Meetings

Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

Subje is wel tevreden en blij hoor. Ik had niet zulke reacties verwacht hierzo, ik dacht dat er wel meer subs waren die aan wat strenge regels zijn gebonden?
Ik zou nu ook zeggen dat ik nooit zou vreemdgaan want ik hou van mijn D maar ben ook een sletje die snel dingen kan vergeten als ze geil is
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Meetings

Bericht door eireann »

Een munch is in de regel op een openbare plek, ik zou niet verwachten dat je daar iemand bespringt. Ik zou toch vragen of hij dan niet af en toe mee wil, en als jij dan laat zien dat het een situatie is waar hij zich geen zorgen hoeft te maken kan je altijd nog een keer alleen.

En anders niet.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Meetings

Bericht door Voleuse »

Crownless schreef:
Stoutsubje schreef:Dit is een schot in de roos, zo ben ik.
Kan ik me helemaal niks bij voorstellen. En vind het vooral een vervelende situatie waar je nu in zit. Een beetje dominant kan toch wel een beetje meedenken in waar de sub behoefte aan heeft? Dat is toch gewoon voor je sub zorgen?

Een beetje subje blij houden. Want ontevreden subjes gaan uiteindelijk gewoon weg.
Ben een beetje verbaasd dat je nou een ander aan het vertellen ben hoe het hoort? YKINMKBYKIOT enzo? Sommige mensen hebben nou eenmaal een dynamiek waarbij het gedrag van de sub enorm word gecontroleerd. En daar wordt ze misschien JUIST blij van.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Meetings

Bericht door kitten »

Dan denk ik dat je D beter en andere sub kan zoeken. :lol: Eentje die niet dr kop verliest bij geilheid. :nooo:
Oppergodin_Hera

Re: Meetings

Bericht door Oppergodin_Hera »

skaoot schreef:Hij hoeft ook niet te praten daarover, hij gaat dan mee om jou in de gaten te houden. Zodat jij ook iets kan doen wat jou leuk lijkt?
:lol: :lol: :lol: :lol: sorry heb nu even een beeld voor mij van een dominant met een gag in, die in een hoekje staat te kijken wat zijn sub doet

ps bij een munch zijn meestal ook vanilla mensen in de buurt. De kans dat op die lokatie wat gebeurd is zeer gering. Maar je bent er zelf bij wat er voor de rest gebeurd. Misschien kan je onder begeleiding van een bevriende D mee?
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Meetings

Bericht door skaoot »

Stoutsubje schreef:Subje is wel tevreden en blij hoor. Ik had niet zulke reacties verwacht hierzo, ik dacht dat er wel meer subs waren die aan wat strenge regels zijn gebonden?
Ik zou nu ook zeggen dat ik nooit zou vreemdgaan want ik hou van mijn D maar ben ook een sletje die snel dingen kan vergeten als ze geil is
ik denk dat de reacties zo zijn omdat we de context nu beetje bij beetje in beeld krijgen. Je begon met een vrij algemene vraag, en gaf vervolgens een klein beetje extra. Dit is de extra keer dat je expliciet benoemt dat er blijkbaar strenge regels in het spel zijn bij jullie.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Meetings

Bericht door thaliya »

Ik denk dat de kans groter is om besprongen te worden door mannen tijdens het stappen (zeker als je daar gaat flirten) dan bij een munch.
Hopelijk vind je een leuke munch in de buurt waar je heen kunt gaan zonder dat hij daar problemen mee heeft. Is chatten misschien een optie? Ik ben absoluut niet meer bekend met wat de drukke chats zijn op het moment, maar daar kun je wel praten zonder dat je bang hoeft te zijn dat je lichamelijk vreemd gaat.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

kitten schreef:Dan denk ik dat je D beter en andere sub kan zoeken. :lol: Eentje die niet dr kop verliest bij geilheid. :nooo:
Nee mijn D is heel blij met mij, is een uitdaging een sletje temmen
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

thaliya schreef:Ik denk dat de kans groter is om besprongen te worden door mannen tijdens het stappen (zeker als je daar gaat flirten) dan bij een munch.
Hopelijk vind je een leuke munch in de buurt waar je heen kunt gaan zonder dat hij daar problemen mee heeft. Is chatten misschien een optie? Ik ben absoluut niet meer bekend met wat de drukke chats zijn op het moment, maar daar kun je wel praten zonder dat je bang hoeft te zijn dat je lichamelijk vreemd gaat.
Ik vind uitgaan niet meer zo leuk, maar toen we elkaar net kenden deed ik het nog wel
In dronken toestand een man aan je kont laten zitten, vind ie niet leuk
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: Meetings

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Misschien zijn de meetings bij Laced Up of On Top Of Love iets voor je. Kan je meteen naar die kuisheidsgordel vragen.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Meetings

Bericht door Crownless »

Je hebt gelijk Voleuse, het is een invulling van mij dat Stoutsubje niet blij is de situatie waarin ze niet naar een meeting kan gaan waar mannelijke D's rondlopen. (Vrouwelijke D's zijn dan weer niet gevaarlijk schijnbaar?)

De grens is op z'n minst shady. Ik denk dat niemand er wat aan heeft als je gedachteloos ykinmkbykiot roept bij alles. Ik ben kritisch bij dingen die in een vanille jasje problematisch zijn. Een dominant omschrijven als 'gewoon bezitterig en jaloers' is daar een van. De scene heeft er niks aan als bedekt misbruik maar gewoon kan bestaan. Dat vind ik bij dominanten die roepen 'als je je stopwoord gebruikt dan heb ik gefaald als D en maak ik het uit', en kom ik er vandaag achter dat ik dat blijkbaar ook vind bij subjes die zeggen 'mijn D is bezitterig en jaloers'.

En weet je, het kan. Het kan dat iemand zichzelf niet kan vertrouwen in de nabijheid van veel testosteron en moeite heeft zichzelf te reguleren. Seks is lekker tenslotte. Snoep ook. En ja, er zijn ook mensen die niet mogen snoepen zonder toestemming van de dominant. En ik koop zelf ook geen snoep als ik wil afvallen, want dat gaat naar me roepen vanuit de keukenkast. Voor stoutsubje is contact met mannelijke d's schijnbaar de zak snoep in de kast?

Dus nogmaals, ik vul veel in. Terwijl, met het teruglezen, vraagt stoutsubje al naar de voor haar werkbare oplossing: meetings voor vrouwen. En in plaats van dat we ermee eens zijn dat ze idd geen snoep moet kopen, zeggen we dat ze haar D mee moet nemen naar de winkel.

Want om dan maar door te gaan met deze vergelijking:
Beetje lastig als je inderdaad wel koekjes mag kopen en wil kopen, maar je niet naar de winkel mag omdat daar ook snoep ligt. Ik vind het dan niet heel onredelijk als een dominant dan mee gaat, omdat hij haar dan wel die koekjes gunt. En dat vind ik dan weer voor de sub zorgen.

Vind de kuisheidsgordel wel een goed idee trouwens.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Meetings

Bericht door leonietje »

Maar bij chatten kan je makkelijker gaan flirten en ik weet niet of dat nou de bedoeling is..
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Meetings

Bericht door thaliya »

Ja, vandaar dat ik ook specifiek lichamelijk vreemdgaan zei... Moeilijk situatie want er zijn niet veel situaties waar je helemaal geen kans loopt besprongen te worden.

@Stoutsubje: hoe lang zijn jullie al bij elkaar? Is het "sletje temmen" een doel van jullie relatie?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

Wat bedoel je eigenlijk te zeggen crowless? Dat ik inderdaad naar een vrouwen meeting moet gaan of gewoon een Munch met D?

En chatten is een heel slecht idee inderdaad
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

thaliya schreef:Ja, vandaar dat ik ook specifiek lichamelijk vreemdgaan zei... Moeilijk situatie want er zijn niet veel situaties waar je helemaal geen kans loopt besprongen te worden.

@Stoutsubje: hoe lang zijn jullie al bij elkaar? Is het "sletje temmen" een doel van jullie relatie?
Zo'n 2 jaar. Niet echt een doel maar het was in het begin gewoon nodig. Ik mag juist af en toe ook de slet uithangen
Gesloten