het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Ik ben een paar dagen in Zwitserland geweest dus toen overgeslagen maar hier doe ik het eigenlijk iedere dag. Heb gemerkt dat ‘s avonds het beste tijdstip is voor mij dus nu doe ik het voor ik naar bed ga.
Vanavond day 9!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

ik ben laatste stukje medicijnen aan het afbouwen en ik merk dat ik gewoon een beetje zin heb om weer te gaan hardlopen! (een bijwerking was dat ik het buitenproportioneel warm kreeg bij sporten...)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: het beweeg-topic

Bericht door Heidi »

Respect. Hardlopen is niks voor mij

Ik moet lachen als ik lees: day 9
Dan klinkt Adriene’s stem in m’n hoofd: feel divine ;)

En Voleuse: ik heb de eerdere 30 dagen dingen van Adriene ook gedaan en vaak deed ik daar zelfs 90 dagen of meer over :)
Maar op de één of andere manier lukt deze nu elke dag
Misschien een langgerekt goed voornemen ofzo
Maar het voelt fijn! Ik word vrolijk van goofy Adriene
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Ik moest vorig jaar best even aan haar wennen. Had haar een paar keer eerder “gebruikt” voor losse lessen, maar vorig jaar deed ik de 31 dagen en haar goofiness leidde me soms best wel af. En ze doet sommige vormen net iets anders dan ik ze geleerd had.
Inmiddels vind ik haar helemaal leuk, voelt ze als een vriendin en heb ik de FWFG helemaal omarmd dus als ik iets net iets anders doe omdat het beter voelt dan is dat zo :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: het beweeg-topic

Bericht door Nijntje »

FWFG???
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: het beweeg-topic

Bericht door Heidi »

Find What Feels Good
Haha
Voor de mensen die Adriene niet kennen: ze is een beetje maf en kletst nogal tijdens de yoga
Maar op de één of andere manier heb je het gevoel dat ze je ziet en begrijpt. Ze zegt op precies de juiste momenten dat je je schouders moet laten zakken, of je voeten flexen (bijvoorbeeld) en je voelt je aangesproken en begrepen. (zoals altijd kan ik het niet goed verwoorden) Ze houdt ervan dat je je eigen ding doet en vooral: find what feels good :) Namaste
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

En haar e-mails zijn ook fijn :). Nu weer elke dag en dan straks weer elke zondag.
Adriene is ook je grootste fan, ze vindt het al geweldig als je alleen maar op komt dagen op de mat.
Kortom: aanrader :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

En net dag 30 gedaan, was weer heel even emotioneel maar het voelde vooral alsof ik met een vriendin aan het jammen was in de yoga studio :inluv:
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: het beweeg-topic

Bericht door Heidi »

Heel herkenbaar! Het was fijn!
En gelukkig nu af en toe ook nog een nieuwe :)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Ik ben halverwege opnieuw begonnen dus ik ben dr nog lang niet :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: het beweeg-topic

Bericht door Peter^ »

Vandaag met de stappenteller app en het mooie weer 8 km gewandeld.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: het beweeg-topic

Bericht door Ravelijne »

Lekker!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Ik heb een sportschoolabonnement. Ik had nooit gedacht dat het zo ver zou komen XD. Maar het is dichtbij, ze hebben een yogales die ik best goed vind, en het is 20 euro per maand dus dat is per les goedkoper dan bij een yoga studio. Ik zit er alleen wel een jaar aan vast :panic:. En ik wil heel erg niet zo'n persoon worden met goede voornemens en veel verspild geld... Zoals de vorige keer dat ik een 10-rittenkaart bij de yogastudio kocht en die heb laten verlopen... Wish me luck :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
wandering_one

Re: het beweeg-topic

Bericht door wandering_one »

Herkenbaar. Hier een half jaar geleden een jaarabonnement genomen en was bang voor precies hetzelfde, want ken mezelf en m'n voornemens. ;) Maar het gaat goed! Begonnen met 2x in de week cardio en fitness, maar dat vond ik erg saai, en toen de zumba lessen ontdekt en dat vond ik super leuk! Dus dat doe ik nog steeds 2x in de week. Alleen het stukje fitness is niet veel meer geworden. :P
Het sporten in groepsverband helpt, je leert mensen kennen die elke week komen en dat motiveert om zelf ook te blijven gaan. Succes!!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

2 keer in de week is echt hartstikke goed! Merk je er ook voordelen van al?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie