slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Faery n ik zaten in een redelijk luxe ding in de orthodox joodse wijk. Upgrade kamer voor normale prijs... Konden tikkertje spelen door de kamer..

Nu alleen naam zien te vinden
~\v/~
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Waarschijnlijk t plaza geweest.
~\v/~
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik heb in Antwerpen vaak wel hele goede deals gehad via Hotelspecials.nl of Weekendjeweg.

En voor Booking.com bijvoorbeeld zijn er heel veel kortingslinkjes te vinden voor 10% korting of 25 euro korting. Wel pas achteraf terug, maar scheelt toch weer.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Plaza is het geworden ;). Via een van de linkjes van chell ook nog haha. Thx :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Jeej! Veel plezier alvast! Antwerpen is tof!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Wij werden echt vreselijk blij van t ontbijt buffet. 4 soorten jam. 6 fruit. 4 yoghurts. Dat werk.

En dan na t opscheppen pas de 5 soorten ontbijt granen zien.

Full English kon ook.

(en mochten jullie ook een garderobe in je kamer hebben.. Die spiegels nodigen enorm uit tot rare foto's... Zie je wel als je ze hebt)
~\v/~
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Kinky foto's lagen sowieso al in de planning :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Deleted User 1996

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 1996 »

Weet iemand van jullie wat nou echt het verschil is tussen Bossche Bollen van Jan de Groot, Chocoladebollen en Moorkoppen? Volgens mij zijn ze gewoon allemaal hetzelfde, alleen met andere benamingen. Echter, best veel mensen willen beslist geen andere dan de Bossche Bollen van Jan de Groot in 's-Hertogenbosch. Want dat zouden de enige echte zijn.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Het zijn alle drie grote soezen (ik kan ze niet met goed fatsoen "soesjes" noemen, die moet je namelijk in een hap kunnen eten) en volgens mij zit het verschil in de chocolade(fondant) laag en de creme vulling die worden gebruikt.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Een Bossche bol is een chocolade bol. Maar volgens mij in een beschermde naam (zoals Parmezaanse kaas)
Een moorkop is een ander gebakje. Soort soes wel maar dan met een luchtige structuur en niet volledig hol zoals een soes. Doormidden gesneden, vulling ertussen en chocolade eromheen/erover
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Even googlen leert wel dat wij dus vroeger thuis de Duitse moorkop maakten..
Hier verschilt het niet zoveel. Moorkop en chocoladebol/Bossche bol zijn allemaal soezen. Bol wordt ingespoten met slagroom, moorkop opengesneden, gevuld en weer op elkaar gelegd
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Niet alle Bossche bollen worden door bakker Jan de Groot gebakken, andere bakkers maken ze ook. Jan de Groot heeft wel een hele goeie reputatie. Maar bijvoorbeeld bakkerij Bohemen in Den Haag maakt ook Bossche bollen die de goedkeuring van native Brabo’s kunnen wegdragen.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Kijk, weer wat geleerd. :D
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

8-) net van morgen die zelfde vraag op mn werk 8-)
~\v/~
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door skaoot »

Die van de Groot zijn wel echt heel goed! Al eet ik liever een hazelnootbol, als we het dan over de Groot hebben :P
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie