Ik ben trots op...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ik ben trots op...

Bericht door leonietje »

Mijn collega deed dit laatst bij een klant en ze was wel zwanger dus dat gesprek liep gewoon positief maar ik heb hem er naderhand wel op gewezen dat ie dit nooit meer moest doen als ze er zelf niet over begint. Gewoon niet.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ik ben trots op...

Bericht door leonietje »

Overigens echt goed bezig gedaan dat je toch aangehaakt bent bij het groepje!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Ik ben trots op...

Bericht door chell »

leonietje schreef: 13 aug 2023, 19:29 Overigens echt goed bezig gedaan dat je toch aangehaakt bent bij het groepje!
Ja, ik ben er serieus echt heel trots op, want sport is wel echt een Ding.
Ik vind het nog wel ingewikkeld dat ik voor geen meter mee kan komen, maar dat komt hopelijk ooit ook wel een beetje goed.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ik ben trots op...

Bericht door leonietje »

Ik krijg het sporten er gewoon niet in qua ritme. Maar ik zie het tegenwoordig zo: elke keer dat ik wel ga is er weer 1 het is beter dan helemaal niet gaan. Maar zelfs als daar een paar weken tussen heeft gezeten. Dat is dan maar zo. Mijn stappenteller is met nieuwe werk compleet ingestort. In het begin maakte ik me daar druk om. Nu probeer ik s avonds nog een rondje te lopen maar lukt het niet dan is er morgen weer een kans. Als ik niet wandel maar bijvoorbeeld wel de hele avond aan het tuinieren ben geweest heb ik echt mn beweging/ krachttraining wel gehad. Dus ik cheer gewoon voor elke keer dat je wel gaat en dat het wel lukt.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Ik ben trots op...

Bericht door chell »

Nog steeds trots, maar holy fuck, zoveel spierpijn!!!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Daantje »

Dat is je lichaam dat laat weten trots op jou te zijn. ;)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Voleuse »

Hehehe ja je weet iig wel dat je veel werk hebt verzet! Ik snap dat het moeilijk is dat je niet mee kan komen maar in vergelijking met de anderen die jij misschien wel meer.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Charles »

Mezelf.
Heb de Airborne Wandeltocht gelopen, net als vele duizenden andere deelnemers. Ik koos voor de 15km afstand en dat was voor mij best pittig. Niet alleen door de vele deelnemers waardoor het me niet lukte om in m'n eigen tempo te lopen, maar het ging ook op-en-af daar in het heuvelachtig terrein. Desondanks wel volbracht en zit nu thuis met de nodige spierpijn. Duidelijk voelbaar dat ik mijn spieren gebruikt heb, maar daar zijn ze ook voor hè.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Ik ben trots op...

Bericht door chell »

chell schreef: 13 aug 2023, 12:00 Mezelf! Want ik durfde een buurvrouw te vragen waar ze sport, toen dat met groepje buren + personal trainer bleek te zijn durfde ik me bij hun aan te sluiten en vanmorgen ben ik daadwerkelijk gaan sporten. Mega uit mijn comfortzone, onbekende mensen, sport sowieso, buiten. Ik had er vannacht zelfs een nachtmerrie van.
En ik ben uiteraard het kneusje van de groep, maar ik deed het mooi wel en volgende week weer!
Vier weken op een rij! :static:

Ik wilde vanmorgen écht echt echt niet en ging toch. Ik kan zelfs al een klein beetje beter meekomen (hoewel ik een motorisch kneusje blijf en mijn linkerbeen ook altijd een lastig geval blijft, maar whatever).
De eerste keer deden we een circuitje, dat vond ik echt heel heftig, nu al drie weken achter elkaar met Xco buizen, dat gaat me beter af.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Daantje »

Woohoo! Go Chell :static:

Ik heb het iedere zondag weer hoor, dat gevoel van niet uit bed willen om te gaan sporten. Dus trots is zeker op zijn plek.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Ik ben trots op...

Bericht door lunaaa »

Goed bezig Charles en Chell!!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Peter^ »

Goede zelfzorg
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Ik ben trots op...

Bericht door chell »

Juffie, haar mannen en de kinderen die vandaag voor de tweede keer in te korte tijd zo liefdevol en passend afscheid namen van een (schoon)moeder/oma ❤️
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Ik ben trots op...

Bericht door juffie »

Awww! <3

Dat is zó lief! <3 Love ya!
MILF :grin_ani:
Plaats reactie