Stedentrip

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Stedentrip

Bericht door tessie »

Ik wil 'binnenkort' een stedentrip gaan maken met Jay. Maar wat is nou het leukst om heen te gaan binnen Europa? Parijs, Antwerpen, Brugge, London en Milaan hebben we al gezien. Welke stad vind jij het tofst, en waarom?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Stedentrip

Bericht door eireann »

wil je musea bezoeken? culinair uit de band springen? oude dingen zien? vooral het hotel van binnen zien en dus een klein stadscentrum? Of echt samen op pad en een grotere stad?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Stedentrip

Bericht door tessie »

We willen echt vanalles zien eigenlijk. Culinair niet, want ik ben allergisch voor vanalles. We hebben geen rijbewijs, dus wel iets waar het OV een beetje goed geregeld is.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Stedentrip

Bericht door Crownless »

Ik ben ontzettend fan van Berlijn! Kink, cultuur, groen, overgang tussen oost en west, oud verseus nieuw (sommige gebouwen hebben nog kogelgaten, anderen hypermodern) prijzen vergelijkbaar als hier, en goed openbaar vervoer.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Stedentrip

Bericht door tessie »

Oooh ja wel he? Ik dacht ook Berlijn, maar Jay was helemaal niet zo enthousiast. Hij wil graag naar Edinburgh, maar daar weet ik niet van of ik dat leuk vind.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Stedentrip

Bericht door JJV »

ik vond Edinburgh erg toeristisch. .. maar ik heb me die hele week ook niet echt lekker gevoeld dat helpt ook niet.
Feary en ik hebben t ontzettend naar ons zin gehad in Manchester. feel vd stad.. speelfeest in erg leuke locatie... dus als ik terug mag...
~\v/~
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Stedentrip

Bericht door chell »

Berlijn! <3 Zoveel hartjes voor Berlijn!

Ook heel leuk: Oslo
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Stedentrip

Bericht door tessie »

Oh Manchester had ik echt nog nooit over nagedacht.

Oslo trouwens ook niet. Waarom vond je dat leuk, chell? En wat vind jij leuk aan Berlijn?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Stedentrip

Bericht door Ravelijne »

Florence is ook echt waanzinnig mooi. De Ponte Vecchio is waanzinnig mooi. Heel de rest van de historische en architectuur kunststukjes zijn ook spectaculair. OV weet ik niet maar je hebt er wel uber, geloof ik.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Stedentrip

Bericht door Voleuse »

Ik vond Berlijn dan echt weer vreselijk, volgensmij is het erg afhankelijk van welke buurt je in zit.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Stedentrip

Bericht door chell »

Oslo vond ik een hele fijne sfeer hebben. Hip maar ook sjiek, modern en oud. Fijne musea. Echt een hele aangename verrassing, want ik had er ook niet zoveel beeld bij voor we er heen gingen. Wij combineerden het o.a. met Kopenhagen en Stockholm en ik vond Oslo echt de leukste van de drie!

En Berlijn...oooh Berlijn. Zoveel! Hip en rauw, oud en modern, zoveel historie, fantastisch openbaar vervoer, superveel leuke eettentjes, toffe musea en evenementen, heel veel streetart, een vliegveld als park, oude gebouwen met tweede levens.... Berlijn is ons tweede thuis, ik kan voor weken tips geven. Berlijn is een stad die wat voorbereiding vergt en waarbij je soms door de lelijkheid heen moet kijken...maar het is er zo heerlijk!
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Stedentrip

Bericht door miss_meeko »

Ik vind Luxemburg heel erg leuk en apart. Tevens met een luxemburgkaart kan je allerlei toeristische plekken en musea voor heel weinig geld bezoeken en het stadspark in de kloof is ook erg mooi. Sowieso mooie natuur ook rondom de stad.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Stedentrip

Bericht door tessie »

Oohh ik wil nu al meerdere stedentrips doen geloof ik :D
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Stedentrip

Bericht door Bitemarks »

Istanbul! Twee totaal verschillende culturen in een stad, die helemaal volgepropt zit met historische mooie gebouwen.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Stedentrip

Bericht door skaoot »

Madrid! En Barcelona ook leuk maar ik vond Madrid echt geweldig, ruime week in m'n eentje rondgelopen en had best langer willen blijven. Supermooi groot park ook, veel musea (al heb ik die niet van binnen bekeken), fijne sfeer, mooie wijken, prima OV, en ook in de omgeving leuke plaatsen, ik ben toen ook een dagje naar Toledo gegaan, fantastisch oud stadje.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie