Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door pluis »

Lieve WS-ers,

Velen van u zullen al wel vernomen hebben dat ik al een poosje bezig ben om een huis (wederom) bewoonbaar te maken voor mijn Lief en mijzelf en onze poezel. Sommigen van jullie hebben al eens hulp aangeboden, en mocht je je daar nu nog niet over bedacht hebben, dan is het Groot Pluiselijk Klusweekend je kans. Ik vraag en smeek nederig om jullie hulp om het huis in stucbare staat te krijgen.

Wanneer dan?
Zaterdag en zondag 11 en 12 november, vanaf een uur of tien tot een uur of vier.

Waar is het?
Rotterdam, op kruipafstand van het CS (adres in PM als je wilt komen) Met OV keisimpel te bereiken, maar qua parkeren (geef ik toe) niet ideaal. De eerste drie fietsen kan ik binnen stallen, daarna zijn er rekken buiten. Cafeetjes en restaurantjes zijn om de hoek, mocht je willen after-klus-meet-meeten.

Wat gaan we doen?
Niet-technisch klussen. Alles wat je nodig hebt, zijn geduld, nauwkeurigheid en werkende vingers en (misschien) genoeg technisch inzicht om te weten aan welke kant je een schroevendraaier vasthoudt. Dingen die op het program staan: behang afhalen (heeeeeel veeeeeeel behang, en t komt er makkelijk af, maar t zit rechstreeks op de gipsplaat en die moet heel blijven dus enige voorzichtigheid is vereist), tegeltjes tikken (niet heel veel, maar ook weer van gipsplaat), grondverf van de trappen branden / krabben, spijkers en punaises zoeken en verwijderen, zulk soort klussen. Mocht je meer kunnen en willen doen, dan kunnen er hier en daar nog kroonsteentjes aan aansluitingen worden gehangen en moeten er van de 8 (acht!! :shock: ) rookmelders vijf worden verwijderd. Ook heb ik nog een paar kleine lakklusjes in de aanbieding voor degene met de meest vaste hand. Verder zal er eindeloos veel rotzooi (lees: behang) in vuilniszakken moeten worden gestopt, zal het moraal moeten worden bewaard en is er vast nog meer te doen.

Wat doen we met onze welpen, puppies en ander klein spul?
Kinderen zijn w.m.b. ook welkom als je ze mee wilt nemen naar een leeg huis. Bonus: ik heb een speeltuin (met trampoline en tafeltennistafel!) voor de deur waar je zo op uitkijkt. Ook is er zeker ruimte om lekker tegen een bal te trappen.

Wat schuift het?
Drinken, snacks, pizza en mijn eeuwige dank. Een dikke knuffel.

Moeten we nog wat meenemen?
Mocht je toevallig een lange trap en / of ladder hebben (de plafonds zijn 2.65 hoog en op sommige plekken beduidend hoger) en kun je die gemakkelijk meenemen, dan zou dat fijn zijn. Ik regel er zelf een, maar hoe meer trappen, hoe meer vreugd. Ook een radio is van harte welkom (of een ipod met boxjes, of zo) en komt een (extra) opklaptafeltje vast ook van pas.

Hoe geef ik aan dat ik wil komen?
Hier in de draad kun je een en ander prima doorgeven. Ik stuur je dan het relevante adres en mijn mobiele nummer per pb.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door chell »

Ik breng zelf de 11e in de keuken door voor het maken van een feestelijke maaltijd voor een jarige chellmamma de 12e, maar ik zal eens vragen of mijn lief die kant op wil :)

Verder is parkeren daar in de buurt lang niet zo problematisch als het lijkt en ben ik bereid wat van onze bezoekersparkeeruren te doneren aan klussende WSers (ja Pluis en ik worden écht bijna buren) zodat mensen die met de auto komen niet failliet gaan :)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Ravelijne »

Damn, ik ben in bezit van werkende vingers en een vaste hand, maar ik heb dat weekend opleiding. :(
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Bitemarks »

Ik had graag geholpen, maar ben dat weekend tegeltjes aan het tikken en vloeren aan het slopen voor de verbouwing van ons eigen huis. Hier komen ze in de weken daarna ook muren verplaatsen en nieuwe keuken en badkamer maken.

Ik ga kijken of ik buiten het groot klusweekend wat handen kan komen helpen.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Pien »

Werkweekend. Klussend kennismaken leek me erg leuk!
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Nijntje »

Mijn hoofd zegt dat ik dat weekend soort van vrij ben, maar moet even checken met mijn wederhelft die momenteel elders aan het klussen is. Als ik kan en ik kok alleen dan wordt het OV als wederhelft meekomt, dan wordt het auto en kan er ook een trapje of twee meegenomen worden. Wordt vervolgd!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door pluis »

Jullie zijn alemaal zo lief! Ik moet tegen die tijd ook een parkeervergunning voor bezoekers hebben en kan dus zeker ook parkeerkosten sponsoren (mag ik trouwens een grote juich voor het feit dat ik een heusche buurchell heb?).

Overigens excuses voor het op zo'n korte termijn nog een beroep doen op jullie hulp - tussen het doorkrijgen van een afronddatum van de aannemer en het proberen in te plannen van een stucadoor was het ineens een kwestie van nu-of-nooit.

@ Bites: whoa, spannend. Heb je plaatjes? Ik ben wel heel benieuwd wat jullie gaan laten doen :)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door eireann »

Zaterdag de elfde,rond 11/12 kan ik er zijn (kunnen we er zijn) Ik kom behang krabben met baby in de doek :) Haar nageltjes zijn nog te zacht om van dienst te kunnen zijn...
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Voleuse »

Ik zit dat weekend in Italië. Had je graag welkom geheten in mijn favoriete stad anders :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Daantje »

Zondag kan ik wel komen helpen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Nijntje »

Onder voorbehoud van het bevallen van mijn zusje (all ik op kraamvisite mag gaat dat voor, uiteraard) kom ik ook zaterag behang of lak krabben.
Zeer waarschijnlijk per trein, alleen en zonder wederhelft. Ik kan een bluetooth speaker meebrengen als we niet al te veel stof gaan creeren. Er is vast wel iemand met spotify of anders is er online radio. Mijn iTunes playlist is ook een optie, maar gezien het genre wellicht niet heel gewenst door de rest....
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door chell »

Ooh ik kom sowieso even aanwaaien hoor dan! Een nijn, een Anne, een mini-Anne!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door pluis »

Ik vindhet supertof dat er mensen komen helpen, en heb er nu al reuze zin in.

Nu even pb-tjes sturen :)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Daantje »

Is er nog behoefte aan bepaalde gereedschappen om mee te nemen?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door pluis »

Nee, volgens mij niet. Ik ga nog even een extra emmer regelen, en een waterkoker, maar voor de rest zou alles voor elkaar moeten zijn.

Ik verheug me erop jullie weer te zien en ben onwijs blij met de hulp - de stucadoor komt nl maandag al!
Plaats reactie