Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Peter^ »

Ik ben dat weekend elders. Veel succes.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Dominus-D
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:32
Locatie: bij boefje

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Dominus-D »

Zo dat is wel weer een tijdje geleden dat ik mn neus hier heb laten zien maaaaaaar voor pluis moet tijd gemaakt worden natuurlijk.

Wij komen zaterdag graag helpen, boefje is niet in haar beste doen dus of we heel erg lang gaan blijven weet ik niet.
Ik zal een goede verfbrander en krabber mee nemen voor de trap moet er nog meer gereedschap mee?
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door pluis »

Whoa, dat is een verrassing van het grootste kaliber. Een Dominus en een Boef! Ik zal jullie pb-en en verheug me tenminste net zoveel op de knuffels als op de hulp.

Voor alle langskomers en klussers (en wellicht geheel ten overvloede): het huis is enorm stoffig, (gips geschroefd, tegels geboord, je weet wel), en niet bepaald warm. Als je een trui aan hebt en je werkt en loopt rond is het prima te doen, maar voor de mini-Anne is een kruikje misschien geen overbodige luxe. We hebben water en electriciteit, er is een werkend toilet, een fonteintje en handzeep en ik neem een waterkoker en een koffiezetapparaat mee.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Heidi »

Ik moet werken... maar had het zo leuk gevonden om jullie allemaal te ontmoeten. Zo lief dat jullie allemaal Pluis gaan helpen. Klus ze allemaal! X
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door eireann »

@Chell/pluis ik gebruik graag de bezoekersparkeeruren :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door chell »

Heb jij je bezoekersparkeervergunning al pluis?
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door pluis »

WS is een bijzondere bende wat dat betreft, Heidi. De mensen hier hebben me al eens aan mijn haren door woeste tijden heen gesleept, en nou dit weer. Ik voel me de koning te rijk met zulke mensen.

En Anne , ik heb net vandaag goedkeuring gekregen voor een bezoekersparkeervergunning, dus dat gaan we regelen :)

@ chell: ja! Weet noet of Boefje en D ook met de auto komen, maar ik kan iig mensen laten parkeren.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door chell »

Je kunt zoveel mensen als je wil tegelijk laten parkeren, dus Boefje en D-D kunnen dan ook gewoon parkeren (alles gaat digitaal op kenteken en online of in een "app")
Gebruikersavatar
Dominus-D
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:32
Locatie: bij boefje

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Dominus-D »

in dat geval komen we met de auto

moet dat van te voren geregeld worden of kan dat op het moment dat we er zijn?
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door chell »

Het kan allebei. Ik laat mensen vaak wel alvast hun kenteken doorgeven als ik dat nog niet heb en als het kan hun ETA en laat het parkeren dan gewoon vast op dat tijdstip starten. Ik heb wel eens gehad dat we het vergeten zijn in the heat of the moment bij het aankomen en knuffelen en kletsen. En dan is de kans op een boete best aanwezig dus.

Mocht het om de een of andere reden pluis nog niet lukken, app mij dan gewoon even dus :) We zitten in dezelfde zone.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door kitten »

Klinkt als een geweldig leuke klusmeet! Ik ben nog niet genoeg aangesterkt om wat te kunnen betekenen helaas, dus ik ben er niet bij, maar veel plezier allemaal! :)
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Mack »

pluis schreef: ... het huis is enorm stoffig, (gips geschroefd, tegels geboord, je weet wel), ...
Daar was ik al bang voor. :nopompom: Ik had graag met de technische klusjes geholpen.
Maar ik vind het vooral jammer om alle leuke mensen te missen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door pluis »

T is geen long-vriendelijke omgeving, idd, en ik had je er natuurlijk heel graag bij gehad (en kitten natuurlijk ook!), maar ik beloof dat t niet de laatste keer is dat ik de deur voor mensen openzet :) Een van de redenen om nou juist zo'n joekel van een huis te kopen is dat je er extra veel leuke mensen in kwijt kunt :)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Daantje »

Mack schreef:
pluis schreef: ... het huis is enorm stoffig, (gips geschroefd, tegels geboord, je weet wel), ...
Daar was ik al bang voor. :nopompom: Ik had graag met de technische klusjes geholpen.
Maar ik vind het vooral jammer om alle leuke mensen te missen.
Jammer Mack, maar voor de technische klusjes kunnen we face-timen en voor de leuke mensjes regelen we gewoon eens wat.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door pluis »

Argh! Ik heb morgen zelf een kleine OV-snafu (dat krijg je van in een durrep logeren) en los dat op met een lift van papapluis naar een handig treinstation. Komt er echter wel op neer dat ik zelf pas om 10.10 uur aanwezig ben. Ik meld het maar even voor 't gveal er iemand al om 9.50 trappelend voor de deur wenste te komen staan (wellicht kan mijn aannemer je al wel binnenlaten, hehe).
Plaats reactie