Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door isara »

Ik vroeg me inderdaad af waarom je in dit topic post als je inhoudelijk niets wil vertellen maar wel duidelijk meent te moeten vermelden dat je Pro Domme bent en waar je werkt... het ruikt inderdaad naar reclame.

En het zou zeker interessant zijn om verhalen te lezen van iemand die dit heel vaak doet :)
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Peter^ »

Dat behoefte aan subben van Crownless bij 'slecht in vel zitten' herken ik. Sinds mijn Mevrouw een nieuwe vriend heeft, en onze D/s relatie is verbroken, loop ik nog steeds te stuiteren, zonder 'bevrediging' aan mijn subkant.
Geniet van de positieve momenten.
Mrs Illucia

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Mrs Illucia »

Beste Pluis,
Bedankt voor je reactie, maar volgens mij is een van de definities van een reclamespot "aandacht vragen". En iedereen die een topic schrijft of hier op reageert in een forum, vraagt toch ook om aandacht, dus zie ik dit niet als een probleem en ben ik tevreden want er is in ieder geval gereageerd.

Je heet me welkom op Who's Who forum om me voor te stellen, maar als je op het blauwe kadertje waar www in staat klikt, dan kan je alle informatie over mij lezen. :lol:

Groetjes, Mrs Illucia
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door kitten »

Wauw, jij maakt snel vrienden hier! :)

/sarcasme
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Ravelijne »

Er is een groot verschil tussen gezellig meekletsen op een forum van gelijkgestemden en 'aandacht vragen' voor (alleen) je commerciële activiteiten. Ik denk dat je daar idd niet zo'n goeie indruk mee maakt. Van mij mogen de mods de eerste reclamespot en alle er op volgende reacties weghalen, er zijn andere plekken voor reclameboodschappen. WS is er nou net niet èèn van.
DutchC0w

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door DutchC0w »

Kabaam van Ravelijne & Kitten :worshippy:
En dat maakt dit forum juist zo fijn. En gezellig. Al kan ik mij voorstellen dat sommige reacties op het who is who nieuwelingen wat afschrikken die nog niet de mores van ws door hebben.
Heb laatst gekeken op het forum van bdsm zaken maar ... daar zakt mijn broek vanaf (op de niet fijne manier dan), ben blij dat dit forum anders is.
Zelf weer wat langere tijd niet meer hier actief geweest, te veel andere dingen aan mijn hoofd.
On topic: spannende periode nu op meerdere vlakken, een aantal absoluut niet leuk zou ik graag willen ruilen en daarnaast ook weer een paar leuke.
Maar eens de stoute schoenen aangetrokken en gereageerd op een BDSM advertentie en dat terwijl ik nog nooit eerder online heb gedate of zelfs een blind date heb gehad (ook niet vanilla). Erg leuk en ook spannend. (mag ik dat dan wel spannend vinden als Dom zijnde zegt dat ene stemmetje in mijn hoofd, ja tuurlijk zegt de ander).
En ik zie uit naar de WS meet binnenkort, eindelijk eens een aantal van jullie life ontmoeten.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door pluis »

[quote="Mrs Illucia"]... volgens mij is een van de definities van een reclamespot "aandacht vragen". En iedereen die een topic schrijft of hier op reageert in een forum, vraagt toch ook om aandacht.../quote]

Ja, heel bijdehand hoor. Nou nou.

Maar laten we wel wezen, reclamespots hebben winstbejag op het oog, terwijl deze draad juist bedoeld is voor het delen van ervaringen met (andere) beginners die (wellicht) (ook) worstelen met het combineren van seks, BDSM en liefde, en die het fijn vinden om van anderen te horen over hoe het er in hun leven aan toe gaat. Net doen alsof jouw verkooppraatje daar ook tussen past, kan twee dingen betekenen: 1) je bent een beetje dom omdat je denkt dat zaken zo werken of 2) je denkt dat wij hier dom zijn, in welk geval je heel erg dom bent.

Geeft niets, ik zal de admin even vragen of we iets aan je kunnen doen. Ga maar naar Marktplaats met je santekraam.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Frodo »

Deze Admin heeft besloten om Mrs Illucia voorgoed naar http://www.marktplaats.nl" onclick="window.open(this.href);return false; te verwijzen...



F.
DutchC0w

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door DutchC0w »

WOW, wat overkomt me nu?????? Opeens allemaal spontane berichten op mijn profiel die er net 2 dagen staat (dank mede ws-ers :) ), 3 leuke dames die hebben aangegeven misschien wel te willen daten, leuke en hele diepgaande van mens tot mens contacten gehad deze avond bij mijn eerste munch ever. En dat alles na 4 jaar kluizenaartje spelen. Ik ben er even compleet door overrompeld, geloof ik.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door eireann »

Naar munches gaan is altijd een goed idee!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Arno »

Lol, ja dat kan zomaar gebeuren. Maar nog wel een advies dan, neem de tijd om hier aan te wennen. En dan in een rustig tempo kun je dan verder bouwen aan wellicht iets heel moois, en dat is je gegund.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Ravelijne »

Fijn voor je!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door kitten »

En niet meteen iedereen op de blauwe profiel-ogen geloven! Wel genieten! ;)
Harpocrates

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Harpocrates »

Ik ga er vanuit dat de echte die-hards op dit moment in vol latex ornaat onder de brandende zon een intensieve zweepsessie aan elkaar staan te breien, maar is er voor de rest nog iemand die vandaag iets durft te ondernemen?
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door JerryM »

Vanavond staat een feestje (D'sU #21) gepland in den haag. Ik wens ze succes :)
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Plaats reactie