Undercover & (bijna) missers.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Undercover & (bijna) missers.

Bericht door Ravelijne »

Oeps. Vandaag wordt de verwarmingsketel bij Chez Zarath vervangen. Geen link met kink, denk je, alleen toen vroeg de beste monteur ineens of iemand even met hem mee wilde lopen langs ALLE radiatoren, want die moeten ontlucht worden. Als de man weer uit beeld is sis ik tegen Zarath 'maar boven ligt alles. Echt ALLES'. Zarath zegt tegen mij, 'dan moet je maar even naar boven lopen'. En als ik dat doe zie ik dat de man het waarschijnlijk meegekregen heeft, want hij stond maar een meter verder om de hoek.

Dus ik naar boven. Cue van die stomme filmmuziek voor zo'n komische versnelde scene:

Op zolder de matras met mooie sprei erover en daarnaast een hele uitstalling aan seks & bdsm speelgoed van die speelsessie die we van plan waren maar waar we uiteindelijk maar half aan toe waren gekomen want moe. Matras aan de kant want yikes, die ligt wel heel pontificaal in het midden en snel de speeltjes in een tas gepropt en naar de slaapkamer gebracht. Meteen die lingerie aan het wasrek ook maar even mee.

In de slaapkamer ook maar even glijmiddel en wat random zut (bosje touw hier, dingetje daar) snel in een la, want hier is ook een radiator. Oeps, er hangen floggers en een zweep aan een haakje boven het bed, bijna niet eens geregistreerd dat dat geen onschuldige objecten zijn. Zo maar even bedenken waar ik die laat. Eerst even snel een dekentje over de opklapbare gynecaelogen stoel in het andere kamertje, want zelfs opgeklapt ziet het er tamelijk verdacht uit.

Terug naar de slaapkamer, gelukkig zitten de floggers en single tail allemaal aan één karabijnhaak, die kunnen wel in de kledingkast. Maar de kledingkast in de slaapkamer heeft een leggedeelte onder het hanggedeelte en de singletail is te lang dus die zie ik al tussen de deur komen. Toch maar naar de hangkast op de overloop. Dus ik kom aangelopen vol in het zicht van Zarath plus de monteur, want kennelijk had Zarath niet gewacht tot ik het all clear teken kwam geven. Argh! Snel een ontwijkende beweging naar rechts uit het zicht en achter de kastdeur, en ik vermoed dat er niets verdachters is opgemerkt dan iemand die nog even als een razende dingen aan het opruimen is.

Damn, ik wou dat we eraan gedacht hadden dat hij natuurlijk ook boven moest zijn! :oops: :bloos: :panic:

Herkenbaar? :lol:
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Undercover & (bijna) missers.

Bericht door Pien »

Niet herkenbaar want zover heb ik mijn lief nog niet dat er daadwerkelijk ook zoveel opgeruimd kan worden hahahaha. Het past hier nog in een bescheiden doosje..

Maar bedenk me al lezend wel de hele tijd... die wil ik ook, en die wil ik ook, en die ook en dat lijkt me ook leuk... stuitert weer even verder nu
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Undercover & (bijna) missers.

Bericht door Mack »

Oh jee, dat is wel een van de rampscenario's die Beestje eens in haar hoofd heeft. Die zou daar goed van over de zeik gaan. :|
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Undercover & (bijna) missers.

Bericht door Ravelijne »

@Pien Yay voor (leuk) stuiteren en zin in dingen krijgen. :)

@Mack Ik was ook wel even van de leg. Ik overleef het nog wel als het een flogger hier of een dingetje daar is. Maar die hele uitstalling met allerlei speeltjes op de grond naast de matras met de mooie, rooie sprei erover, oei.... :D

Een van mijn meest geile fantasieën is een slaapkamer waar ongeveer alles een kink-feature is, maar helemaal onzichtbaar weggewerkt (het klassieke plantentafeltje wat uitvouwt tot een Andreaskruis enzovoort). Misschien ook iets voor Beestje? :D
artemis{R}

Re: Undercover & (bijna) missers.

Bericht door artemis{R} »

Het is hier tot nu toe nooit gebeurt, maar we hebben in de slaapkamer 2 kastdeuren, waarachter er 1 een grote spiegel hangt en achter de ander hangen een aantal van onze zwepen. Nu elke ochtend gebruik ik de spiegel om mijn verband te checken en de dames van de thuiszorg die hier vaker komen die weten dat inmiddels, dus wil het nog wel eens gebeuren dat ze die deur al voor me open maken. Maar ik probeer ze voor te zijn, zodat ze niet per ongeluk de verkeerde pakken.
lotus {P}

Re: Undercover & (bijna) missers.

Bericht door lotus {P} »

Hier wel eens gebeurd, gelukkig kend ik de verwarmingsmonteur van fetlife...... En als het weer eens gebeurd met een andere monteur.... jammer dan, hij zal wel meer tegenkomen
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Undercover & (bijna) missers.

Bericht door eireann »

Ik heb de dag dat mijn vliezen braken (want ik had nog allllleeeeee tijd!) snel alle kinkspullen uit de slaapkamer naar zolder verbannen.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Undercover & (bijna) missers.

Bericht door phedre »

nee, niet herkenbaar. Ik had in Den Helder een speelkamer volledig ingericht en als men daar moest zijn, was t gewoon zo. Sommigen deden er niks mee, het leverde ook wel eens vragen of n leuk gesprek op. Mijn huis, mijn dingen, hun probleem als ze er moeite mee hadden
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Undercover & (bijna) missers.

Bericht door Ravelijne »

Ik denk dat als ik een ingerichte speelkamer zou hebben, dat ik er dan niet zo mee zou zitten. Dan is het ook meteen duidelijk, of zo. :D Het is het rondslingerend spul waarvan ik ook nog eens niet precies weet wat ik ook al weer heb laten liggen, wat ik liever wel nog even opruim. Als ik daar iets van deel, doe ik het liever iets bewuster.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Undercover & (bijna) missers.

Bericht door Heidi »

Wat een grappig verhaal haha heb me erg ingeleefd en herken ook erg het gestuiter van Pien: dat wil ik ook en dat ook etc ;)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Undercover & (bijna) missers.

Bericht door kitten »

Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Undercover & (bijna) missers.

Bericht door Pien »

Dat past er prima onder :lol:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Undercover & (bijna) missers.

Bericht door Ravelijne »

Dat idee, ja. :D
Rach

Re: Undercover & (bijna) missers.

Bericht door Rach »

In die zin herkenbaar dat ik continue alles moet verstoppen vanwege mijn o zo nieuwsgierige puberdochter...gaat nog steeds goed maar langzaamaan laat ik tussen neus en lippen door wel es wat merken over mn sexleven. ....is de schok niet zo groot hoop ik
Plaats reactie