Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door tessie »

Het is nu half zeven maar ik was al om half zes wakker en sta nu bij de bushalte. Ik vind mezelf best een bikkel haha! Jammer dat de bus net voor m'n neus weg reed. Tis natuurlijk zo stil overal nog dat hij gewoon twee minuten te vroeg ging.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Pien »

Held! Jammer van die bus. Ik heb altijd al een hekel aan bussen gehad. Juist doordat ze (hier dan) zelf hun dienstregeling negeren.

Ik vraag me af er ooit een moment komt dat allebei de kinderen na 6u (liefst na 7u) wakker worden. Elke dag voor 6u eruit begint wat te vermoeien
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Yara »

Heidi schreef:Interessant! Ik ben alleen echt geen actrice, zou dat niet kunnen. Maar misschien helemaal in zo'n sfeer...

Niet dat het te vergelijken is, maar ik dacht eerst ook dat het echt absoluut niks voor mij was om verkleed naar carnaval te gaan. Maar daar kijk ik tegenwoordig de rest van het jaar weer naar uit ;)

Doen meer ws-ers dat larp?
Ik deed het voordat ik kinderen kreeg. Ik vind het geweldig om te doen, maar wij kunnen zo zelden weekend oppas hebben dat ik dan liever andere dingen doe.

Wat het goed kunnen acteren, kies een niet te ingewikkeld rol qua karakter en je wordt echt wel flink meegenomen.
Personages zijn binnen de setting en spelregels trouwens vrij naar keuze. Alleen de personages die vanuit de organisatie spelen zijn dat niet, maar dat is een keus om die te gaan spelen.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Crownless »

De larp die ik speel is een avondlarp van 4 uur, dus geen heel weekend kwijt. Scheelt in oppas. Zeker omdat Bryan niet larpt.

Ik zelf vergelijk larp een beetje met een toneelstuk waarvan je het script niet hebt, alleen je eigen rol. Maar eigenlijk is het meer dan dat. Het is doen-alsof. Zoals je als kind deed. Waarbij een toneelstuk meer gaat ocer "wat ervaart het publiek" gaat larp meer over "wat ervaar jezelf".

Er zijn verschillende soorten larp. Je hebt weekend lang in een bos tot een dagdeel. Doorlopend verhaal versus eenmalig. Fantasy tot horror tot sciencefiction. Echt, het is meer dan als een elfje door het bos rennen met een zwaard (wat overigens ook erg leuk is).

Had ik acteerervaring toen ik begon? Nope. Gaat larp inmiddels perfect? Nee, echt niet. Maar ik heb wel bijna altijd een fijne larp, en daar gaat het om. Voor mij iig :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Heidi »

We zouden echt een ws oppas regeling moeten organiseren haha
Maar ik denk dat we niet allemaal in dezelfde provincie wonen ;)

Maar larp klinkt echt leuk, wie weet ooit in de toekomst. Op dit moment zit m'n leven echt propvol gepland...
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Yara »

Klinkt wel leuk Crownless! Waar larp jij als ik vragen mag?
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Crownless »

Zie pb :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door lunaaa »

Larpen lijkt me aan de ene kant superleuk en aan de andere kant vraag ik me af of het wel iets voor mij is. Misschien ooit eens proberen. Maar het klinkt zo ingewikkeld altijd.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Jezebel »

lunaaa schreef:Larpen lijkt me aan de ene kant superleuk en aan de andere kant vraag ik me af of het wel iets voor mij is. Misschien ooit eens proberen. Maar het klinkt zo ingewikkeld altijd.
Precies dat. Maar hoe kom ik erachter zonder me er meteen in te storten (nog los van dat ik daar geen tijd voor heb)? Als ik met larpers praat ben ik binnen een minuut kwijt wat nou het idee is...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Crownless »

Dat komt omdat larpers zo enthousiast zijn over hun hobby :schater:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Ravelijne »

Goedemorgen. 5 minuten voor de wekker om 5:30 ging vanzelf wakker geworden. Wel met het meest epic slapende been ooit. Weet niet hoe ik dat voor elkaar gekregen heb.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Pien »

Onrustige jongste. Hele nacht zo ongeveer elk uur aan het huilen. Om 4u niks meer mee te beginnen dus er maar uit. Is al een week zo. Ondertussen een nachtje uit logeren gestuurd maar dat nachtje bijslapen was zo te voelen niet genoeg
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Heidi »

Na m’n werk (00.30uur klaar), nog een paar werkgerelateerde zaken gelezen en besproken met een collega. Daardoor nu klaarwakker... :shock:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Heidi »

Snotverkouden baby, die in paniek is omdat ademen door de neus niet gaat, dus duimen is opeens ingewikkeld, arm schatje, even geen lachebekkie...
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door cinderella »

Al 1,5 uur wakker sinds poes een muis gevonden heeft en daarmee besloot om op het bed te spelen. Wel fijn dat ik s nachts die muis niet meer kan horen, en daar niet meer van wakker kan liggen. Maar nu zit ik weer te piekeren over werk.
toen doet er nu niet meer toe
Plaats reactie