Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Oh ja, superirritant, omdat je dan maar blijft bellen ook en je nooit weet of half Nederland tegelijkertijd met je dat nummer probeert te bereiken.

En ik het uiteindelijk ook vergeet weer.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door thaliya »

Noo-Noo moet een nieuw paspoort want oude verloopt ergens dit jaar. Op 15 januari een afspraak gemaakt voor as dinsdag want zo lang was de wachtlijst. Geen probleem want het duurt altijd even voor alle papieren er zijn aangezien sommige dingen uit Nederland of India moeten komen.
Noo-Noos vader daar toen van op de hoogte gesteld. Begin februari een mail gestuurd met daarin een kleuterniveau uitleg met wat ik van hem nodig had. Twee weken geleden een herinnering gestuurd. Vorige week een herinnering gestuurd en ik hoefde me geen zorgen te maken want alles was klaar en hij zou het die avond aan de courier meegeven.
Donderdag niks ontvangen dus nog maar een appje. Antwoord: er is wat vertraging bij de notaris (die moet een stempel zetten) maar morgen verstuur ik het met express courier en dan heb je het maandag. Niet ideaal, maar Ok.
Krijg ik gisteren een berichtje dat het toch nog iets langer gaat duren en dat het paas maandag verstuurd gaat worden.
DAN IS HET TE LAAT!!! EN WAT NOU VERTRAGING,IK HEB JE FUCKING 2 MAANDEN De TIJD GEGEVEN!!!
afspraak met een maand verzet, allemaal nog geen ramp.
Krijg ik nu een berichtje binnen: wanneer hij N kan zien, of ik het even kan regelen dat N daarheen komt en dan betaalt hij de tickets wel.
WAT DENK JE ZELF?!?!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Knuffel... en een kopje thee! Antwoord: nee, z'n paspoort verloopt door jouw getut jij dommert!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door thaliya »

Dank je wel :)
Ik heb heel simpel "nee, ik breng hem niet" gestuurd.
En aangezien ik een 6-jarige niet alleen laat vliegen naar India kan hij of hierheen komen om hem te zien of hij moet zelf heen en weer vliegen. Beide opties kosten moeite dus ik denk dat het dat allebei niet gaat worden...
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

Lastig thaliya, succes.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door cinderella »

Through the wormhole op discovery showcase gaat nu over het begrip ras
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door shareen_G »

Katten.... Wat een vreselijke beesten zijn dat!
Ik kan hier niet eens 's avonds het dakraam open zetten om de boel te luchten.
Katten van andere mensen die gewoon los rondlopen en zomaar mijn huis in lopen!
Echt houdt die beesten thuis en binnen.
En wat mij betreft wordt er een kattenbelasting ingevoerd.
Ik heb vele malen meer last van ander mans katten! Ze poepen in mijn tuin. Ik moet kosten maken om die beesten uit mijn tuin te houden. Ze lopen zomaar mijn huis binnen met alle gevolgen van dien.
Vreselijk die beesten!!!
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Ik snap de rant, en ben heel blij dat mijn katten (nog?) niet door hebben dat ze de achtertuin zouden kunnen verlaten. Ik vind mijn katten heel lief, maar die kater die op het dak van de schuur sproeit niet zo. Ik wou dat je katten kon leren dat ze niet zomaar overal naar binnen lopen.

Mijn oma had een buurtkat die het leuk vond om op haar bed te slapen. Oma gooide er eens een emmer water overheen. Kat nooit meer gezien. Maar ze zat wel met een nat bed.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Crownless schreef: Ik wou dat je katten kon leren dat ze niet zomaar overal naar binnen lopen.
Draad om je tuin heen, bandje om hun nek dat een piepgeluidje maakt als ze bij de draad in de buurt komen en ze leren het zo :). Zo doe ik het, o.a. omdat ik mijn buren niet tot last wil zijn.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

Oeh, goed on te weten! Na alle gebeurtenissen van de laatste tijd ga ik hopelijk tijd hebben om de sterilisatie van de kleine opnieuw in te plannende daarna kan ze eindelijk naar buiten. Ik maak me wel een beetje zorgen, want ze kan hier zo de straat op en ik weet niet hoe snel ze oppikt dat ze beter niet voor een auto kan springen. De tuin is helaas niet cat proof af te sluiten. Als je nog tips hebt hoe dat het beste aan te pakken, graag!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Hoe ziet je tuin eruit? Ik heb dus dit: http://www.topdierenshop.nl/petsafe-omh ... 0wod900Opg en dat heb ik gewoon in de heg gehangen en dat werkt dus prima. Het is alleen wel een investering. En het hangt er vanaf hoe je tuin eruit ziet wat de beste optie is, met omheining e.d. is ook het een en ander te doen.
De meeste mensen vinden me echt knettergek als ze zien wat ik heb gedaan om mijn katten in de tuin te houden, dus ik hou wel op met erover uitweiden nu :P. Maar als je meer info wil dan hoor ik t wel.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Ik vind je niet knettergek. Ik kan het juist heel erg waarderen! Nu heb ik geen tuin meer, maar voorheen vond ik buurkatten ook niet altijd even lollig!
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door shareen_G »

Voleuse schreef:De meeste mensen vinden me echt knettergek als ze zien wat ik heb gedaan om mijn katten in de tuin te houden
Ik vind je helemaal niet knettergek! Ik waardeer het juist enorm :static:
Er zouden meer mensen zoals jij moeten zijn!
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

Ik wil zeker wel meer info! Hoe reageerden ze erop, en zijn het van nature rustige katten of meer zenuwpeesjes zoals mijn vondelingetje? (Ze is wel wat rustiger aan het worden, maar ze zal wel altijd sneller in de stress blijven schieten dan haar stiefbroertje.)

Ik vraag me ook af of het zou wennen als één kat wel en de andere kat niet buiten de tuin zou mogen. De grote is het inmiddels zo gewend en het is een vrij landelijke buurt met veel ruimte waar de katten vrij rondstruinen, nog van niemand klachten gehad dus ik voel me ook niet bezwaard om het zo te laten voor die grote. Denk niet dat het echt loont om hem nu nog proberen aan te proberen te leren dat het niet zou mogen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Mijn ene kat is vrij rustig en komt alleen buiten om te snuffelen, de ander is veel avontuurlijker (nu) maar in het begin heel schrikkerig. Ik heb het vanaf het begin aan aangewend, in het begin ging ik dan mee de tuin in en als ze probeerden ergens heen te gaan wat niet mocht dan zei ik ook heel streng nee, en ik was er pas gerust op om ze alleen te laten gaan toen ze een keer geschrokken waren ervan, want toen gingen ze er ineens met een boog omheen ;). Bij mijn meer avontuurlijke kat heb ik hem dan wat hoger gezet zodat hij ook het (mini) schokje kreeg want het piepje leek niet genoeg te werken. Maar bij allebei de katten was het zo dat ze een keer goed zijn geschrokken en nu nooit meer proberen de tuin uit te komen. Het was even een testproces maar ik geloof dat ik er nerveuzer over was dan nodig, in het begin keek ik constant in de tuin of ze er nog waren maar ik zie ze dus echt nooit ook maar iets proberen :P. Volgensmij zijn ze heel blij als ze de tuin in kunnen, ik heb nooit gemerkt dat ze proberen te ontsnappen of wat dan ook.

Ik zou niet weten of het uitmaakt dat een andere kat wel de tuin uit mag, ik zou denken dat de kat die niet mag wel probeert te volgen maar vanzelf terug schrikt. Ik denk niet dat katten echt jaloers kunnen zijn? :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie