Jarretelgordel

Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Jarretelgordel

Bericht door Daantje »

Ex had er eentje van of What Katie did of Kiss me deadly, één van de twee. Het was in ieder geval een degelijke, stevige in mooi retro design. Ik weet nog wel dat ze 'm besteld heeft bij Suzet.net. Ze combineerde dat ding overigens met kousen van V&D huismerk, die hebben nog een redelijke colletcie zonder plakraden.

Bij mij staat zoiets ook nog op het verlanglijstje. :inluv:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Jarretelgordel

Bericht door Crownless »

Wat was die goede link die je had juffie?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Jarretelgordel

Bericht door eireann »

http://Www.stockingshq.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Jarretelgordel

Bericht door Daantje »

Chell had laatst ook nog een goed ervaring ergens met een webshop.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Jarretelgordel

Bericht door Crownless »

eireann_DB schreef:http://Www.stockingshq.co.uk
Mijn iPhone wil die link niet... Is http://www.stockingshq.com" onclick="window.open(this.href);return false; hetzelfde?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Jarretelgordel

Bericht door juffie »

http://www.suzet.net" onclick="window.open(this.href);return false; (via ruby, zij bestelt daar nog weleens)

Edit: en stockings.co.uk is de Engelse versie van die site, net als amazon.co.uk en stockings.com en amazon.com
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jarretelgordel

Bericht door kitten »

Retro design FTW! Snijdt nergens en verbergt ook ons vrouwelijke buikje. De mijne hebben dan ook idd metalen clipjes.
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: Jarretelgordel

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Die van kitten komen trouwens van suzet.net (en die van leonietje van de v&d)
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Gilraen^

Re: Jarretelgordel

Bericht door Gilraen^ »

Ik wil ook al lang eentje, maar ik wil liefst in een winkel hem passen en zien of ik het mooi vindt. V&D had ze niet. Moet ik rond valentijn zoeken?
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Jarretelgordel

Bericht door Sabrina »

Ik heb er nu één van de Laced-Up, en die is op zich wel ok, maar heeft niet zo'n fijne sluiting waardoor ik 'm echt heel vaak opnieuw vast moest maken. Ik ben nu even in aan het slaan bij Stockings HQ... :mrgreen:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jarretelgordel

Bericht door kitten »

Bedoel je dan de sluiting van het gordeltje zelf of de clipjes?
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Jarretelgordel

Bericht door Sabrina »

De clipjes, die gingen steeds los. Maar ik zag bij Stockings HQ alleen maar jarretelgordels met dezelfde soort clipjes (zo'n haakje met een oogje), dus die ga ik toch maar nog een keertje proberen. Wel eentje met 8 thingies besteld! Dat zou progress moeten zijn! [off-topic cheer] En ze hebben extra lange kousen, tot 6' 1"! Nu ben ik ongeveer 6' 3", maar hell, die vijf centimeter gaan 't verschil ook niet maken hoop ik. [/cheer]
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Jarretelgordel

Bericht door juffie »

Anne, welke soort kousen bestel jij bij stockings? Ik zie door de bomen het bos niet meer en onze lengte en beenmaat komt aardig overeen.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Jarretelgordel

Bericht door eireann »

De goedkoopste everyday verse, was even pond per paar geloof ik, maar eerlijk gezegd rolden die wel altijd een beetje op, dus eigenlijk was de boord niet breed genoeg.
**Self Rescuing Princess**
NiteFly

Re: Jarretelgordel

Bericht door NiteFly »

@juffie, eigenlijk is het belangrijkste nadeel van hold-ups dat er een sterk geaccentueerde HORIZONTALE scheiding/slijn ontstaat op je bovenbeen, dijbeen, en natuurlijk de achterzijde.
En dat terwijl we juist alles doen om je verticale lijn te benadrukken! Daarnaast is horizontaal een volkomen lichaamsvreemde richting, het staat volledig haaks op de glooiende, ronde, organische vormtaal van jou lichaam.
Een horizontale lijn/moet je ALTIJD zien te vermijden, ook in andere lingerie, dan wel bovenkleding, zie het als een valse noot in een harmonieus geheel.
horizontaal "staat" eigenlijk voor; zwaar, massief, statisch, degelijk, onverzettelijk.
Aan de hand van Vormtaal is dit de betekenis van, máár, zonder deze kennis zul je onderbewust precies hetzelfde ervaren.
Daarnaast zal het boord van een hold up altijd een zekere mate van "insnoering" veroorzaken zodat het horizontale extra wordt benadrukt....
Als we proberen je benen zo lang, en plastisch mogen te laten lijken, is jou bovenbeen in 2en delen door dat boord, wel t laatste wat je wil.....!
En nu de jarretelkous....
a) géén elastiek in het boord, dus geen insnoering, én geen druk op je been, méér draagcomfort!
b) tussen de riempjes die aan het boord zitten, gaat de kous een stukje "afzakken", zodat er mooie bogen/rondingen ontstaan in het boord, die prima passen in de vormtaal v je lichaam, daarom zijn 3 a 4 riempjes meer dan genoeg om je kous op zn plaats te houden, èn die mooie bogen te vormen..!
Ga je meer riempjes gebruiken, gaat t meer en meer een horizontale indruk geven, enz, enz.
Vwb je gordel, bepaal eerst de stijl die je het meest aanstaat, de uitstraling wordt vooral bepaald door het materiaal, en de kleur. Van onschuldig HEMA-look katoen met roze ruitje, tot latex, wetlook, leer, satijn, burlesk, kant, rijke klassieke uitstraling, exclusieve merken als Aubade, Marie-Jo, maken hele mooie dingen, van zeer goede kwaliteit, én hebben heel veel know-how, die jongens hebben jarenlange ervaring, en zullen NOOIT iets maken wat jouw vormen geweld aandoet, draagt zeer comfortabel, geeft t gevoel dat je van lingerie wil hebben, luxe, het laat je lichaam zien op de meest esthetische, vrouwelijke, en uitdagende manier, maar altijd met stijl en klasse.
goedkoop is vaak duurkoop, een perfecte pasvorm, mooie matrialen en perfect design heeft n prijs,
Voor zover ik je (nu al!) kan inschatten, ga jij je t beste voelen bij de Betere merken lingerie...
Je zorgen te maken of er aan de riempjes wel de goede clips zitten, hoef je dan ook niet meer.
Een rijk en luxe gevoel krijgen, van iets heel goedkoops, is zowiezo een beetje onwaarschijnlijk toch...?
Gesloten