Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Crownless »

Lol!

Hier loopt de barones luid mauwend door het huis. Ben vanochtend met haar naar de dierenarts geweest, omdat ze zoveel braakt. Ze heeft nu anti-misselijkheidspillen en een anti-misselijkheid spuitje. Maar nu loopt ze dus te miauwen. Ik snap er niks van. Geen idee wat ze wil. Of ze moet braken maar het lukt niet, of dat ze aandacht wilt, of dat de kattenbak nodig verschoont moet worden... geen idee!

Stom! En de andere poes heeft ook anti-misselijkheidspillen (want ze braken allebei, maar ik dacht dat de Barones het het heftigst had) en die is gewoon zichzelf. Zo raar allemaal!

*gaat de kattenbak maar verschonen*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Daantje »

Idefix is het ergens niet mee eens. Normaal komt 'ie na het uitlaten wel bij je om aandacht. Maar vandaag ligt 'ie al de hele ochtend demonstratief op de deurmat.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
colet

Re: Post hier over je dier!

Bericht door colet »

Verwacht 'ie post? Ik heb bij jouw Idefix die reclame van Wehkamp in mijn hoofd van een paar jaar terug. Dat die dikke gids door de brievenbus viel.... :shock:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Daantje »

colet schreef:Verwacht 'ie post? Ik heb bij jouw Idefix die reclame van Wehkamp in mijn hoofd van een paar jaar terug. Dat die dikke gids door de brievenbus viel.... :shock:
Oh dat is hier wel vaak genoeg gebeurd. Alleen is Idefix geen chiuaua, het is een enigzins uit de kluiten gewassen Cairn.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
noni

Re: Post hier over je dier!

Bericht door noni »

Inmiddels is onze Angel nu twee weekjes bij ons in huis.
Het gaat heel goed met haar.
Nog altijd moet ze wennen aan het buiten aan de riem lopen.
Alles is spannend: de blaadjes die wegwaaien,
de auto's en fietsen die langsrijden, andere honden....
Ze heeft geen idee wat ze wil: er achteraan gaan of bang zijn.

Ze loopt nu heel netjes naast me aan de riem, zonder te trekken,
kent ook de commando's: zit, naast, wachten.
Kwispelend loopt ze door het huis, ze voelt zich happy.
Ze is inmiddels al flink afgevallen, ze ziet er gewoon mooi uit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door eireann »

LIEF !
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Zo, dat is een ander hondje! Heerlijk voor haar en jullie, zeg! :)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 328
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Post hier over je dier!

Bericht door kitten »

Dat is inderdaad een heel andere hond zeg! :thumbsup:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Crownless »

Ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze op het ideale gewicht zit.

Bij de laatste bestelling van zooplus zat Thesla, een kattenspeeltje in de vorm van een spin. Hij is paars, harig, en gevuld met catnip. En hoewel de Barones het geen blik waardig keurt, maar de Onderdaan had het in no-time ondergekwijld en ligt nu al tijden op haar rug met dat speeltje tussen allevier de poten opgooien en weer opvangen. Echt awesome.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Post hier over je dier!

Bericht door cinderella »

cinderella schreef:En als ik verder doorloop lopen zij ook door!
Dus ik dacht net toen ik ze weer naar binnen aan het halen was: "Waarom loop ik niet terug naar achter i.p.v. naar de voordeur. Eens kijken of ze nu echt een rondje met me kunnen maken. En ja hoor! Niet eens dwars door de tuin, maar keurig over het voetpad, linksaf over de weg, dus niet achter de auto's langs de struiken, en toen een stuk over een breed trottoir zonder beschutting. Ze liepen langs de gevel, en hebben amper gestopt en omgekeken, ook al reden er een paar auto's langs de geparkeerde auto's over de weg. Alleen toen we weer terug voor de flat waren stond er een auto geparkeerd waar 4 drukke mensen uitkwamen, dus toen was het even eng, en ook een man die een portiek eerder de deur open deed. Let wel: zónder aangelijnd te zijn en dit was de eerste keer met Q. Eerder met F geprobeerd, maar die ging dus half door de tuin, en toen de tuin op was durfde hij niet meer. Wel maanden terug aangelijnd wel eens geprobeerd, maar dat was meer slepen dan wandelen.
Trotse poezenmamma is!

En skaoot, als je het ook wilt proberen heb ik dus nog twee tuigjes.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Post hier over je dier!

Bericht door cinderella »

En we zijn wéér een stapje verder. Ik roep ze al een paar weken eerst vanuit het raam achter voordat ik ze op ga halen (ik woon één hoog, dus ze moeten er aan de voorkant van de flat in). Ik deed net het raam open, schrok omdat Q hoog in een boom zat, maar gelukkig sprong ze er makkelijk uit, en ik riep ze. Eerst renden ze nog naar onder het raam, maar toen ik m´n jas had aangetrokken en naar beneden was gegaan was F al bijna bij de deur. Q hoefde ik alleen nog maar even te roepen. Wanneer is het juni? Ik wil verhuizen!
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Geweldig! Ik heb een paar dagen terug die speelrail omgebouwd, nu is het een cirkel. Draai me net om, en balen dat ik geen camera of foon in de buurt heb want fotowaardig beeld: Tim ligt knus in die cirkel. Dat kan natuurlijk ook. Lekker van dat hard plastic om je heen, zo'n cirkel die eigenlijk net te krap is.
Nu opstaan en kijken oftie blijft liggen als ik voorbij loop...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
kahlan {HS}

Re: Post hier over je dier!

Bericht door kahlan {HS} »

Even voorstellen: mijn beestenbende:

Ik heb 2 konijntjes, het vrouwtje is een kruising dwergkonijn - hollander en die heb ik als klein konijntje uit de dierenwinkel gehaald. Een paar jaar later kwam daar een iets groter kruising-mannetjeskonijn bij uit het asiel. Is in een tas uit de auto gezet en brengt nu zijn dagen door met eten en het wassen van zijn vriendinnetje.
Overigens is het verschil tussen een konijn uit de dierenwinkel en asiel bij ons erg merkbaar. Het vrouwtje is van kleins af aan altijd in contact geweest met mensen en is dus ook handtam en kan echt genieten van geaaid worden. Het mannetje gaat het liefst in een hoekje zitten wachten tot je weer weg bent en wil vooral niet geaaid worden, want dat ik eng!

Verder heb ik sinds een aantal maanden ook weer een verzorgpaard, maar wel een met een gebruiksaanwijzing. Door een blessure kan ze op het moment niet gereden worden en doe ik vooral veel poetsen en fysiotherapie. Vandaag is de osteopaat weer geweest en ik heb te horen gekregen dat ik heel voorzichtig er weer op mag! Ik ben dus heel erg blij vandaag :D
noni

Re: Post hier over je dier!

Bericht door noni »

ahhhhw gossie...
Angel heeft spierpijn overal, vooral haar achterpoten zijn erg.
Ze is helemaal stijf en stram...

Gister heeft m'n dochter Angel meegenomen naar strand,
ze is in zee geweest en heeft gerend achter andere honden aan.
Door het vele bewegen is ze nu echt heel zielig...

Grin, hopelijk gaat ze er nog wel aan wennen!
:-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
fran

Re: Post hier over je dier!

Bericht door fran »

Ik ben verdrietig. Net mijn kat laten inslapen. Heel erg onverwachts. Wij dachten een kaakontsteking, bleek een gezwel, Mijn andere kat ook nog niet zo lang geleden ook al. Pfffff en ik ben al in een rot stemming. Dit helpt niet......
Plaats reactie