Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door Ravelijne »

En nog een Public Service Announcement: het is een hele mooie wandeling, maar voor WSers die meer willen wandelen: ga niet meteen deze week deze route lopen. Daantje en ik hebben de terugweg geskipt (konden gelukkig een lift van Anne krijgen), niet omdat we uitgewandeld waren, maar omdat er echt heel veel eikenprocessierupsen zaten, in bomen waarvan de takken over het pad heen hingen. We vonden onszelf niet voldoende gekleed op echt akelige wil-je-niet-op-je-blote-huid-krijgen wild life. Dus, wees gewaarschuwd.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door Ravelijne »

@Daantje Haha, de melding die we gedaan hadden via de BuitenBeter app is een lange weg gegaan: Gemeente Den Bosch belde mij (telefonisch!) om te laten weten dat het niet van hun was, maar dat ik contact op moest nemen met Natuurmonumenten. Ik via de website melding doen, kreeg ik een telefoontje dat dat stuk door Staatsbosbeheer wordt onderhouden. Vandaag krijg ik een mailtje dat het erger dan normaal is vanwege het uitzonderlijk warme weer maar dat ze binnenkort weggehaald worden. Weet nu ook hoe: er staat dat ze worden weggezogen.

Dus binnenkort zou de wandeling weer redelijk veilig moeten zijn. :)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door Daantje »

Er wordt in elk geval actie ondernomen. Ik zat er een beetje naast met verbranden: ze zuigen de nesten op en worden dan, in die speciale zuiger, verbrand.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door Ravelijne »

Aha! Beter voor de boom, op die manier. Ook fijn dat het zonder chemicaliën gebeurd. Beter voor de bijen. Erg fijn dat het wel gedaan wordt. Het was toen wij er waren al zo heftig. Ik wil niet weten hoe het nu is, met nog een paar weken warm weer er overheen. Best wel horrorfilm niveau, denk ik. ;)
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door leonietje »

Ik denk elke ochtend als ik door Den Bosch rij. Jammer dat die beestjes daar nu zitten. Was vorig jaar echt heel tof om te wandelen. Wil ik dit jaar weer!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door Ravelijne »

Jaaaaa! Maar dan wel zonder rupsen, idd. :D
Plaats reactie