Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Pien »

@Kitten Kolf je nog?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door kitten »

ae51271f239a3000b5459b1689b5e7d9.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Ravelijne »

Nice badge! Awesome achievement.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door eireann »

gefeliciteerd !
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Pien »

Echt zo veel respect voor je Kitten.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Jezebel »

Een cupmaat in drieuuur had ik ook idd, toen ik borstvoeding gaf. Blijkbaar ben ik wat dat betreft hormonaal gezien nogal gevoelig, tijdens de zwangerschap ging ik ook van 75a naar 80d. Anyway, het is nu over, maar nu heb ik buikpijn XD
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door tessie »

Ik ben in mei gestopt met de pil, en de laatste tijd valt het me op dat mijn ene borst soms vrij hard voelt. Het klinkt een beetje raar mss, maar als ik met m'n ene hand mijn borst aan de onderkant optil zeg maar en als ik dan met m'n andere hand aan de bovenkant op mijn borst druk/ er aan voel, dan voelt 'ie echt veel harder dan de andere. Maar na een paar dagen is dat weer weg. Elke keer als ik het voel, maak ik me echt zorgen, en ik heb ook al 2 keer een afspraak bij de dokter gemaakt, maar als het dan na 1 of 2 dagen weer normaal voelt, bel ik toch maar weer af. Hebben meer mensen dit? Of iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik heb niet zo'n zin om naar m'n huisarts te gaan als het toch niet te voelen is, want ik weet nu al dat ik dan één of ander algemeen praatje krijg waar ik toch verder niks mee opschiet.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Pien »

Ik herken het niet. Is het te herleiden naar een bepaald moment in je cyclus? Dan kun je misschien al van tevoren een afspraak maken?
Ik zou er wel naar laten kijken door een arts denk ik, als ik dat zou voelen.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Ravelijne »

Wanneer in je cyclus valt dat? Ik heb dat eigenlijk altijd voordat ik ongesteld moet worden, maar dan wel allebei. Niet elke keer evenveel en ik denk ook niet altijd helemaal symmetrisch, maar dat vind ik lastig precies voor de geest te halen. Heb het nooit echt vergeleken of zo. Wel vaak ééntje een stuk pijnlijker dan de andere, dus waarschijnlijk wel. 'Gespannen' borsten is een vrij normaal iets. Of dat ook is wat er bij jou gebeurt, kan ik natuurlijk moeilijk inschatten.

Anders kun je ook even het telefonisch spreekuur bellen en vragen of het normaal is. Als het dat dan niet is, of als ze toch even zelf willen voelen, kunnen ze zelf ook aangeven dat je de volgende keer als het zo is even langs moet komen. Als je 's ochtends vroeg belt (meteen na openingstijd) kun je meestal wel dezelfde dag terecht als dat al zo is afgesproken met de arts, want ze houden altijd een paar plekken open voor dingen die niet kunnen wachten.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door tessie »

Ik weet mijn cyclus nog niet. Ik ben de afgelopen 2 keer heel toevallig precies op tijd ongesteld geworden, maar nu had ik het al moeten zijn en ben het niet. Ik heb ook echt 8 jaar de pil geslikt nu, dus dat is ook niet heel gek denk ik. Maar dit is wel iets wat ik pas gemerkt heb nadat ik met de pil gestopt ben.
Het doet verder niet pijn ofzo, maar ik heb wel een paar borstoperaties gehad, dus het gevoel is sowieso anders. Ik merkte wel dat het met spelen sneller pijn deed.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Ravelijne »

Ik vermoed gewoon hormoonschommelingen dan, maar telefonisch spreekuur geeft waarschijnlijk duidelijker en zekerder antwoord zonder dat je er voor de deur uit hoeft.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door tessie »

Ja ik denk dat ik dat ga proberen. Of in elk geval morgen even bellen om te vragen of ze telefonisch spreekuur hebben of dat de assistente het anders even kan voorleggen. Thanks.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door isara »

Houd je je ongesteldheid (en bijbehorende verschijnselen) bij? Dat kan ook helpen om hier meer duidelijkheid over te krijgen, ongeacht of je nu naar de HA gaat of niet. Ik vind Clue een hele fijne app.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Ravelijne »

Clue vind ik ook echt heel handig inderdaad.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door thaliya »

Ik gebruik ook Clue. En herken dat van de harde borsten. Heb het 1x gehad en dat was 3 dagen voor ik ongesteld werd. Geen idee of het daaraan gelinkt was want de keer erna had ik het niet.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie