Kinky ouders

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Kinky ouders

Bericht door Pien »

kitten schreef:
Pien schreef:Moet ongelooflijk hardop lachen om de term 'schoonwelp'
Heerlijk.
Ik heb gepeinst hoe ik hem zou noemen. :lol: Maar ik denk dat ik hem en Oudste niet mee neem, die twee zijn veel te wijs tegenwoordig! Weg onschuld.

Om de Lentemeet niet offtopic te maken..

Ik vraag me af. Hoe doen ouders van andere (oudere) kinderen dat? Peuters spelen gewoon.
Maar er komt een punt dat ze deels begrijpen waar sommige onderwerpen over gaan toch?
En ik snap dat er niet publiek expliciet kinky stuff gedeeld wordt. Maar er zal vast wel iets over gezegd worden.

In mijn hoofd is de vraag duidelijker dan als ik het zo opschrijf. Maar ik kom er niet echt uit hahaha
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Kinky ouders

Bericht door kitten »

Ik begrijp je. Ik zit er midden in! En niet alleen: hoeveel deel je? Maar ook: bij hoeveel informatie over je kind voel je je nog comfortabel? :shock:

Ik wil niet zijn zoals mijn moeder. Die praat nu ook in op mijn oudste, dat verkering leuker is wanneer je elkaar maar eens per maand ziet. (Echt, mam!?) Gelukkig weet Oudste dat ze dat lekker mag negeren. Schoonwelp mag ook lekker hier logeren. Nou, dat was bij ons thuis vroeger uit-ein-de-lijk dan wel toegestaan. Maar niet te vaak. Alsof je overdag geen sex kunt hebben. :lol:

Afijn, ik heb het haar wel eens verteld. Daarbij ook meteen een berg vrienden ge-out. :clown: Juffie, Sabrina, Anne, ja, Bregje ook inderdaad, ja schat, allemaal. Maar dat hielp wel, want blijkbaar zijn er echt wel meer (overwégend normale :P ) mensen die aan bdsm doen.

Ze weten bijvoorbeeld ook dat de Heerschappij 18+ is. En dat dat is omdat mensen daar sex mogen hebben. Maar details vertel ik niet tenzij ze erom vragen. En dat doen ze niet.

Inmiddels is de oudste van "lalalalawiliknietweten" doorgeschoven naar ons proberen te shockeren. Nu zit middelste in de ontkenningsfase. Jongste boeit het allemaal nog niks.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Kinky ouders

Bericht door Pien »

Lijkt me zo lastig...
Maar het leest alsof je het onder controle hebt Kitten ;)

En OMG ik was even vergeten dat ouders er dan ook nog bij komen... want die praten ook met kleinkinderen... aaaargh
Justine

Re: Kinky ouders

Bericht door Justine »

Hey Pien

wij hebben een dochter van 18 ondertussen. rond haar 16 à 17j heeft ze zitten prullen op onze gsm's en natuurlijk foto's en berichtjes gevonden waar geen twijfel over bestaat. haar moeder als sub, gepakt door 3 à 4 mannen, haar moeder vast gebonden met allerlei toys op en in haar lichaam.... je kan het zo gek niet bedenken.
Ze heeft er zelf niet over begonnen tov ons, maar ze trok zich terug en wou niets mee met ons te maken hebben. Tot het er toch uitkwam!!!
Even van mijn sokken geblazen, maar dan heb ik haar uitgelegd dat dit iets is dat we beide vrijwillig doen, dat dit iets tussen ons en en dat zij eigenlijk geen zaken had in mijn mobiel.

Bon, het bleef toch op mijn maag liggen, en wou ons fijn leventje ook niet opgeven.
Dan maar naar een familie therapeut die ook seksuoloog is. Ik heb haar de situatie uitgelegd en 's avonds aan mijn dochter ook verteld dat ik met die vrouw gesproken had. Mijn dochter heeft dan 2 à 3 gesprekken gedaan met de therapeut. Nu is de situatie als volgt:
  • ik hou vooral mijn mobieltje dicht bij mij
    ik hou ook geen foto's op mijn gsm
    ik verwijder gesprekken die te kinky zijn onmiddellijk


verder hebben we met haar afgesproken dat we er alleen over spreken als zij het wil of nood aan heeft. Dus op een vrijdag avond zeggen wij gewoon dat we "uit" gaan en dan we waarschijnlijk bij vrienden blijven slapen. Als ze meer wil weten mag ze het vragen, maar dat doet ze niet.
Ze moet het maar zien, we gaan er niet over liegen, maar begrijp ook wel dat dit niet direct het imago is dat je van je ouders wilt natuurlijk
:devilish:
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Kinky ouders

Bericht door Pien »

Dat lijkt me een heftige periode te zijn geweest Justine..

