Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Daantje »

Net afscheid genomen van iemand anders diens overleden kat en daarbij een partij zitten janken ook. Ik liep daar niet eens de deur plat ofzo, maar ben toch behoorlijk aan het beestje gehecht geraakt.

Soms mis ik de kille emotieloze ijskoninging die ik vroeger in dit soort dingen kon zijn. Dat was niet beter, maar wel een verdraaid stuk makkelijker.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door pluis »

Dat wil ik geloven. Je zou die kraantjes aan en uit moeten kunnen zetten. Evengoed is het denk ik niet vreemd om je erg aan beestjes te hechten - dat gaat toch vaak sneller dan bij mensen. :hug:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door kitten »

Jongste is zijn telefoon kwijt. Waarschijnlijk op tafel laten liggen in een lunchroom en geen eerlijke vinder. :nopompom: Het was mijn oude toestel en hij had hem pas een week of 3. Nu is hij helemaal verdrietig. :( We hebben ook geen vervanger liggen. Ik was juist zo blij verrast dat hij zo leuk mee deed op WhatsApp, voor een jongen die normaal niks leest of schrijft. Ben er echt ziek van... Zo stom ook dat we er geen van allen op gelet hadden of hij hem wel bij zich had toen we weg gingen. :(

En we kunnen hem ook niet traceren, want de telefoon heeft geen data. Dat blijkt nodig voor alle fancy telefoon traceer opties.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Oh wat jammer....
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Balen. Op zoek naar een vervanger?
Edit want was te snel met verzenden...
Ik wil maandag wel zoeken of ik een nog redelijke vervanger heb liggen. Beloof niet dat ik er een heb, peuter heeft er met slopende vingers minstens 1x aangezeten
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door juffie »

Ah sucks!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Damn, wat een pech. Ik heb ook niks meer in voorraad. :(
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door kitten »

Pien schreef:Balen. Op zoek naar een vervanger?
Edit want was te snel met verzenden...
Ik wil maandag wel zoeken of ik een nog redelijke vervanger heb liggen. Beloof niet dat ik er een heb, peuter heeft er met slopende vingers minstens 1x aangezeten
Wat ontzettend lief! Ik zie het nu pas. Er is nu een goedkope Chinese knock-off onderweg. Tevens experiment of dat een goed alternatief is voor dure toestellen hier.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Ik heb er nog één gevonden maar die moet minstens 2x per dag opgeladen worden. Ben benieuwd naar het Chinese experiment eigenlijk (sowieso snap ik nooit zo goed hoe mensen langer dan 1,5jr met een telefoon doen. Bij mij is de batterij dan al echt op)
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door miss_meeko »

Hé bah, al een paar weken (eigenlijk paar feesten) lopen twijfelen of ik mij zou inschrijven voor Ds United. Eindelijk moed gevonden (ben een watje) en zelfs een begeleider, kan het inschrijven niet meer omdat er nu een goede verdeling Doms/subs is. Alle begrip voor de organisatie hoor (eerlijk waar), maar baal eigenlijk wel heel erg ookal was het een last minute beslissing. Toch suf om zo teleurgesteld te zijn terwijl eerder het niet echt aan de orde was om überhaupt te gaan.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door tessie »

:( Vind het echt balen voor je! Sorry :(
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door miss_meeko »

Ik neem je ook niets kwalijk hoor. Ik was gewoon heel laat. Maar baal er wel van. Wieweet komt er wel een andere keer :) en mocht je een last minute aanmelding van een single D krijgen of een afmelding van een sub hoor ik het graag. ;)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Ah, jammer als de timing net niet goed loopt he. Ik wil ook weer eens een feestje in de agenda. De stuiter is real!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door tessie »

Als we een sub-afmelding hebben, laat ik het je gelijk weten mss_meeko!
En gewoon lekker volgende keer komen dan sowieso! Mss moeten er gewoon wat meer ws'ers naar DU komen, dan is het ook minder eng allemaal :D
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Ik ben al een week ziek. Het is vorige week begonnen met koorts toen kwam er een buikgriep overheen en moest ik telkens overgeven en was ik aan de diarree. Ondertussen was ik ook nog ongesteld. En toen leek alles over te gaan en toen leek het erop dat ik een blaasontsteking had opgelopen. Die blaasontsteking was geen blaasontsteking maar het lijkt er nu op dat ik nierstenen heb. Drinken word ik nog steeds misselijk van. Ik heb aanvallen van steken in m'n zij. Plassen doet soms zeer. Maar de huisarts weet ook niet zeker waar m'n klachten vandaan komen omdat buikgriep buikpijn kan opleveren. Maar mn ongesteldheid ook gewoon klachten kan geven van dezelfde aard. En nierstenen kunnen ook ongeveer dezelfde klachten hebben.. Dus maandag kan ik een echo laten maken. En ik hoop natuurlijk op niks ergs. Maar ergens hoop ik ook dat ze gewoon iets kunnen bevestigen. Ik voel me een beetje een aansteller dat ik nog thuis zit nu m'n koorts weg is. Al zei de huisarts dat ik niet te snel moest beginnen met werken en m'n lijf echt wel een knal heeft gehad. Maar in de tussentijd heb ik "alleen maar" af en toe steken in m'n zij en een continue misselijk gevoel.. Of eigenlijk voel ik me te goed om me niet schuldig te voelen dat ik nog steeds thuis zit.. Ik weet dat ik er verstandig aan doe om nog niet te werken maar tis gewoon stom zo half ziek half beter te zijn..
Plaats reactie