Nogmaals hulp gezocht! (Vrij 9, Za 10 of Zo 11 Maart)

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Nogmaals hulp gezocht! (Vrij 9, Za 10 of Zo 11 Maart)

Bericht door Ravelijne »

Cross-postje van Fetlife:

Zoals jullie misschien weten doe ik de opleiding EFT (ik ben zelfs bijna klaar). Ik zoek nogmaals oefenclienten, deze keer voor groepswerk en demo's. Ik mag namelijk binnenkort een EFT demo geven voor een groep. Voor die tijd wil ik graag nog wat oefenen met het werken met en voor een groep. Ik zoek mensen die me daarbij willen helpen. :)

EFT is een techniek waarmee je snel veranderingen kunt bewerkstelligen. Het wordt veel gebruikt voor fobieën en trauma, maar eigenlijk werkt het gewoon bij zo ongeveer alle dingen die je meer dwars zitten dan je eigenlijk wil. EFT wordt ook veel gebruikt als ondersteuning bij lichamelijke klachten en pijnmanagement of voor dingen als prestatieverbetering en stressmanagement. Voor specifieke problemen is het handig om een sessie bij iemand te doen, maar (bonus!) als je de techniek eenmaal kent, kun je het ook makkelijk thuis gebruiken bij alle dagelijkse strubbelingen en momenten van stress.

Ik ben een paar jaar geleden met EFT begonnen als oplossing voor mezelf. Ik was enorm onder de indruk van de snelheid en vooral zachtheid waarmee EFT werkt. Het afgelopen jaar ben ik de opleiding gaan doen.

Wat zoek ik: mensen die willen weten wat EFT is, of die geïnteresseerd zijn om het een keer te ervaren. Als je al ervaring hebt met EFT, ben je trouwens ook welkom! We gaan met een groep werken waarin je leert hoe je EFT kunt toepassen als zelfhulpmethode in allerlei dagelijkse situaties. Met één of twee mensen zal ik een korte demo doen op een individueel probleem. Als je vrijwilliger wil zijn voor zo'n individuele demo sessie, is het handig om hiervoor een beetje een afgebakend onderwerp te kiezen omdat het een korte sessie in een groep is. Belangrijk: je hoeft als deelnemer absoluut geen persoonlijke info te delen als je dat niet wil.

Net zo belangrijk, what's in it for you? Ik bied een gratis kennismaking met EFT als techniek plus koffie, thee en iets lekkers erbij. Ik ben kink-friendly en je kunt dus over alles kink-related praten. Enige nadeel is de locatie: vrij zuidelijk (20 minuutjes onder Breda) vanuit Nederland slecht bereikbaar met het OV. Dus tenzij iemand een grote woonkamer ter beschikking heeft op een centralere locatie, is het alleen bereikbaar met de auto of een goeie carpool. Edit: Zondagmiddag kan het ook in Rotterdam, met dank aan Chell en dat is wel extreem goed bereikbaar met OV (binnen paar minuten loopafstand van Rotterdam CS). Yay!

Wanneer? Gauw! Het kan Vrijdag 9 ('s avonds), Zaterdag 10 ('s middags) of Zondag 11 ('s middags) Maart (over iets meer dan een week dus). Hieronder kun je een voorkeur aangeven (ik zal zelf een beginnetje posten, copy/paste en vul je naam aan). Ik zoek ongeveer 6 á 10 deelnemers per sessie. Als meerdere data genoeg deelnemers hebben, kan het meerdere keren doorgaan. Maar ik ben al heel blij als ik één keer kan oefenen! Ik ben jullie echt eeuwig dankbaar als het lukt. :)

Als je interesse hebt (of als je me gewoon wil helpen ;) ), hoor ik graag van je! Als je eerst meer wil weten, stuur me vooral een berichtje. Als je iemand kent voor wie dit misschien interessant zou zijn, deel het ook vooral!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Nogmaals hulp gezocht! (Vrij 9, Za 10 of Zo 11 Maart)

Bericht door Ravelijne »

VRIJDAG 9 (Chez Zarath)

ZEKER:

Ravelijne & Zarath

MISSCHIEN:

ZATERDAG 10 (Chez Zarath)

ZEKER:
Ravelijne & Zarath

MISCHIEN:

ZONDAG 11 (Rotterdam)

ZEKER:

Ravelijne & Zarath

MISCHIEN:
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Nogmaals hulp gezocht! (Vrij 9, Za 10 of Zo 11 Maart)

Bericht door Pien »

Oh ik had je zo graag geholpen! Dat weekend zit echt al zo vol :(
Plaats reactie