Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Peter^ »

Knuffel puppie
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Mack »

Mag ik hier ook even mopperen?
Zoals sommige van jullie weten ben ik ook actief in een hacker/makerspace. Daar hadden we een (nogal héél erg) ambitieus plan. De voormalige koepelgevangenis van Arnhem kopen en daar een internationale tech/security-campus van maken. We hadden zelfs de financiering al rond. Het terrein zou worden verkocht aan de partij die, naast het hoogste bod, een sluitend plan indiende met daarin ook sociaal-culturele invulling.

Maar het is nu verkocht aan een project ontwikkelaar die de grootste zak geld omhoog hield zonder ook maar iets van een duidelijk omlijnd plan. "Iets met wonen en cultuur ..."

Mooie plannen uitwerken is zinloos op die schaal. Gewoon een dikke portemonnee. :evil:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Oh, blech! Dat is echt stom. :( Zal ook wel even een domper zijn, na zoveel inzet.

Hopelijk komt er uit al die mooie plannen dan op termijn iets anders moois, als er al zoveel voorwerk is gedaan.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Daantje »

Awww, ik sprak vorige week nog een collega die nog even trots de website liet zien van het project waar jullie mee bezig waren. Bezwaar/beroepsprocedures zullen er wel niet meer inzitten?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Das klote Mack.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Oneerlijk zeg!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door kitten »

Ah nee, je sprak er nog zo enthousiast over, afgelopen weekend!! :( :(
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Bitemarks »

Wat stom! Zeg dan vooraf dat het naar de hoogste bieder gaat
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Ik heb net ons feestje morgenavond last minute af moeten zeggen en nu zit ik te hopen dat ik iedereen op tijd bereikt heb... Wel hele lieve reacties allemaal, dat is wel echt superfijn.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Knuffels
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Bitemarks »

Iedereen weet dat jullie niets liever willen dan het feestje door laten gaan. En iedereen begrijpt waarschijnlijk ook dat het voor jullie het zwaarst weegt om het af te zeggen. Ik heb het naast van jullie zelf, ook via de tamtam doorgekregen, dus ga er vanuit dat iedereen het inmiddels wel weet.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Dat is fijn om te horen. Echt blij met de reacties en met dat het doorgegeven wordt. :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door chell »

Ooh wat jammer dat jullie hebben moeten cancellen! Maar wel goed dat jullie het gedaan hebben hoor, halfbakken een feestje geven is gewoon niks, dat gaan mensen voelen. En zelf heb je er dan ook niks aan.

*hoopt stiekem wel op nieuwe datum, zodat ik tóch kan komen!*
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Ja, een herkansing is echt wel de bedoeling, en het is leuker met jou erbij! Moeten alleen even kijken wanneer. Gaan het pas plannen als het echt goed voelt.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door kitten »

Dik in de stress omdat Jongste NOG STEEDS niet is aangemeld voor de vervolgschool. :frusty: De juiste papieren zijn nog niet binnen en overal muren, want iedereen is druk en belt morgen terug of (erger nog) probeer het zelf morgen nog eens... En om het feest compleet te maken is mijn lieve Asus stuk, nu bij reparateur die hopelijk morgen het onderdeeltje binnen krijgt maar MY GOTH wat kun je gehandicapped zijn zonder zo'n apparaatje!!! :panic: (Mijn smartphone dus)

Gelukkig kon thaliya me nog een beetje tot rust praten. :kiss: En inmiddels toch iets verder gekomen qua wie me wel kan helpen, die niet van kastje naar de muur stuurt. Maar die wel half in paniek vroeg of ik (vul acroniem+formulier in) nog niet had aangevraagd. :panic: Eh nee....? :confused:

Serieus, scholen zijn KUT!!! Zo. Dat is eruit. En ze bedoelen het goed en ik heb ook een hoop lieve mensen gesproken, maar WAAROM moet het zo moeilijk?? Je zal zelf als ouder doof/dyslectisch/ADD/zwakbegaafd/andere drempel hebben en dit moeten regelen! En dan zegt thaliya doodleuk: doet jouw school dat niet dan? De onze wel. Nou, ik weet een verbeterpuntje voor de evaluatie van deze school. :shutup: Verder waren ze wel echt top hoor, de afgelopen jaren. Ze hebben Jongste wel (letterlijk) onder zijn tafeltje uit gekregen. Maar de afgelopen weken heb ik me echt wel verloren gevoeld!

/rant
Plaats reactie