Gezocht: zwart wit vertikaal gestreepte mannen kniekousen
Gezocht: zwart wit vertikaal gestreepte mannen kniekousen
Ja niet voor mezelf maar voor mijn man.
Hij is scheidsrechter bij een sport (in een pm aan mij te vragen welke sport:)) en zoekt nu zwart wit vertikaal gestreepte mannen kniekousen.
En geloof me die zijn verdomde lastig te vinden. Horizontaal.. ja hoor zat, zelf diagonaal kan ik ze vinden. maar gewoon vertikaal gestreepte.. Nope.. ja in vrouwenvoeten maatjes. En laat hij nu net een maat 45-46 hebben dus dat past echt niet lekker in een kleine maat.
Misschien dat iemand hier op het ws forum ergens zulke sokken/ kniekousen weet te vinden... Dan is mijn dank groot en die van mijn man natuurlijk ook... Dus wie helpt ons..
Hij is scheidsrechter bij een sport (in een pm aan mij te vragen welke sport:)) en zoekt nu zwart wit vertikaal gestreepte mannen kniekousen.
En geloof me die zijn verdomde lastig te vinden. Horizontaal.. ja hoor zat, zelf diagonaal kan ik ze vinden. maar gewoon vertikaal gestreepte.. Nope.. ja in vrouwenvoeten maatjes. En laat hij nu net een maat 45-46 hebben dus dat past echt niet lekker in een kleine maat.
Misschien dat iemand hier op het ws forum ergens zulke sokken/ kniekousen weet te vinden... Dan is mijn dank groot en die van mijn man natuurlijk ook... Dus wie helpt ons..
Re: Gezocht: zwart wit vertikaal gestreepte mannen kniekouse
het is idd moeilijk te vinden merk ik :-(
heb je je zoekopdracht al eens gecombineerd met zijn specifieke sport?
Eventueel laten breien...... als laatste redmiddel
funga
heb je je zoekopdracht al eens gecombineerd met zijn specifieke sport?
Eventueel laten breien...... als laatste redmiddel
funga
- Peter^
- Contacteer:
Leef je creativiteit met naald en draad uit!
Geniet van de positieve momenten.
@ Funga ja dat heb ik geprobeerd maar dan kom ik ook alleen meisjessokken tegen.. tot maat 42:( en daar passen zijn voeten toch echt niet in..
En zelf breien zoals geopperd is .. kan ik helaas niet. Ja ik kan een beetje breien maar een kous breien.. dat lukt me echt niet:( dus als er iemand is, die het wel kan.. Dan hou ik me aanbevolen
En zelf breien zoals geopperd is .. kan ik helaas niet. Ja ik kan een beetje breien maar een kous breien.. dat lukt me echt niet:( dus als er iemand is, die het wel kan.. Dan hou ik me aanbevolen
- Tie
bestaan ze eigenlijk wel?
hard met een hart
denk ik wel
heb ze tot nu toe voor vrouwen gevonden, dus ik neem aan dat ze bestaan..
heb ze tot nu toe voor vrouwen gevonden, dus ik neem aan dat ze bestaan..
- Ravelijne
Deze heeft 2 mate: tot 42 en vanaf 42. Klinkt alsof er bijzonder veel rek in zit. Misschien even vragen of 'vanaf 42' ook geschikt is voor 45?
geen idee.
Heb ze doorgestuurd. You never know of dit iets is dat hij wel wil hebben.. en of het genoeg rekt
Heb ze doorgestuurd. You never know of dit iets is dat hij wel wil hebben.. en of het genoeg rekt
- Dreamer74
Zijn ze niet te bestellen via een sportzaak ?
Of als het een officiele sport is via de sportbond ?
Lijkt me toch dat dat soort kleding ergens te koop moet zijn...
Of als het een officiele sport is via de sportbond ?
Lijkt me toch dat dat soort kleding ergens te koop moet zijn...
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book..
The best way to make your dreams come true is to wake up....
The best way to make your dreams come true is to wake up....