Meetings

Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

Ja dat zie ik zo, maar dat ligt aan mij, zoals ik al zei ben een beetje nympho, denk veel aan seks en in allerlei situaties dat het zou kunnen gebeuren. Maar als jullie zeggen dat dat bij een munch niet zo is geloof ik dat natuurlijk wel :) er ontstaan daar nooit koppels of relaties of affaires?
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Meetings

Bericht door pluis »

Mensen leren elkaar wel kennen op een munch, zoals je elkaar ook op een verjaardagsfeestje of een borrel van het werk leert kennen. Als mensen elkaar leren kennen, willen ze incidenteel wel eens besluiten te gaan daten. In die zin kan er dus een relatie 'ontstaan'. Maar, op munches wordt er niet gespeeld, niet gevreeën en eigenlijk niet meer dan handdrukken, drie zoenen of (voor de echt goede vrienden) een knuffel uitgedeeld. Je kunt ook niet echt geile dingen doen als je met z'n allen een terrasje pakt naast het Waterlooplein (of zo).
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

haha in mijn fantasie kan alles :biggrin: maar ik wil graag een keer naar een munch als het mag van mijn D
Ben nu wel bang dat iedereen me al raar vind
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Meetings

Bericht door eireann »

Wij houden van raar als dat helpt :) en meestal valt raarheid wel weg als je de hele persoon leert kennen ipv alleen een onderdeeltje via een scherm :)
**Self Rescuing Princess**
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

Gelukkig maar ;) ik heb het idee dat veel mensen hier elkaar al kennen irl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Meetings

Bericht door eireann »

Dat klopt wel, en we vinden het altijd leuk er meer te leren kennen!
**Self Rescuing Princess**
Oppergodin_Hera

Re: Meetings

Bericht door Oppergodin_Hera »

waar kom je dan vandaan? Misschien makkelijker iets te adviseren qua munch
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

Zuid Holland
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Meetings

Bericht door Peter^ »

Stoutsubje schreef:
thaliya schreef:Ja, vandaar dat ik ook specifiek lichamelijk vreemdgaan zei... Moeilijk situatie want er zijn niet veel situaties waar je helemaal geen kans loopt besprongen te worden.

@Stoutsubje: hoe lang zijn jullie al bij elkaar? Is het "sletje temmen" een doel van jullie relatie?
Zo'n 2 jaar. Niet echt een doel maar het was in het begin gewoon nodig. Ik mag juist af en toe ook de slet uithangen
Stoutsubje schreef:Ben ook nog maar een jaar of 2 bezig met bdsm
Kan ik hieruit concluderen dat je huidige D je eerste D is?

Je D probeert het sletje te temmen, je mag af en toe de slet uithangen. => Wordt jij gestraft als je de slet hebt uitgehangen? Zo ja, vind je dat fijn?

Ik ervaar enige tegenstrijdigheid in jullie situatie:
Je D wil niet dat je naar bijeenkomsten gaat waar je Dominante mannen kan treffen <=> Je D probeert het sletje te temmen, je mag af en toe de slet uithangen.

N.B. Mijn persoonlijke mening is dat er pas sprake is van relatie/ontmoeting benoeming van een D en s, op het moment dat beiden er mee in hebben gestemd dat zij elkaar D of s noemen. Als jij er niet mee instemt (ondanks je gefleurt) dat een man zich een D over jou mag noemen, dan is die D m.i. fout bezig.

Meetings met alleen vrouwen? In Utrecht is er een discussiegroep over fetish, kink,bdsm alleen voor vrouwen.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Meetings

Bericht door lunaaa »

Wat ik alleen niet snap is dat je schrijft dat jullie soms wel naar een café gaan. Waarom dan niet naar een munch? De Utrechtse parkmeet is in de winter in een café, Munch aan de Maas in Rotterdam ook... Dat is toch niet anders dan met een groep vanilla kennissen naar een café? Kan hij toch best eens mee naar een munch ook?
Zeddicul

Re: Meetings

Bericht door Zeddicul »

er is ook regelmatig een munch in Dordrecht
https://fetlife.com/events/310764" onclick="window.open(this.href);return false;
was de aankondiging voor de laatste maar 11 april is er weer 1 op dezelfde locatie.

Deze munch is nog niet zo vaak geweest dus elke keer zijn er weer nieuwe mensen waar je leuke gesprekken mee kan houden.
Gesloten