voor de nieuwe onder ons

Gesloten
Dante

voor de nieuwe onder ons

Bericht door Dante »

hoi hoi
Ik heb al een tijd niks gepost omdat ik me vol aan het douwen ben met lees voer :p
Maar nu ik het lezen een beetje zat begin te worden vroeg ik me af of iemand mij kan vertellen wat nou de leukste kinky evenementen zijn voor nieuwe mensen?
Het liefste in Gelderland maar daar buiten mag ook.
Graag zou ik willen weten waar wanneer en waarom is dat een aanrader voor nieuwelingen?

alvast bedankt
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: voor de nieuwe onder ons

Bericht door phedre »

Phee's in Zaandam. Geen dresscode, niets moet, bijna alles mag. Speelruimtes beneden waar je vanaf de bar zicht op hebt en boven, waar t vaak wat rustiger is. Volop ruimte om te socializen. Een all in prijs van 20 euro voor de gehele avond. Meer info hierover op fetlifegroep Phees of phees.nl of bij mij. Vaak is overnachten mogelijk.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: voor de nieuwe onder ons

Bericht door kitten »

Ik zou inderdaad phees aanraden als laagdrempelig begin.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: voor de nieuwe onder ons

Bericht door Voleuse »

Ja, phees is inderdaad niet zo overweldigend groot als sommige andere gelegenheden. Een goed eerste kinkfeestje :)

Ik weet niet of t je ding is, maar in diverse grote steden (Rotterdam, Amsterdam, Utrecht) zijn er knoopavonden waar je laagdrempelig met touw kan klooien/ van elkaar leren. Dat is nóg wat laagdrempeliger want daar wordt in niet gespeeld, alleen geknoopt.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Dante

Re: voor de nieuwe onder ons

Bericht door Dante »

Dankje jullie voor jullie antwoord :D
Worden dit soort avonden geplant of is het elk weekend? en kun je zomaar binnen lopen of moet je je eerst aanmelden?
Anstecy

Re: voor de nieuwe onder ons

Bericht door Anstecy »

Ik zelf vind de meeste bijeenkomsten van VSSM ook wel laagdrempelig.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: voor de nieuwe onder ons

Bericht door skaoot »

Phee's is inderdaad laagdrempelig. In Eindhoven heb je Taboo, kwam mij ook wel beginner-vriendelijk over.

Dit soort dingen worden gepland, vaak elke maand, vaste avond. Meestal moet je je vantevoren aanmelden. Een handige plek om te zien wat waar en wanneer is en hoe je je kan aanmelden, naast onze eigen WS-agenda natuurlijk, is de site van Fetlife.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: voor de nieuwe onder ons

Bericht door phedre »

Bij Phees worden de partys vooral in t weekend gepland. Je moet je er voor aanmelden, waar, staat altijd in de aankondiging. Omdat er diverse mensen partys organiseren, wisselt dat per party. Als je mailadres geeft, kan ik je een overzicht sturen van de partys die er gegeven worden, met de bijbehorende aanmeldadressen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gesloten