D's United 26 - Pick & Play - 24 november 2017

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

D's United 26 - Pick & Play - 24 november 2017

Bericht door tessie »

Met dit thema weet je wel wat je gaat doen, maar met wie, dat is de vraag….

Algemene party-info
Het feest zal op vrijdag 24 november om 20.00 uur beginnen en duren tot 03.00 uur. Het thema gedeelte van de avond duurt ongeveer van 20.30 tot 23.00 uur. Daarna is iedereen vrij om te doen wat hij/zij zelf wil.

Het feest zal plaatsvinden bij De Praktijk in Amersfoort. Het feest kost EUR 17,50 p.p. Dit bedrag dient contant (en zoveel mogelijk gepast) bij binnenkomst te worden voldaan. Drankjes en hapjes zijn inclusief.

Thema
Er zullen deze avond twee spelrondes zijn. De subs hebben voor beide rondes een bepaald aanbod gedaan. Dit kan een spelvorm zijn zoals een caning of ondervragingsspel, maar ook iets als een body2body massage, een goed gesprek onder het genot van een voetmassage, of het eigen lichaam dat aangeboden wordt om een kunstwerk van te maken. Het aanbod is voor elke ronde anders.

De D’s weten niet welk aanbod bij welke sub hoort. Er wordt dus eigenlijk blind gekozen door de D’s. Door middel van een lotingssysteem bepalen we op welke volgorde de D’s uit het aanbod mogen kiezen. Voor de tweede ronde geldt deze volgorde precies omgekeerd. Dus was je bij ronde één als laatste, mag je bij ronde twee als eerste kiezen.

Elke ronde duurt ongeveer een uur en het is dus de bedoeling dat er bij het aanbod daar rekening mee gehouden wordt. Tussen de rondes zit een pauze van een half uur.

Regels
Natuurlijk gelden tijdens dit feest de algemene D’s United regels waar iedereen zich aan moet houden. Deze kan je vinden in onze FetLife Group.

Dresscode:
De dresscode voor dit feest is: kinky / netjes / feestelijk / sexy.

Verloop van de avond:
De deur gaat om 20.00 uur open. Voor die tijd graag ook niet aanbellen of voor de deur wachten. Wacht even in de auto als je te vroeg bent, voor 20.00 zijn wij nog druk bezig met voorbereidingen.

Tussen 20.00 en 20.30 is er tijd om je om te kleden of om even gezellig een hapje, drankje en praatje te doen met elkaar.
Om 20.30 begint het thema gedeelte van de avond. De D’s worden van de subs gescheiden en de subs moeten even wachten tot de D’s allemaal hun spel(partner) voor de eerste ronde hebben uitgezocht.

De eerste ronde duurt ongeveer een uur. Ook al is het aanbod natuurlijk al duidelijk, voor aanvang van een spel is het de bedoeling dat je met elkaar bespreekt wat allemaal wel en niet kan. Bespreek je grenzen, wensen en bespreek of seksuele handelingen gewenst zijn (en zo ja, welke dan).
Na de eerste ronde is er een pauze van 20 minuten, waarna de D’s weer gescheiden worden van de subs, zodat ze voor de volgende ronde hun spel(partner) kunnen uitzoeken, in omgekeerde volgorde.

De tweede ronde duurt ook ongeveer een uur en daarna is het thema gedeelte klaar.

Na het thema gedeelte is er nog genoeg tijd om onder het genot van een hapje en een drankje wat te socializen en natuurlijk om nog meer te spelen. Met je eigen partner of een ander, dat staat ieder vrij om zelf te bepalen.

Het aanbod
Wanneer de D’s gaan kiezen, krijgen ze alleen kaartjes te zien met daarop een omschrijving van het aanbod. Ze weten dus niet welke sub bij welk aanbod hoort.

Aangezien de D’s bij het kiezen dus alleen het aanbod kunnen lezen, is het slim om je aanbod op een leuke manier te omschrijven. Maak er een leuk, spannend, ondeugend, grappig of misschien wel erotisch verhaaltje van. Beschrijf duidelijk wat je aanbod is, maak het aantrekkelijk voor de D’s om jouw aanbod te kiezen. Zorg dat je tekst minimaal 5 en maximaal 15 regels lang is.

Voor beide rondes moet je een ander aanbod insturen. Hou er rekening mee dat twee keer een spel dat gericht is op veel pijn of pijn op dezelfde plek misschien wat veel kan zijn voor je lichaam.

Je mag maximaal 5 harde grenzen doorgeven die van toepassing zijn voor je aanbod.

Single subs en single Dominanten:
Het feest is ook toegankelijk voor single subs en Dominanten.
Een single Dominant mag deelnemen aan het feest. Het is niet noodzakelijk een sub mee te brengen. Echter proberen we voor dit feest wel de verhouding D - sub zo gelijk mogelijk te houden.

Een single sub moet wel een Begeleider hebben, die hij/zij zelf probeert te vinden. Plaats bijvoorbeeld een oproepje in het Begleiders topic of kijk of je bij iemand kan aansluiten die al op de gastenlijst staat.
Bij de aanmelding moet gelijk vermeld worden wie de Begeleider zal zijn. Je kan je dus niet vast aanmelden en de Begeleider later doorgeven.

