Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door juffie »

Ik krijg het Vivaforum maar niet onder de knie; ik snap echt niks van de opbouw enzo daar.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Sabrina »

Ik duim mee voor je thaliya! Superspannend!!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door tessie »

Ik ben een nieuwe menstruatiecup aan het testen en die bevalt zoveel beter! Misschien ook omdat ik er nu gewoon veel duidelijkere info bij heb gekregen, of misschien omdat deze beter bij me past, idk, maar ik ben er wel echt blij mee. Nog niet 1 keer dat het er langs gelekt heeft ofzo. Yay!

Ik had wel een cyclus van 46 dagen deze x dus ben wel benieuwd of dat de volgende keer ook zo is. Ik vind dat eigenlijk best prettig als ik een lange cyclus heb want, nou ja, minder vaak ongesteld en minder vruchtbaar klinkt voor mij best wel fijn eigenlijk. Ben wel trouw Clue aan het gebruiken ook!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door eireann »

Ik was vorig weekend voor het eerst weer ongesteld; had een zwaardere verwacht maar het was superlicht. Als dat zo blijft kan ik het met inlegkruises af.... Dus ik stel het aanschaffen van een cup nog even uit.

@thaliya, hoe is het op het wachtbankje?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door thaliya »

Tot nu toe zit ik prima, zaterdag ga ik testen, als het voor die tijd niet al ongesteldheid is geworden
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Pien »

tessie schreef:Ik ben een nieuwe menstruatiecup aan het testen en die bevalt zoveel beter! Misschien ook omdat ik er nu gewoon veel duidelijkere info bij heb gekregen, of misschien omdat deze beter bij me past, idk, maar ik ben er wel echt blij mee. Nog niet 1 keer dat het er langs gelekt heeft ofzo. Yay!
Wil je vertellen welke je nu hebt en wat het verschil is met de cup(s) hiervoor?
Of is dat een spoiler voor je site? Want dan wacht ik tot het online komt ;)
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Heidi »

Spannend Thaliya, ik duim en stuur virtueel extra hormonen jouw kant op!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door puppie »

thaliya schreef:Tot nu toe zit ik prima, zaterdag ga ik testen, als het voor die tijd niet al ongesteldheid is geworden
Spannend!!
Ik heb nog wel een bergje hormonen over die jouw kant op mogen! :lol:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door tessie »

Pien schreef:
tessie schreef:Ik ben een nieuwe menstruatiecup aan het testen en die bevalt zoveel beter! Misschien ook omdat ik er nu gewoon veel duidelijkere info bij heb gekregen, of misschien omdat deze beter bij me past, idk, maar ik ben er wel echt blij mee. Nog niet 1 keer dat het er langs gelekt heeft ofzo. Yay!
Wil je vertellen welke je nu hebt en wat het verschil is met de cup(s) hiervoor?
Of is dat een spoiler voor je site? Want dan wacht ik tot het online komt ;)
Ik heb nu de groene cup van cutecotton dus. Hij is sowieso dunner dan die Fun Cup en de vorm is heel anders. Of eigenlijk denk ik dat die vorm van de Fun Cup gewoon heel anders is dan alle andere cups.

Maar het inbrengen gaat nu veel makkelijker. Ik had het idee dat bij die FunCup de nadruk erg lag op dat 'ie vacuum moest zuigen en ik had geen idee hoe ik dat voor elkaar moest krijgen. En duidelijk dat dat ook niet gelukt was aangezien het een bloedbad werd. Bij deze cup vond ik de instructies gewoon duidelijker, plus die info die ik van de cutecotton mensen kreeg daar bij ook nog. Ik heb nu een nieuwe vouwmethode daardoor ontdekt die voor mij gewoon heel goed werkt en waardoor de cup dus makkelijker uitvouwt als 'ie zit en nou ja, dat is eigenlijk alles wat je moet doen. En je kan 'm 12 uur laten zitten maximaal. Dus ik doe 'm 's ochtends in en dan rond etenstijd kiep ik 'm leeg en doe ik dat nog een keer en als ik naar bed ga doe ik 'm uit. In de nacht gebruik ik niks, een soort freebleeder, al bloed ik 's nachts dus gewoon blijkbaar niet :P Ik doe een handdoek tussen mijn benen maar daar heb ik nog nooit een bloedvlekje op aangetroffen, super weird.

Trouwens hebben ze deze cup dus mij persoonlijk aangeraden bij CuteCotton. Ze stelden allerlei vragen en op basis daarvan adviseerden ze deze. En als die niet goed zou bevallen, zouden ze ook nog een andere opsturen. Maar dat lijkt me niet nodig dus.
M'n review laat nog even op zich wachten want ze zeiden dat het het best was om 'm 2 a 3 menstruaties te testen, en met mijn lange cyclus is dat dus nog even.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Pien »

Spannend Thaliya! Duimt mee.

@Tessie: ik heb de Me Luna. Ook via cutecotton dacht ik. Vond ik inderdaad ook een hele fijne shop om te bestellen.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door thaliya »

Vandaag de eerste tekenen van ongesteldheid gevonden. Dankzij Clue kan ik zien dat ik tijdens de vorige cycli op dag 10 en 12 na de eisprong wat bloed verloor en dan op dag 14 ongesteld. En tuurlijk hoop ik heel hard dat het toch nog een innestelingsbloeding is want je weer maar nooit en zo, maar ja... de app voorspelt niet veel goeds :(.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Pien »

Ah jammer. Hoopt toch met je mee
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Heidi »

Ohh niet leuk!
Ik heb er zes jaar (intensief ziekenhuis traject) over gedaan om Lachebekkie te ‘krijgen’
Dus heb helaas heel veel ervaring met die teleurstellingen.
Hoop dat het inderdaad een innesteling is. En zo niet een dikke sterkteknuffel. Hopelijk komt jouw wens ook binnenkort toch uit!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Mack »

Ik vind de Dorktoes comic van deze week hier wel toepasselijk. :light:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Daantje »

Ik heb nu voor de tweede keer wondjes op mijn schaamlippen. Een paar weken terug had ik er ook al eentje, die is genezen. Ik dacht daar niet zo veel van, iets van een schuurplekje van ondergoed ontstaan tijdens het fietsen ofzo.

Maar nu heb ik er weer last van, zo ter hoogte van mijn urinebuis. Eentje op zo ongeveer dezelfde plek als vorige keer, zo groot als een speldenknop en de tweede aan de andere kant, die is echt wel een paar mm groot. Het ziet er niet echt uit als een schaafwond, meer alsof het bovenste huidlaagje weg is. Ook geen bloed wel wat helder wondvocht. Het doet best wel pijn, vergelijkbaar met een aft en door de plek waar ze zitten is het niet echt makkelijk om het te laten drogen.

Ik maak me wel een beetje zorgen. Omdat het nu de tweede keer in een aantal weken tijd is. Vraag me af of dat toeval is en het gewoon iets van schuurplekjes zijn. (Ik loop en fiets niet meer dan andere). Of dat er een andere oorzaak heeft.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie