Voor het eerst naar een parenclub

Gesloten
sub zero

Voor het eerst naar een parenclub

Bericht door sub zero »

Mijn man en ik willen binnenkort naar een parenclub, maar dat is nog best een hoge drempel. Want wat moet je aan? Hoe moet je je gedragen?
Wat zijn the do's and don'ts?
Gezien het grote aantal mensen met ervaring hier zullen er best wel wat mensen zijn die wat tips kunnen geven. Momenteel denken we na over de Showboat, maar voor andere clubs staan we ook open.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Voor het eerst naar een parenclub

Bericht door tessie »

Het verschilt per club, maar meestal kan je eerst in 'gewone' kleding, daarvoor zou ik wel iets leuks aantrekken, maar ik zie vaak genoeg ook mensen in gewoon spijkerbroek en trui. En daarna moet je in lingerie. Je kan als vrouw dan bijvoorbeeld gewoon een lingerie setje aantrekken, een bh en een string, of zo'n jurkje wat je bijvoorbeeld bij hunkemoller ook wel ziet. Voor de man gewoon een boxershort, eventueel met (strak) bijpassend shirtje erbij.

Je kan gewoon lekker samen blijven, je hoeft niet per se wat met anderen te doen natuurlijk.
Het is bij swingers gebruikelijk dat ze je even aanraken om te kijken of de interesse wederzijds is. Dus een hand op je arm of been kan zomaar voorkomen. Wanneer je geen zin hebt om met die persoon wat te doen, kan je gewoon de hand zachtjes wegduwen, of nee schudden. en dat is dan genoeg.

Wij gaan zelf regelmatig naar Fata Morgana. Dat bevalt erg goed. Alleen stellen en de club is erg mooi en luxe. Vooral op zondag als het mooi weer is, is het daar echt heel tof. Want dan is de tuin open (vanaf 14 uur al!) en die is echt super luxe. Heerlijk om daar te liggen!
Oppergodin_Hera

Re: Voor het eerst naar een parenclub

Bericht door Oppergodin_Hera »

ik vond de showboat als parenclub niet leuk. Ik zou zelf als beginner naar een kleinere gaan, moet een leuk bad enzo
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Voor het eerst naar een parenclub

Bericht door kitten »

Ik vond de showboat wel leuk. Amouret'te is ons ook erg goed bevallen. Inn Joy vonden we vreselijk. Kasteel Waterloo is prachtig. Tot zover ons vergelijkend warenonderzoek. :lol:
sub zero

Voor het eerst naar een parenclub

Bericht door sub zero »

Heel erg bedankt voor het uitgebreide antwoord Tessie, daar kunnen we wat mee. Ik ben al naar leuke setjes aan het kijken.

Fatamorgana leek ons ook wel wat, maar wel erg prijzig.

Het is nog wel steeds een erg hoge drempel. Zoals vallen we niet uit de toon? Vinden andere mensen ons wel leuk genoeg? Etc etc
sub zero

Voor het eerst naar een parenclub

Bericht door sub zero »

@Oppergodin_Hera en kitten

Tja dat zal inderdaad wel van persoonlijke voorkeur afhangen.
En wat onze voorkeur betreft is het nog een en al vraagteken.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Voor het eerst naar een parenclub

Bericht door tessie »

Bij Fata in elk geval komen echt allerlei soorten mensen, zoveel verschil dat eigenlijk niemand uit de toon valt dus.
Ik neem aan dat dat bij andere clubs (afgezien van fun4two met hun toegangsbeleid) ook gewoon zo is hoor.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Voor het eerst naar een parenclub

Bericht door kitten »

Veel is persoonlijke voorkeur, maar inn joy kan ik echt wel afraden.
sub zero

Voor het eerst naar een parenclub

Bericht door sub zero »

Nu ik er nog wat meer over nagedacht heb is een club met een bad wel prettig.
Daar ga zeker naar kijken. Goede tip!
Ook goed te weten waar niet heen te gaan (fun4two lijkt me nu al niets, maar stond wel op het lijstje)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Voor het eerst naar een parenclub

Bericht door tessie »

Het is ook handig om te bedenken of je een club wil waar single mannen mogen komen of juist niet.
Gesloten