slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Is nu heel nieuwsgierig naar je werk. Inklokken klinkt zo... ehm.... industrieel
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Ik werk ook in een fabriek :)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Grijnst. Beeld van inklokken wat in mijn hoofd zat klopte dus.

Wel lastig met zo'n slechte verbinding. Is er niks flexibel aan je werktijden? Zodat het aanpasbaar is op ov?
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Sorry Pluis, maar het klinkt verschrikkelijk. Wat een overgang als freelancer naar inklokken! Hopelijk is het werk erg tof!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Het werk is gaaf. Heel intensief, en ik leer een hele hoop. Leuke sfeer ook, echt een tof bedrijf.

Ik vind het ook wel "schools" aanvoelen, met dat inklokken enzo, maar ik snap ook wel dat je een constructiefaciliteit alleen kunt runnen als iedereen ook echt op dezelfde tijd begint en eindigt en dat je dan niet je hoger opgeleide personeel anders wilt behandelen dan je monteurs (om frictie tussen de teams te voorkomen, maar ook omdat de mensen op de vloer tijdens hun werkuren gewoon toegang moeten hebben tot de engineers (en vice versa) voor vragen en wijzigingen). Dat krijg je bij 'boutique manufacturing' :)

Zelf ben ik alleen niet zo gelukkig met de reistijd. De OV-verbinding is slecht en sluit beroerd aan op de werktijden, zodat ik per dag tenminste 11,5 uur van huis ben. Dat is wel heel erg veel. Ik ga nog kijken of een fiets toevoegen helpt, maar het is net ff te ver om helemaal te fietsen :/
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Slechte aansluiting kan nogal een aanslag doen op je tijd en energie! Ik hoop dat je daar nog wat aan kunt hacken. Maar yay voor leuk werk! :)
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: slowchat

Bericht door Jezebel »

Als het ect nét te ver is, is een elektrische fiets misschien een optie?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: slowchat

Bericht door isara »

Of een auto?
Het klinkt in ieder geval als een behoorlijke aanslag op je energie, dat reizen. Wel echt tof dat het werk zo leuk is.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Oef, dat reizen klinkt niet relaxed. Ik moet voor mijn nieuwe baan ook anderhalf uur met ov (enkele reis), maar het zijn iig goede aansluitingen. En ik zou het stukje in Eindhoven naar station met de fiets kunnen doen, maar fietsen is niet mijn hobby.

Of, Pluis, misschien met de scooter? Als auto teveel gedoe/duur/ruimte/whatever is?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Elektrische fiets idd! En dan kun je met kou/regen uitwijken naar OV. Je hebt dan tenminste niet meer elke dag zo'n superlange dag. En fietsen maakt je hoofd ook lekker leeg na een werkdag.

Ik zou dat ook graag willen, mijn werk is nog een stukje verder maar voor mooie dagen lijkt het me heerlijk, op de fiets. En ik doe er op de fiets net zo lang over als met OV. Helaas heb ik geen berging en sta ik al een jaar op de wachtlijst voor een fietstrommel.
MrEd
Berichten: 0
Lid geworden op: 04 nov 2016, 14:06

Re: slowchat

Bericht door MrEd »

Een fietstrommel?? en dat is chell??
Niet het geweld maar
Het goede vernietigt het kwaad
tolstoi
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Dat is toch een soort afgesloten fietsbox, buiten? Heet ook wel fietskluis en wordt soms via de gemeente op straat geregeld en dus ook verhuurd.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door skaoot »

Iemand toevallig een Algemeen Dagblad van Westland van vandaag (5 april)?
Ik zou daar namelijk graag een artikel uit willen waar ik in genoemd wordt :mrgreen:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Helaas geen krant voor je. Maar vaak zijn de artikelen op te vragen toch? Tenminste, heb ik ooit voor een cliënt gedaan bij volgens mij ook het AD.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door skaoot »

Iemand gaat voor me kijken al! Top!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie