Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door pluis »

Geeft niks hoor, dat is best logisch dat je daarvan dichtslaat. En met een signalement (van hond en of baas) kunnen ze ook al een notitie maken volgens mij.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Pien »

Hmmm ok. Zal bellen. Kijken of ze er iets mee kunnen
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Voleuse »

Ja logisch dat je even niet weet wat je moet zeggen! Wat een hork.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Sabrina »

Dafuuuuuuq, niet ok gewoon! Wat een lamlul zeg!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Arno »

Ik zou er inderdaad zeker melding van maken, want dit kan echt niet.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Pien »

Ja melding gemaakt. Was geen local want dan had ik het wel gehoord. Denk niet dat ik er verder nog wat van ga horen. Maar honden zijn even niet meer leuk. Zelfs de handtashondjes van vriendin moesten uit de buurt blijven.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Jezebel »

Signalement van de hond kan idd al genoeg zijn; hier een keer gehad dat een loslopende en niet luisterende hond achter onze paarden aan ging jagen tijdens een buitenrit. Een van de paarden raakte een fietser (niet ernstig, wel heel veel gedoe), maar door het signalement van de hond wisten ze wie erbij hoorde. Er was dus al eerder melding van die hond gemaakt.

Bottom line: wel melding doen, ook al weet je geen naam!

Ik hoop dat je snel herstelt, zowel je been als in angst...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Pien »

Dank je! Been komt goed. En volgende week maar even alleen langs vrienden met honden. Was niet van plan hier een hondenangst aan over te houden
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door pluis »

Dat je dan op straat loopt. En dat er dan voor je een keurig geklede, grijsharige zakenmevrouw loopt met 'r krant in haar hand. En dat ze die dan bij een geparkeerde fiets in het mandje dumpt en doorloopt.

Ik die krant uit dat mandje gepakt en erachteraan "sorry mevrouw, volgens mij bent u iets vergeten." Kijkt ze me aan, zegt "Oh, dankuwel', pakt die krant aan en laat 'm ijskoud weer uit 'r handen op de straat vallen en loopt weg.

Ik heb haar nageroepen dat ze er ook voor had kunnen kiezen om geen ongemanierd stuk vreten te zijn en heb die krant voor 'r weggegooid, maar eigenlijk had ik haar er als een ongehoorzame hond* mee op 'r hoofd moeten meppen.

* nooit je hond meppen, zelf niet met een krant. Snapt je hond namelijk niks van. In tegenstelling tot dit soort onverbeterlijke mormels.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Pien »

Nou ja zeg. Belachelijk
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door tessie »

Oh wow, dat is echt aso. Je zou toch ook verwachten dat mensen nog wel dan een soort schaamte zouden hebben ofzo.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door pluis »

Ja, ik vond het ook echt raar.

Iedereen heeft denk ik wel 'ns een dag dat je uit gedachteloze ergernis een keer je rommel niet opruimt of iets kwaad wegmikt zonder erbij na te denken, maar dat je dan zo reageert als iemand daar (echt heel beleefd en ook niet sarcastisch, ofzo) wat van zegt, vond ik echt wel heel erg uh... onaangepast.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Mack »

Dat valt voor mij vaak samen met de houding: "Ik heb status dus voor mij gelden die regels niet!"

Net zoals dat veel bestuurders van dure auto's minder hun richting aangeven. :neenee:

Of zoals deze "heer".

[bbvideo=853,480]https://www.youtube.com/watch?v=Zy3SG7dRm-A[/bbvideo]
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Pien »

.........
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Mack »

Yup, om maar te voorkomen dat je een paar Jehova's op hun tere (en kennelijk lange) tenen gaat staan.
En homo's dat kan kennelijk niet ... tenzij een van hun "ouderlingen" toevallig z'n vingers niet kan thuishouden. Maar dat lossen ze wel "intern*" op ... :evil:

* incl. victim shaming.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Plaats reactie