Een Dominant mag maximaal drie subs begeleiden (de eigen sub telt ook mee).

Bereikbaarheid
Voor de D's United Feesten geldt over het algemeen dat er diverse mails met informatie verstuurd worden. Geef dus een email adres op dat je ook regelmatig checkt.

Aanmelden:
Aanmelden kan vanaf nu. We hebben plek voor maximaal 30 gasten.

Je kan je aanmelden door een mail te sturen naar dsunited@live.com

Vermeld hierin het volgende:

De correcte Fetlife-namen van iedereen die je aanmeldt
Links naar het FL profiel van iedereen die je aanmeldt
De email adressen waarop deze personen te bereiken zijn (let op dat deze email adressen ook regelmatig gecheckt worden)
Het aanbod van de sub voor beide rondes volgens de voorwaarden omschreven onder ‘Het aanbod’
Of je hapjes zou willen maken voor het feest (hier volgt dan later nog een mail over). Wanneer je dit niet aangeeft, gaan we er vanuit dat je hapjes wil maken.
Zet iedereen die je aanmeldt in de Cc!
Onvolledige aanmeldingen - aanmeldingen waarin niet aan alle 6 de bovengenoemde punten voldaan wordt - worden niet geaccepteerd.

Omdat we de verhoudingen zoveel mogelijk gelijk willen houden, kan het zijn dat we iemand op de reservelijst moeten plaatsen ook al is het feest nog niet vol.

Afmelden:
Mocht je je toch nog willen afmelden, doe dit dan zo snel mogelijk. Er staan regelmatig mensen op de reservelijst die ook graag willen komen. Ook voor ons als organisatie zijn late afmeldingen erg onhandig.
Meld je je in de laatste week voor het feest nog af, dan kan het zijn dat we je aanmelding een volgende keer weigeren.

Vragen & Opmerkingen:
Als je nog vragen of opmerkingen hebt over de opzet van dit feest, kan je ze hier stellen in dit topic, of een mailtje sturen naar dsunited@live.com .
We doen ons best alle vragen en mails zo snel mogelijk te beantwoorden, maar soms zijn we ook even met andere dingen bezig, dus kan het iets langer duren.

We hopen jullie allemaal 24 november te zien.

-SPM-, -Jay-, msdaizy en tesss
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: D's United 26 - Pick & Play - 24 november 2017

Bericht door Heidi »

Hoe gaat het met de organisatie Tess?
Ik kan niet overigens
Maar ben wel benieuwd ernaar!
Doe je hier je verslag naderhand hoe het was?
Ik zou helemaal flippen als ik een aanbod zou moeten verzinnen ;) ben benieuwd wat anders subs bedenken
Veel plezier alvast!!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: D's United 26 - Pick & Play - 24 november 2017

Bericht door tessie »

Gaat prima, bezig met de laatste dingetjes!

Ik was dus al weer vergeten wat mijn eigen aanbod was haha, dus gister nog snel even gecheckt en toen vond ik 1 van de 2 ineens heel stom en ben nu bang dat geen enkele D dat leuk vind. Maar mijn eigen Meester zegt dat het wel leuk is en dat ik het niet hoef te veranderen. Dus spannend!

Laat naderhand wel weten hoe het geweest is!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: D's United 26 - Pick & Play - 24 november 2017

Bericht door tessie »

Het was echt super leuk!
In de eerste ronde was mijn aanbod dat ik geblinddoekt en met oordopjes in klaar stond, dan wist ik dus niet wie er met mij ging spelen. EN ik had ook geen idee haha :D Terwijl het iemand was met wie ik al vaker gespeeld had.

En in ronde twee bood ik een spel zonder speelspullen aan en ik kreeg een mega vernederingsspel :D Was super heftig maar wel heel gaaf.

En daarna nog met mijn eigen Meester gespeeld wat ook super intens en lekker was.

Een heel verslag staat op FL, weet niet of je daar ook een account hebt, maar anders vind je dat hier dus: https://fetlife.com/users/32322/posts/4767454
artemis{R}

Re: D's United 26 - Pick & Play - 24 november 2017

Bericht door artemis{R} »

Zo jammer dat we niet konden...
Maar ik ga zo genieten van het lezen van al die verslagen :)
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: D's United 26 - Pick & Play - 24 november 2017

Bericht door Heidi »

@Tessie: Dat klinkt geweldig!
Ik heb geen Fetlife account, maar ga het misschien toch maar eens aanmaken, zodat ik het kan lezen :)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: D's United 26 - Pick & Play - 24 november 2017

Bericht door Heidi »

@Tessie ik heb het overigens inmiddels gelezen, omdat een zeker bijzonder iemand zo aardig was om het naar me te sturen ;)

Bijzonder verslag en opwindend om te lezen
Het wakkert m’n zin aan om ook weer te spelen ;)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: D's United 26 - Pick & Play - 24 november 2017

Bericht door tessie »

Dankjewel ^^
Plaats reactie