slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
wandering_one

Re: slowchat

Bericht door wandering_one »

Gister de hele dag genoten van het heerlijke weer. Sochtends naar een grote buitenspeeltuin geweest, smiddags met de kinderen in de tuin met zwembadje en kliedertafel. Daarna nog uitgebreid buiten tafelen. Heerlijk, jammer dat het nu weer slechter wordt, kreeg al helemaal het zomergevoel. :inluv: Vandaag nog niet zoveel plannen.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

We gingen gisteren de stad in, want we ontdekten dat Knul helemaal niet zoveel zomerkleding had die hij nog past. En voor Bryan een overhemd gezocht voor de bruiloft van zijn broer binnenkort. Ik herinnerde me op tijd dat Bryan dan op de dag zelf in de kast kijkt en tot de ontdekking komt dat hij geen overhemden heeft met korte mouwen en hij dan helemaal "omg wat moet ik aantrekken" gaat panieken.

Zucht. Dit is wel heel erg "moeders de vrouw" hè? Nou ja, het kon erger, dat ik kleding voor mijn man zou gaan kopen. Dan ben ik echt mijn moeder :eek:

En smiddags huishoudelijke meuk. S avonds kreeg ik leuk bezoek van oude rpg vrienden. Dat was awesome!

Vandaag ga ik wat in de tuin rommelen, en vanmiddag naar een speeltuin met Knul.

Goed weekend denk ik :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door skaoot »

Gisteren begonnen met volgende deel van project tuin improvement: nieuwe schutting! Nou ja dat hebben mn vriend en mn vader vooral gedaan. En ik vanalles eromheen. En enorme berg zooi naar stort. Moestuinbak ontmanteld. Lekker bezig! En 's avonds gezelligheid :D
Vandaag laatste schuttingpaneel en wat afwerken, en vanavond BBQ en het resultaat bewonderen. En ik sta te vroeg voor de AH nu... Tijd voor WS :P
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door lunaaa »

Goed bezig allemaal! Ik was gisteren taxi: eerst T. ophalen bij ouders, even later naar vrienden brengen. Zelf met Pieter de stad in, bbq-en met vrienden en toen urenlang met een krijsende T. rondgelopen. Terug naar de huisarts dus, hij kan me wat met zijn niet willen doorverwijzen.

Vandaag zijn we twee jaar getrouwd, maar door slaapgebrek en een ziek kind voel ik me verre van feestelijk. Moet ook nog wat sollicitatiebrieven nakijken en cijfers uitrekenen/invoeren. Blegh, toe aan vakantie.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Gisteren shoppen, met behalve oorbellen, geen succes. Vandaag een poging tot achterstallig huishouden. Was het maar zo'n feest dat opruimen en schoonmaken dezelfde dopamine respons opleverde als doelloos hangen op internet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Achterstallig huishouden... Ik begin serieus te denken aan een schoonmaker.
Gaat straks weer zwaaien naar alle Rotterdamse WS'ers
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

*zwaait terug naar Pien*
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 328
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

*wuift verwoed*

Persoonlijk vind ik een schoonmaker het einde. Duurt vaak wel even voor je de juiste hebt, maar als die er dan eenmaal is, is het heerlijk.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Zwaait Rotterdam gedag. En droomt verder over schoonmaakster
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: slowchat

Bericht door Bitemarks »

Dat zou ik ook best willen, een poets. Maar geld schijn je maar een keer uit te kunnen geven
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Ja, jammer is dat
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Jah, een poets staat hier ook op de verlanglijst. Wel lager dan een kortere werkweek, dat is mijn eerste grote doel. Niet zoveel gedaan als de bedoeling was, maar wel een drempelklus uit de weg.

Nu een aft op de zijkant van m'n tong, da's wel de onhandigste plek om zo'n ding te hebben. :shutup:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

minder reistijd zou voor jou ook al schelen denk ik Daantje!

Ik begin morgen mn eerste opdracht! in den Bosch!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Spannend Eireann
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Van mij had dat zomerse weer nog wel even aan mogen houden. Extra blij dat ik redelijk wat zon heb kunnen pakken toen het zo lekker was. Maar toch mag het van mij gauw zomer worden. :)
Plaats reactie