Morgen 30 September Workshop Schouders benefiet voor Locatie A

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Morgen 30 September Workshop Schouders benefiet voor Locatie A

Bericht door Ravelijne »

Volgens mij heb ik dit nog helemaal niet hier geroepen, dus last minute maar toch nog even:

Ik geef morgen een workshop 'schouders voor bondage' op en ten behoeve van Locatie A. Vier uur lang aandacht voor schouders met info, oefeningen en praktische tips en er is ruimte voor vragen en individueel troubleshooten. Je krijgt een handout met alle oefeningen mee naar huis. Het kost € 50,- en dat bedrag gaat in zijn geheel naar Locatie A.

We zijn met een klein maar gezellig groepje. Late aansluiters zijn nog welkom. Wel even opgeven of een berichtje naar mij of Dog_Paul_Anka sturen.

Het is gericht op bondage. In eerste instantie voor bottoms, maar ook nuttig voor riggers want je leert zien wat er in het lichaam gebeurt als de schouder beweegt, en bovendien gebruik je je armen (en dus schouders) zelf ook wel als je aan het knopen bent. Maar hoewel we het ook over bondage gaan hebben, ben je ook welkom als je gewoon last van je schouders hebt vanwege bijvoorbeeld (toetsenbord)werk. Bewegen met kinksters is gewoon gezellig. ;)

Dit is de link naar het event. Dit is een [urlhttps://fetlife.com/users/178661/posts/4591041]link met nog wat meer informatie[/url].
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Morgen 30 September Workshop Schouders benefiet voor Locatie A

Bericht door Heidi »

Leuke dag gehad Ravelijne?
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Morgen 30 September Workshop Schouders benefiet voor Locatie A

Bericht door Ravelijne »

Yep, deelnemers wel blij, geloof ik, dus yay. :) Ik kreeg ook van veel mensen de feedback dat ze wel wilden maar dat de dag niet uitkwam, dus er komt er nog wel een, denk ik. :)
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Morgen 30 September Workshop Schouders benefiet voor Locatie A

Bericht door Heidi »

:033:
Do more of what makes you happy
Plaats reactie