Fetlife Deactivatie Staking

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Ik snap sowieso niet dat het in closed groups moet. Want je moet al een account aanmaken voor fet.

Of zijn ze dan bang dat ze fetlife dan helemaal verbieden?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Wat is msm ?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Ik moest het ook opzoeken, maar het staat voor "Males having Sex with Males".
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Ik kan niet eens vinden waar ik mijn account moet deactiveren. Ben ook een beetje bang dat er nu weinig kritiek, commentaar en zinnige opmerkingen in de relevante draadjes gaat zijn.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: slowchat

Bericht door isara »

Dat probleem had ik straks ook @Ravelijne.
Je moet even in het event van de strike kijken, daar staat een link.
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: slowchat

Bericht door shareen_G »

https://fetlife.com/help/how-do-i-delet ... nt-profile
Hier staat ook een link in om je account te deactiveren @Ravelijne
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Uit de tijd dat ik caretaker was, weet ik nog dat alle censuur allesbehalve vrijwillig was vanuit John Baku. Hij is just enorm voor vrijheid en alle kinks moeten kunnen onder consenting adults. Het is een gevecht om te kunnen blijven bestaan, niet meer en niet minder.

Als het echt zo simpel was, was er allang een nieuwe fetlife ontstaan, want er is enorm vraag naar. Maar het is gewoon schier onmogelijk.

Ik weet nog van destijds, dat de creditcard maatschappijen meekeken en dat we een hele poos de ernstige blauwe plekken moesten "de-trenden". Aanvinken dat ze niet in K&P terecht konden komen. Juist om ervoor te zorgen dat de cc-mensen ze niet zagen. Juist om dat soort foto's en de vrijheid om ze te posten te beschermen.

Als het John te doen was om het geld, dan kan hij veel makkelijker rijk worden van fetlife. Maar als je een advertentie wil plaatsen, dan kun je alleen landen kiezen als target. En niks meer. Niet "alleen vrouwen" of "alleen 40-plussers". Daarmee laat hij veel geld liggen, maar het beschermt de bezoekers. Daar ligt John zijn prioriteit namelijk.

Dus nee.

Ik staak niet mee.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Als het John niet om het geld te doen is, dan wordt het tijd dat iets gaat doen aan alle schijn die hij dan tegen hem heeft. Telkens weer lijkt hij beslissingen te nemen die namelijk niet in het belang van de kinkgemeenschap zijn. Neem nou die foto- en videozoekfunctie. Die wordt eerst aangezet zonder dat daar duidelijk over gecommuniceerd wordt als ze voor iedere vacature een notificatiebalk kunnen zetten, dan hadden ze het voor zoiets ingrijpends ook gekund. Na een paar dagen van heel veel stampij is die zoekfunctie uitgezet om later, wederom zonder goede communicatie weer ingeschakeld te worden.

Dat schandpalen niet zijn toegestaan daar kan ik inkomen. Maar als er zoveel geklaagd wordt over ongewenste PB's van HNG's, dan zou hij daar eens tegen op moeten treden in plaats van het probleem bij de slachtoffers te leggen. Of gewoon de bestaande TOU handhaven.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Wat is een HNG dan?
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: slowchat

Bericht door isara »

Hele Naaierige Geilaards? :P
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ja de communicatie naar de community kan wellicht beter, maar ik vind ook wel dat de schuld een beetje veel bij Baku wordt gelegd en weinig bij de regeringen die allerlei puriteinse wetgeving aannemen enzo. Het is makkelijk klagen als je niet precies weet hoe het zit en ik hoop toch vooral dat fetlife in de lucht blijft, ookal is het dan een gekuiste versie (maar ik hoop dan toch wel dat het niet zo ver gaat als elke blauwe plek foto)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Guardian_s

Re: slowchat

Bericht door Guardian_s »

John Baku vecht een bijna onmogelijke strijd tegen hypocrieten en reliegekken, zoveel is mij inmiddels wel duidelijk geworden.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Het gaat mij an sich ook niet om de censuur. ik snap ook wel dat het een overheidsding/verpreutsing van de maatschappij is. Maar ben daar dan eerlijk en open over.
"Jongens, ik vind het ook kut dat het zo moet, maar heej, ik heb liever dit dan niet meer kunnen bestaan". Nu moet ik van een ex caretaker horen dat Baku zo slecht niet is. Laat eens zelf zien dan.

En neem berichten uit de community wel serieus. Ipv te mailen dat je als lastig-gevallen-persoon maar de geilaard moet blokken, zeggen dat je de geilaard in kwestie gaat mailen dat dit gedrag niet getolereerd wordt op fetlife.
Ik bedoel, das hetzelfde als dat de politie zegt dat je maar niet meer de telefoon moet opnemen bij anonieme nummers als je regelmatig gebeld wordt door een hijger.

"Joh, gewoon negeren" is niet goed genoeg bij iemand die je laat voelen als object, of je grenzen over gaat. Dat helpt niet. Dat gaat niet. De schade is al gedaan, je bent al geconfronteerd met ongewenste seksualiteit. Zeggen dat je dat maar moet negeren en blokken is zeggen dat je je verder niet aan moet stellen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

echt jongens (en meiden), wordt t zo ondertussen tijd voor n woordenboek, of in ieder geval n lijst met alle afkortingen en hun betekenissen die ik hier en op fetlife voorbij zie komen, ik snap soms werkelijk niet meer waar het over gaat. Gebruik anders gewoon het volledige woord, zodat we het kunnen blijven volgen. Ik zie nu binnen 5 berichten al twee of drie gevraagd worden om wat er nou eigenlijk wordt gezegd, dat moet toch niet nodig zijn?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Guardian_s

Re: slowchat

Bericht door Guardian_s »

HNG's zijn Horny Net Geek's Phedre, in gewoon Nederlands "internetrukkers" :)
Plaats reactie