gehad die ik als persoon gewoon echt niet leuk vond. En dat werkte echt maar heel kort. Ik wil ook gewoon met mijn Meester kunnen kletsen, over andere dingen dan BDSM. Ik vind het leuk als we dezelfde interesses hebben, zodat we het daar over kunnen hebben. Ik vind het fijn als hij begrijpt dat ik op sommige dagen echt even andere dingen aan mijn hoofd heb omdat er iets aan de hand is met één van mijn kinderen of dat ik gewoon even niet goed in m'n vel zit of super druk ben met m'n werk. En als we dan in het weekend naar een feestje gaan, en we hebben daar lekker gekletst met al onze vrienden, dan is daar het moment dat ik alleen maar bezig ben met hem te dienen en dan gaan mijn gedachten alleen over hem. Maar ik heb gelukkig ook nog heel veel andere doelen in mijn leven.

Dus ik zou zeggen, stel je gewoon eens voor. Vertel eens over wie je bent en wat jouw interesses zijn. Wie weet kom je nog iemand leuk tegen. Gewoon als vrienden. Of misschien zelfs wel als sub.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Meester zoekt subs

Bericht door Mack »

Dan blijft de hamvraag; durft Roger hier nog op terug te komen?
Zou eigenlijk wel tof zijn. Iedereen gaat een leerproces door...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Meester zoekt subs

Bericht door Arno »

Ik acht de kans dat hij hier vind wat hij zoekt ongeveer 0,001 %. Dus succes.

Maar toch welkom, ik wens je hier een fijne tijd toe.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
liefdesster

Re: Meester zoekt subs

Bericht door liefdesster »

Misschien is Roger bezig met het schrijven van een boek met de titel....Op welke wijze moet je geen contact leggen/ contact zoeken. Dit is een voorbeeld hoe het dus niet moet.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Meester zoekt subs

Bericht door chell »

Volgens zijn profiel is hij niet meer online geweest sinds deze post, dus ik vrees dat onze pogingen hem wijzer te maken niet aan gaan komen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Meester zoekt subs

Bericht door kitten »

Wij weten gewoon niet wat het percies inhoud.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Meester zoekt subs

Bericht door Voleuse »

percies
iq
lol
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Meester zoekt subs

Bericht door kitten »

(inhoud had hier ook met dt moeten zijn)
Plaats reactie