Piemelmassageworkshop - 26 augustus

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Piemelmassageworkshop - 26 augustus

Bericht door kitten »

Zo fijn dat piemelmassageworkshop nu in mijn autocorrect is opgenomen. :clown:
isara schreef:
Kitten schreef:
isara schreef:Ik zit die middag een piemel te masseren terwijl er allemaal mensen meekijken 8-)
Wat mensen al niet verzinnen om er onderuit te komen. Dat gelooft toch geen hond? :clown: :clown: (Also: vertel!!)
Kitten toch, wat ben je achterdochtig! :lol: Bewijs!
(Ook WS'ers zijn uiteraard welkom!)
Zo jammer dat ik die dag al plannen heb! :( Dit had ik nog best gekund, bol en al...
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Piemelmassageworkshop - 26 augustus

Bericht door isara »

Ja jammer! We hadden inderdaad wel iets kunnen verzinnen qua houdingen.

Ik zal vragen of ik vandaag even een topic kan openen met alle workshops die er komende tijd in locatie A gegeven worden.

Overigens geef ik ook een workshop Tantra op vrijdagavond 25 augustus. Daar zijn nog voldoende kaarten voor. Voor de penismassage kunnen er nog drie koppels meedoen.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Piemelmassageworkshop - 26 augustus

Bericht door isara »

Mocht je zaterdag nog niets te doen hebben, er zijn nog een paar tickets over voor de workshop penismassage zaterdag.
Hieronder zet ik even alle info, mocht je geen Fetlife hebben:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aftrekken? Mwah, best saai vond ik dat altijd. Tot ik erotische massage ontdekte en merkte hoe ik iemand totaal genot kon geven met enkel mijn handen. Een penis is iets prachtigs, zeker als je ontdek hoeveel verborgen plekjes en geheimen je kunt ontdekken met een goede massage.

In deze workshop leer ik je hoe je beiden nog meer genot en intimiteit kan geven en beleven wanneer de penis wordt gemasseerd.
Na een stukje uitleg over anatomie en de taoïstische en tantrische visie op de penis en het orgasme, vertel ik wat over de verschillende technieken. Ook gaan we praten over hoe je een veilige sfeer creëert voor jullie beiden. Je kunt meekijken wanneer ik een aantal technieken demonstreer op mijn model. Vervolgens gaan we zelf in koppels aan de slag en kun je je vragen stellen. Verder vertel ik jullie over hoe door middel van ademhalingstechnieken en het trainen van de pc-spier je je orgastische beleving kunt verhogen. In de workshop gaan we veel doen en oefenen, maar er ligt ook een stuk theoretische kennis aan ten grondslag.
---------------------------------------

Tickets zijn hier te koop. Alle opbrengsten gaan naar de Locatie A fundraiser, waar hier (Fetlife) meer over te lezen valt.

De workshop duurt twee a drie uur, inclusief een pauze. Erna ben je welkom om nog een drankje te drinken of verder te oefenen.

Deze workshop is voor (gelegenheids)koppels van alle oriëntaties en genders, zolang er ten minste één van jullie een penis heeft. Er is ruimte voor vijf koppels, dus wees er snel bij!
Drinken, snacks en olie zijn inbegrepen in de prijs.
Plaats reactie