Inderdaad, niet meer info dan waar ze om vragen maar wel eerlijk blijven lijkt me sowieso een goed plan.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Kinky ouders

Bericht door kitten »

Pien schreef:Lijkt me zo lastig...
Maar het leest alsof je het onder controle hebt Kitten ;)
Grappig dat je daarover begint... :clown:

Schoonzoon heeft de Heerschappij gegoogled, omdat het magneetje bij Dacrael op de kamer hing... :shock: Maar ze zitten er helemaal niet mee. 8-) Zo relaxed! En schoonzoon vindt het volgens mij wel cool, zulke schoonouders. Geen idee hoezeer we over de tong zullen gaan bij zijn toekomstige schoonfamilie(s) (want ik ga er vanuit dat Oudste niet meteen haar levensgezel for life heeft gevonden), maar voor nu is het wel grappig!

Als Oudste nog niet wist wat de Heerschappij is, dan nu zeker! Ze mocht niet komen zei ze, want ze is nog geen 18. Dus ik grapte dat ik wel iemand van de organisatie ken, wink, wink. Waarop ze zei: nee, want daar komen ook mensen die ik ken toch?? Dat hoef ik niet te zien. :schater: En we kwamen erop nav de zoveelste hint/grap over spanking en vastbinden tussen schoonzoon en Oudste. :shock:
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Kinky ouders

Bericht door Pien »

Dat klinkt wel als een leuke avond hahahaha!
Tof dat ze er niet mee zitten. Maakt het luchtiger ofzo.

Ik maak me nu nog vooral zorgen dat mijn kinderen niet ineens met een plug of zweep aan het spelen zijn als er oppas is ( Ja, ik weet het. Ik moet het ook hoog wegleggen....)

Maar euh... wat als je kinderen wel naar de Heerschappij zouden willen komen? Hoe zou dat voor je zijn?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Kinky ouders

Bericht door kitten »

Ik zou het fijn vinden als ze zich zo vrij zouden voelen. Dat had ik zeker niet op die leeftijd! Het scheelt dat ik op een Heerschappij zelf niks doe, ik sta vooral in de keuken. Als ik zelf bezig zou gaan, spelen, dan zou ik daar geen welpen bij willen. Ãœberhaupt geen familie denk ik...
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Kinky ouders

Bericht door phedre »

Toen mijn oudste dochter ook naar de avsh wilde in Amsterdam destijds, hebben we er echt afspraken over gemaakt. Zij zou naar t jongerenfeest gaan en ik naar het listfeest. Als ik bardienst zou moeten draaien op t jongerenfeest, zou ik in eerste instantie weigeren of ruilen, maar als dat niet lukte, had zij daar de laatste stem in en vroeg ik haar of ze het vervelend vond als ik er bij zou zijn. Was er een workshop was op t listfeest, die mn dochter zou willen bijwonen, overlegde ze dat met mij.

Ik vond het heel belangrijk dat zij haar eigen weg kon vinden, zonder dat ik zat toe te kijken, maar vond t ook belangrijk dat ik gewoon mijn spel kon doen, zonder dat zij zat toe te kijken en zonder dat ik dan met haar rekening moest houden of me in zou moeten houden omdat zij er bij was.

Dat werkte prima!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Kinky ouders

Bericht door Ravelijne »

Klinkt geweldig, Phee. Tof als je daar gewoon goed over kunt communiceren.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Kinky ouders

Bericht door Pien »

Ja precies. Ik bedoelde ook inderdaad wat als je kinderen naar een speelfeest gaan waar je zelf ook echt speelt.

Phedre, dat is helemaal fijn zeg. Zo'n communicatie is fantastisch.
Plaats reactie