meat claws!!!

De beste aanbiedingen: Hier melden graag!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

meat claws!!!

Bericht door Crownless »

In mijn zoektocht naar een kado voor mijn schoonbroer kwam ik deze schoonheden tegen:

Afbeelding

Vlees-uit-elkaar-pluk-dingen. Nou, daar ga ik ander vlees mee bewerken.

Ik kocht ze hier: https://www.megagadgets.nl/meat-claws.html, recensie volgt nog (want dinsdag pas binnen), maar het bestaat!

Ze heten vlees klauwen. Of meat claws. En zijn ook al een stuk goedkoper te vinden via deal extreme. Maar toen had ik in mijn enthousiasme al besteld. En je weet nooit wanneer iets uit china aan komt.

Maar dat wilde ik dus even met jullie delen :)

Overigens waren ze ook al te vinden op schurkenwicht.nl (fantastische naam wel!). Dus ik vind het ergens wel jammer dat ik hen nu geld door de neus heb geboord. Maar helaas, ik blijf een gierigerd.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: meat claws!!!

Bericht door eireann »

Cool speelgoed!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: meat claws!!!

Bericht door Voleuse »

Joh de prijs op schurkenwicht.nl is ook idioot duur in vergelijking met ebay
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: meat claws!!!

Bericht door Crownless »

Het grappige is, dat ik dacht dat het een kinky iets was, omdat ik ze ook bij iemand op de showboat zag, en bij schurkenwicht. Totdat ik m dus op megagadgets tegen kwam. Nu is het net alsof de kinkwinkel uienkammen voor veel geld willen verkopen, terwijl ze voor een paar euro in de Xenos liggen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: meat claws!!!

Bericht door tessie »

Oh ja die had ik wel vaker voorbij zien komen op de kws maar vond ze eigenlijk ook te duur want weet niet zeker of ik het leuk ga vinden. Dus nu een setje besteld bij aliexpress ;-)
Schurk en wicht heeft mij op FL wel 5 keer een friendship request gestuurd, en ik heb ze ook 4 keer gemaild dat ik geen interesse had en of ze op wilden houden.. dus bij keer 5 heb ik ze maar geblockt. Dus geen problemen met de aliexpress bestelling hier :P
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: meat claws!!!

Bericht door isara »

Ik heb ze afgelopen week op een vrouwenfeestje gevoeld... hele leuke dingen! Ik ga ze ook nog een keer bestellen. (maar waar mogelijk niet bij Schurk en Wicht :roll: )
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: meat claws!!!

Bericht door Daantje »

Je kan ook gewoon kijken in de BBQ afdeling bij je lokale kookwinkel of tuincentrum. Met een beetje geluk zijn ze nog afgeprijsd ook (want voor de meesten is het BBQ-seizoen ten einde).
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: meat claws!!!

Bericht door Crownless »

Nou, ik schrok in eerste instantie: hartstikke scherp en onvoorspelbaar! Niet elke nagel was even scherp.

Dus heb ik ze bijgeveild. En nu voelen ze consistent. En zijn ze nu voor hun debuut onderweg naar een feestje :devilish:

Ik heb ze een beetje rond geveild, maar op mijn hand zie ik nu nog wel rode streepjes staan. Ik zal jullie laten weten hoe ze het deden op Bryans lijf ;)

Een ding is zeker: ik voel me behoorlijk kick-ass als ik die dingen vast heb. Ze zien er heel stoer uit!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: meat claws!!!

Bericht door juffie »

En?
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: meat claws!!!

Bericht door tessie »

Die van mij waren niet te scherp of ongelijk. Ben er wel erg fan van, ze voelen echt superrrr lekker!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: meat claws!!!

Bericht door Crownless »

Bryan vond ze erg lekker, ik voelde me bad-ass en de streepjes werden geen wondjes/merktekens die er 's morgens nog stonden. En ik had het idee dat ik nu meer kon spelen met de druk en snelheid, omdat ze geen scherpe randjes meer hadden. Het was eerst net alsof ik hem kraste met mijn nagels terwijl ik zo'n naar scherp randje had omdat mijn nagel was gebroken (of slecht geknipt), en nu wel goed mijn nagels had geknipt.

Het is denk ik ook een kwestie van smaak. Ik kan me voorstellen dat ze nu te dof zouden voelen voor sommige mensen. Maar voor ons zijn ze nu precies goed.

Nieuwe favoriet in sensation play in ieder geval :)

Ik vind het een win!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: meat claws!!!

Bericht door isara »

Haha ik las laatst dit topic en heb ze ook besteld. Besloot om voor dat geld (4 euro) ze op een of andere shady site vanuit China te bestellen, 25 dagen later eindelijk aangekomen (ik was ze al vergeten). Geen oplichterij dus! Ik ga ze ook even vijlen, want scherp! Ben benieuwd :D
Plaats reactie