slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Okay wie heeft er tips voor me over goedkoop vliegtickets boeken? Ik hoor zo om me heen dat daar een hele strategie voor bestaat (ipv voor de eerste optie op KLM.nl te kiezen) maar ik ben totale n00b.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Skyscanner! En/of Momondo. En niet in het weekend boeken, maar op dinsdag ofzo. In het weekend zijn tickets duurder.
Verder is het onzin dat tickets duurder worden als je al eens eerder hebt gezocht (dus cookies verwijderen hoeft niet). Als je iets hebt gevonden met een prijs die je aan staat en hebt geboekt: NOOIT meer nog een keer zoeken. De kans is er namelijk altijd dat ze toch nog goedkoper zijn geworden.

Als je langer de tijd hebt, kun je bepaalde routes/vluchten in Google Flights volgen. Dan zie je de prijzen fluctueren (kan ook wel heel frustrerend werken). En tickets voor ver weg zijn in de week voor de KLM wereldweken vaak goedkoper dan tijdens de wereldweken zelf.

Oja, en check als je een vlucht via een derde partij wilt boeken ook even voor welk tarief je rechtstreeks bij de maatschappij kunt boeken. Het is altijd beter om direct bij een airline te boeken dan bij een tussenpersoon. Dus tussenpersonen alleen doen als het echt veel scheelt.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

De app Hopper schijnt goed te zijn in voorspellen wanneer je het best goedkoop kan boeken. Nog niet zelf geprobeerd, maar tip wel gekregen van iemand die genoeg reist en meestal goeie tips heeft.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Damnit! Heb ik een dagje voor mezelf bedacht, krijg je een tip voor een goede plek. Zijn ze gesloten voor de zomer. Ben je dan helemaal voor naar Rotterdam gegaan.... :nosmile:

Dan loop ik wel naar Boymans ofzo.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Ah shit Daantje!
Hopelijk een leuke expositie en toch een fijne dag
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Wachtkamerpost huisarts. Tijd voor een uitstrijkje. Feest.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Goed dat je gaat! Succes.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Succes Anne, dat het maar niet te oncomfortabel hoeft te zijn.

Ik moet me nog afmelden daarvoor. Even die brief opzoeken en kijken hoe dat moet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Viel het mee, Anne? Ik heb net ook weer de all clear gekregen en ben door verhuizing meteen ook opgeroepen in BE. :) Denk dat ik nog een keer een beetje teveel van het goede vind. ;)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ja, was zo gepiept, het is het ongemak van bij een vreemde gelijk met de benen wijd. Ze was zo klaar.

Je kan ze bellen om af te melden :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Ik vond het juist prettiger met een onbekende.
Bij het zetten van een spiraaltje heel lang geleden vond ik het ongemakkelijker omdat ik die arts best goed kende.

En misschien omdat de gyneacologenstoel er best leuk uitzag en mijn hoofd op hol sloeg, was het ook niet zo erg om er op plaats te nemen :shutup:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ravelijne schreef:Viel het mee, Anne? Ik heb net ook weer de all clear gekregen en ben door verhuizing meteen ook opgeroepen in BE. :) Denk dat ik nog een keer een beetje teveel van het goede vind. ;)
in België doen ze dat ook jaarlijks of tweejaarlijks, toch? Dus dan zul je wel snel weer aan de beurt zijn.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

@kitten Damn, echt? :shock: Dat moet ik nog even uitzoeken dan. :D Zal eens opzoeken wat de research er over zegt. Een hoop van die monitoringsprogramma's levert helemaal geen lager risico op. Deze had geloof ik wel zin (zeg ik uit mijn hoofd, geen idee!), maar ben benieuwd of elk jaar of tweejaarlijks nou de moeite is.
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Zit je wat op marktplaats te snuffelen, kom je ineens de advertentie van een mede ws'er van positiekleding tegen :D
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Leuk is dat!

Ik wil wat kink dingen verkopen, is Fetlife marktplaats dan het handigst?
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie