Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Heidi »

Wat een narigheid Leontietje! Sterkteknuffel!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Heel veel beterschap Leonietje. En voel je alsjeblieft niet schuldig dat je thuis blijft. Sterk eerst goed aan.
Ik hoop echt dat het allemaal meevalt voor je
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Mack »

Knuffel Leonietje. Ik hoop dat het snel overgaat. :aai:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

M'n moeder was omgevallen met de scootmobiel.... Net pas thuis, hele avond ziekenhuis moesten fotoÅ› gemaakt. En ze wou niet. Koppig oud kind is het dan. Niks gebroken. 'zie je wel' zegt ze, maar ik ben blij dat we het zeker weten. Ze zal wel een erge opleving van al haar andere klachten krijgen.. :( zielig.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Oh, balen! :( Sterkte, voor haar maar ook voor jou. Ook met de nasleep.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door tessie »

Ow wat sneu :(
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Nijntje »

Knuffels voor Anne en sterkte voor je moeder
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Sterkte zeg! Wat naar
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

@Leonietje. Hoe gaat het?
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Ik zit nog steeds thuis. Uit de echo kwam niets bijzonders behalve dat ik last heb van dikke darm maar daar is niets op te zien. Ik heb nu medicijnen. Maagbeschermers maar die schijnen ook te helpen tegen maagontstekingen, maagzweren, darmklachten enz. De eerste soort die ik kreeg werd ik echt heel naar van met overgeven en al. Die ik nu heb slaan beter aan. Maar de steken in mn zij blijven en links tussen navel en ribbenkast zit ook nog een pijnlijke plek. M'n werk is er redelijk relaxed onder al begint mn direct leidinggevende wel te sputteren nu omdat ie het rooster slecht rond krijgt... (ik stond al ruim boven uren gepland omdat we te weinig mensen hebben) en dat snap ik wel. Ik zou nu zo ma en di vrij hebben dus voor woensdag hoef ik niwt naar mn werk. Maar ik begin mezelf behoorlijk in de weg te zitten en ga dat nu afreageren op de mensen die ik nog wel om me heen heb en daar baal ik van want je wereld wordt zo klein als je ineens ziek bent.
Net een rondje buiten gelopen even daglicht zien en frisse lucht snuiven. Het zal vast helpen maar ik voel me op dit moment gewoon bwuhhhhhh... En het buiten lopen was weer bevestiging dat ik nog niet actief aan het werk kan want het kostte me te veel energie voor een gezond mens. Met nu weer veel steken in m'n zij. #zucht
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Sterkte Leonietje. Ik hoop echt dat je je snel weer wat beter voelt. En als werk niet gaat, gaat het niet. Stellen ze maar een tijdelijke vacature ofzo.
Beterschapsknuffel
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door shareen_G »

Sterkte Leonietje.
Wazige klachten waar de artsen niet direct een oplossing voor hebben zijn blegh.
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door skaoot »

Ik vind het ook altijd makkelijker ziek zijn als ik precies weet wat het is. Dan kun je je ook beter instellen op het duurt nog zus of zo lang. Al is het ook dan nog zeker wel vervelend. Heleboel sterkte en knuffels!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Mijn keukengootsteen zit verstopt, al een week. Lief is te druk om me erbij te helpen, ik kreeg de zwanenhals zelf niet open. Huisbaas gebeld maar die doet alleen iets als het algemene riolering is. Ik regel een klusjesman via zo'n website, maar als ik heb via de app spreek kan hij niet op de dagen dat ik thuis ben. Ik bedank hem vriendelijk voor de moeite en zeg dat ik een andere oplossing ga zoeken in plaats van nog een week te wachten tot hij kan. Krijg ik terug 'Zoek het lekker zelf uit' (serieus wtf?).
En nu, met geleende waterpomptang, zwanenhals toch open geprutst, blokkade gevonden en weggehaald, woohoo! Zet ik de kraan aan, loopt t nog steeds niet goed door...... IK BEN HIER ZO KLAAR MEE.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Aaargh. Frustrerend Voleuse.
Plaats reactie