Bucket list of dark desires...

Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Voleuse »

Ik vind het juist wel awesome dat er over 'rare' kinks gesproken word. Op fetlife ging het een tijdje terug over plasfetish. Iemand begon erover en er was een meeting van, en veel meer mensen bleken die fetish te delen dan gedacht. Ik herinner me ook nog een topic van een paar jaar geleden over rape-play, waarbij iemand begon met toegeven dat ze dat best wel geil vond en dat mondde ook uit in een goede discussie. Volgensmij maak je het echt moeilijker dan het is ;) (Voor de draad ermee! :biggrin:, Nee, hoeft uiteraard niet als je het echt niet wil maar als je zo'n topic start heeft het wel veel weg van ik-wil-t-graag-vertellen-maar-durf-niet)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Guilty

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Guilty »

Voleuse schreef:Hoe bedoel je wat zou je doen? Als ik iemand heb om ze mee uit te voeren dan zou ik het gewoon doen. Je hebt de toestemming van de kink community niet nodig, alleen van je partner.

Dat dus.
Guilty

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Guilty »

Euh, poppers is toch niet zo ongebruikelijk? Ik heb ook zat redenen waarom ik ze niet gebruik en het ook niet zou waarderen in een partner, maar zo erg taboe is het nou ook weer niet dacht ik. Maar goed, in delen van mijn vriendenkring wordt op feestjes ook lachgas gebruikt, ritalin gesnoven, paddo's gegeten en weet ik wat allemaal nog niet meer.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door juffie »

En een keertje poppers... who cares?
MILF :grin_ani:
Wever

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Wever »

JJV schreef:Het deel .. als je geen relatie hebt, of je relatie t ok vindt.. zit k nog wel deels mee te dubben.
Voorbeeld? Voorbeeld!
Iets wat ik ooit geroepen heb maar niet actief naar zoek: ik heb ooit geroepen dat t me leuk leek evenveel bedpartners te willen hebben als ik jaren oud ben.
Stel ik kom de komende tijd iemand tegen die zich aandient als serieus relatie materiaal. .. gaat die dan informeren of t aantal bereikt is? (kom maar terug als je t hebt?) en hoe ik dat volgend jaar denk te doen als mn leeftijd verandert?
Die dingen blijven wel meespelen natuurlijk.
"o jij was die dude die.. "
Ja. En het nadeel daarvan is...?

Het is misschien wel handig op voorhand wat te bedenken hoe je met kritiek omgaat, maar gedrag als bovenstaande lijken me eerder flirtpogingen dan afwijzingen. Dat je erop aangesproken wordt is nog altijd beter dan dat je helemaal nergens in opvalt of niets uitzonderlijk qua karakter bent. Even wat random replies:
"ja, ik ben die dude. Maar als je je best doet wil ik je wel als meer dan één tellen. 8-) "
"Tja...ik loop wat achter op schema. Maar eerlijk gezegd vind ik dat niet erg."
"Ja...en je wil niet weten hoe vaak ik al van bed gewisseld heb."
"Ik was toen nog jong en onbezonnen....en nu nog altijd, eerlijk gezegd."

Enzovoort. Uitspraken als dat moet je niet te serieus gaan nemen. En diegenen die dat wel doen wil je toch niet op je lijstje hebben in je intieme nabijheid hebben.
JJV schreef:Toevallig vandaag nog, sprak iemand me aan op iets uit mn fetlife fetisj lijst, van " je weet toch dat ik dat niet ben"..
Ja, dat soort gesprekken heb ik ook wel eens. Simpel antwoord: focus je op de dingen op je fetisjlijst die WEL overeenkomen. Of die er niet op staan. Of die niets met kink te maken hebben. Als je alleen gaat kijken naar dingen waarin je verschillend bent kom je nooit aan de leuke dingen toe (heck...ik zou Hera niet eens binnengelaten hebben met haar junior songfestival ;) ).
Oppergodin_Hera

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Oppergodin_Hera »

Wever schreef:
JJV schreef:Toevallig vandaag nog, sprak iemand me aan op iets uit mn fetlife fetisj lijst, van " je weet toch dat ik dat niet ben"..
(heck...ik zou Hera niet eens binnengelaten hebben met haar junior songfestival ;) ).
ach je hebt mijn kinderen gezien. Dat er een risico bestond dat ze met hun leeftijd daar naar kijken is vrij groot. Dus ik zeg dat is een ingecalculeerde risico :lol: en je mag een keertje mee kijken hoor. Geloof mij dat is veel betrr dan dat ik zelf ga zingen
Guilty

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Guilty »

Het wordt pas eng als je met twee staatssecretarissen aan tafel zit en ze besteden 20 van de 30 minuten gesprekstijd aan de deelname van de kindneren van een van de twee aan het junior songfestival...
Oppergodin_Hera

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Oppergodin_Hera »

Guilty schreef:Het wordt pas eng als je met twee staatssecretarissen aan tafel zit en ze besteden 20 van de 30 minuten gesprekstijd aan de deelname van de kindneren van een van de twee aan het junior songfestival...
Ach het zijn net mensen , ookal lijkt het soms niet zo en zijn het net marsbewoners
faery

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door faery »

Necropost! (al valt 't stiekem best mee)

Ik dacht weer aan dit topic door de discussie over inhoudelijk posten. Ik ben de laatste tijd wel met nieuwe dingen bezig, maar daar zit ook wel wat tussen wat ik... niet zo goed durf te delen. Als in: ik app een bepaalde fantasie aan m'n nieuwe dingus onderweg naar huis (van hem vandaan), omdat ik 't 'm face to face niet durfde te zeggen. Dus hier er dan vragen over stellen... nope!

De meeste mensen in dit draadje gaven aan dat je hier (als in, op WS) alles zou kunnen delen. Maar doen jullie dat ook? Heeft niemand verder "dark desires" die men wel wil (of misschien zelfs uitvoert) maar die op een bepaalde manier te "not done" zijn?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Ravelijne »

Hmmm, ik heb in ieder geval wel desires die voor mìj dark zijn, ook al zijn ze misschien niet algemeen afgekeurd binnen de kink scene. Of ze zijn zelfs compleet onschuldig, maar het voelt voor mij heel heftig en kwetsbaar. Maar wat betreft alles op WS delen, ik merk dat ik door het feit dat het nu allemaal zo lang blijft staan wel minder makkelijk dat soort dingen deel. Ook expliciete dingen ben ik wat voorzichtiger mee, of het voelt oncomfortabeler als ik het wel deel of in het verleden gedeeld heb, omdat het medium minder vluchtig is.

Is dit trouwens niet juist een nieuw onderwerp? ;)
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door perman »

Lijkt me een prima voorbeeld om dit draadje boven faery af te knippen en er een nieuwe titel zoals "Delen van (donkere) verlangens" op te plakken...
</modereren-vanaf-de-achterbank> ;)

Ik deel weinig.
Veel te weinig zelfs, en dat komt vooral omdat ik enorm geremd wordt door het 'maar wat zullen mensen er wel niet van denken' gevoel. En dat wordt erger naar mate ik mensen beter ga kennen en ik vind dat mensen mij beter gaan kennen. (Ironisch genoeg leidt dat er dus toe dat hoe langer ik op ws rondhang, hoe moeilijker ik het vind om dingen te delen..)
De bron zal wel ergens tussen angst voor angst en zelfbeeld zitten vrees ik, en daar ben- en moet ik verder mee aan de slag...

De donkerheid van de verlangens doet er trouwens niet eens zoveel toe: er zijn voor de min of meer concrete verlangen altijd wel mensen te vinden die het in extremere variaties beleven, en daar zelfs mee geaccepteerd worden. De donkerheid zit hem vooral in mijn hoofd, denk ik.

Wat me wel helpt is het naar een al dan niet bestaande derde persoon te verplaatsen: "Ik las/hoorde/zag dat Die-en-die graag eens zus-en-zo zou willen doen, wat vind jij daarvan?". En ook heb ik ooit wel eens iets anoniem op ws gedeeld.


Het later terug kunnen vinden van oude werken is iets waarvan ik me aan de ene kant niet echt zorgen maak, maar aan de andere kant toch ook weer wel, zeker met het oog op de alsmaar groeiende opslagdrang van alles en iedereen. Ik realiseer me wel dat het niet hier delen maar wel op andere plekken zoals bijvoorbeeld fetlife een schijnveiligheid is: ik ga er vooralsnog vanuit dat alles wat je post uiteindelijk ergens opgeslagen wordt en ooit weer boven water kan komen. (Als je precies weet waarnaar je moet zoeken kun je berichten van mij uit 1989 vinden...)
.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door JJV »

perman schreef:Lijkt me een prima voorbeeld om dit draadje boven faery af te knippen en er een nieuwe titel zoals "Delen van (donkere) verlangens" op te plakken...
</modereren-vanaf-de-achterbank> ;)
terwijl ik t dan weer juist een prima voortzetting vind op wat ik had ingezet als draadje.
perman schreef: En ook heb ik ooit wel eens iets anoniem op ws gedeeld.
op zich een optie, waar ik me ook al over had gebogen (vandaar dat ik er achter kwam dat t niet meer kon, nu t weer wel kan kan ik m heroverwegen)

Hoe t met 'mijn' dark desires is gegaan verder..
kitten schreef:Of de pb van iemand die je vertrouwt?
. iemand in dr prive/ whatsapp delen. had ik al gedaan ook en verder uitgebreid.

heb hier en daar wat dingen afgezwakt en daarmee t water geprobeerd (ook met wat mensen 1 op 1 gedeeld, prive)
en ik overwoog dit weekend nog om iets als vraag te poneren terwijl t eigenlijk al een feit was.
" zou het zo zijn dat t gebruik van x sterker wordt als.. " .. ik heb dat niet gedaan om geen aandacht op me te trekken van instanties die evt mee lurken op een site als fetlife.


Overigens
al proberende ben ik van t zomer ook iets tegen gekomen dat bijna weer een nieuw draadje waard was..
Een handeling die ik op zich nieteens als wishlist item had staan, werd ineens versterkt doordat de dame dr 'aanwijzingen' ineens in t Duits begon te geven. (ze kreeg gaandeweg door dat ik dat verstond en t was haar moedertaal)
Is geen fetisj van me...
maar zou best leuk streepje op mn lijst hebben kunnen zijn.
;) soort " hoe ontstaan list items die je vooraf niet had voorzien" ofzo. als nieuw draadjes titel.
~\v/~
Gesloten