Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Yay! Wat fijn dat ze er weer is

Edit: fijn dat hij er weer is
Had poes vrouwelijk gemaakt in mijn hoofd terwijl je toch duidelijk hij schrijft
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Ja, we maken van poezen altijd zij en honden altijd hij. Maar ons katertje is een hij en zijn pleegzusje een zij. :) Heel blij dat hij weer terug is!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Vrolijk!

Bericht door isara »

De zon schijnt, ik crosste voor het eerste met mijn zonnebril op heerlijk door de stad, zag de eerste citroenvlinder van dit jaar en een lachende bouwvakker zonder shirt. Yay lente!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Yay, het filmpje waar ik in zit van The Pleasure Academy staat online! https://youtu.be/jLUxdQipPNI
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Vrolijk!

Bericht door tijgie{K} »

:033: :) Wat een leuk filmpje!! Wat vertel je leuk en enthousiast over het testen.

Ik denk dat de grote taboe op seksspeeltjes voor mannen komt doordat mannen sneller als losers gezien worden als ze een speeltje gebruiken. 'Moet jehem zien, hij kan niet aan de vrouw komen.' Zoiets, maar zeker weten doe ik het niet.
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Thanks tijgie :)

Hmm, zo had ik het nog niet bekeken, van die mannenspeeltjes. Toen ik er later nog over nadacht, dat ik ook dat het mss kwam omdat er zo lang alleen van die 'nepkutten' waren voor mannen. Dat zijn ook speeltjes waarvan ik zelf ook denk eh... laat maar... Dat daarom de reputatie van mannentoys gewoon ook niet goed is. Wat dan weer kan aansluiten bij wat jij zegt.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Vrolijk!

Bericht door pluis »

Dat, en wellicht ook dat andere soorten speeltjes zoals prostaatstimulatoren dan weer leiden tot het vooroordeel dat je zulk soort zaken alleen leuk / lekker vindt als je homo bent... en dat heeft jammer genoeg ook nog steeds een afschrikwekkende werking.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Oh ja, das ook een goed punt pluis. Alle anale toys zijn volgens velen natuurlijk alleen voor homo's.. Ik vind het wel een interessant onderwerp.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Toch merk ik bij vriendinnen ook een soort taboe op toys. 'Ik ga toch geen vibrator kopen, ik heb een vriend/man'
Kijken me ook echt heel raar aan als ik opper dat je samen ook met toys kunt spelen.
En anaal doe je als vrouw al helemaaaaaaaal niet (tenminste, dat hoor je met walging vertrokken gezicht te beweren)
Maar misschien is dat nog een beetje omdat er hier meer kerken zijn dan kroegen
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Oh ja, het kan heel erg van de omgeving afhangen. Er zijn nog zat vrouwen die sextoys idd ook gewoon bijna een smerig iets vinden. Zo zonde vind ik dat. Als het niet voor jou is, prima, maar je hoeft er dan toch niet zo over te doen. Laat iedereen het lekker zelf weten.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Ik ben dronken. Lig alleen in een hotel maar had echt een top avond! Morgen lekker naar huis! Maar hier was ik aan toe :zuipen: :inluv:
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Yay Leonietje!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Vrolijk!

Bericht door isara »

Ik vind stiekem het hele ‘ik vind sextoys raar en smerig en wil dat niet’ net als mensen die nooit naar de sauna willen maar er nooit geweest zijn. Het is niet echt ergens op gebaseerd.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Ja aan de ene kant vind ik het heel jammer dat er mensen zijn die zo denken, maar aan de andere kant, niet alles is voor iedereen. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit koffie gedronken en heb er ook gewoon echt geen behoefte aan om het uberhaupt te proeven. Vinden heel veel mensen ook gek of dom.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Vrolijk!

Bericht door Crownless »

Maar ik neem aan dat jij geen koffiedrinkers shame-t of met een grote boog om koffiezaakjes heen loopt, want "dat is alleen voor mensen die geen partner hebben die koffie zetten, de stakkers" of "als je tevreden bent met wat je binnen krijgt, dan heb je geen koffie nodig". Of "Koffie drinken? Echt niet, iemand die daarmee aankomt ga ik niet mee op date hoor! Overgecafeïneeerde bokkelul."

Ja, geen koffie lusten is raar volgens veel mensen (ik lust het ook niet). Maar niet iets waar al ontzettend denigrerend over wordt gedaan door mensen (zonder het al geprobeerd te hebben). Het staat gewoon in de supermarkt.

Ik vind niet dat we iedereen maar de dildo's en buttplugs door de strot moeten douwen. Maar dat het meer een schouder-ophaal-ding wordt voor mensen die niet into zijn.

Ik vind je blog en alle leuke dingen die je doet wel echt heel yay, word helemaal blij van jouw enthousiasme.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie