Eten of zo nu zaterdagavond 13 Mei?

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Eten of zo nu zaterdagavond 13 Mei?

Bericht door Ravelijne »

Het is een beetje kort dag, maar ik heb komende vrijdag en zaterdag weer cursus en ik heb die zaterdagavond na afloop van de tweede cursusdag telkens ENORM behoefte aan sociale dingen. Wie heeft zin om, liefst met wat meer mensen, iets te gaan eten of gewoon gezellig babbelen of bordspelletjes doen of weet ik wat.

Locatie maakt me niet uit als het maar niet meer dan zeg een uur en een kwartier rijden is vanaf Den Haag (waar ik cursus heb) en idem achteraf terug naar Chez Zarath (20 minuutjes onder Breda). Maar het mag ook bij Zarath thuis, dan koken wij iets lekkers. Doctor Who kijken op groot scherm behoort ook tot de mogelijkheden. :) Maar wat drinken in een cafe of ergens iets eten of bij iemand thuis of wat dan ook, is ook prima. Wie heeft zin?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Eten of zo nu zaterdagavond 13 Mei?

Bericht door Voleuse »

Misschien is een tijdstip handig?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Eten of zo nu zaterdagavond 13 Mei?

Bericht door Ravelijne »

Hangt er vanaf waar het is en hoe lang ik moet rijden. ;) Ik ben meestal rond 17:00 klaar maar het is ook wel eens iets eerder of later. In Den Haag afspreken zou dus al tussen 17:20 & 18:00 kunnen. Als ik nog een uur moet rijden, beter ergens vanaf 19:30 om veilig te zijn.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Eten of zo nu zaterdagavond 13 Mei?

Bericht door chell »

Ik schreef het al op Fet: ik moet zaterdag werken, maar ben dan wel al in Den Haag. Ik heb echter géén idee tot hoe laat we bezig zijn, afgelopen zaterdag was het 15.00, maar de komende locatie is wat groter. Zou dus in mijn geval een beetje een ad-hoc last-minute go of no go worden. Maar lijkt me wel gezellig!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Eten of zo nu zaterdagavond 13 Mei?

Bericht door Ravelijne »

@Chell Lijkt mij ook supergezellig! Ik ben ook wel eens om 16:00 klaar geweest, dus laten we hopen dat het allemaal lekker uitkomt.
Plaats reactie