Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
oeps2

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door oeps2 »

ik zou gewoon alles laten groeien en bloeien crown :icon_biggrin:

dan gaat t over een paar dagen jeuken en dan wil je het dr toch weer af :)

kizzzzzzzz oepzzz :clown:
murron

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door murron »

AAARRGGHHH ik kom net bij de huisarts vandaan .Ik heb inmiddels een week lang al geen stem meer,dus toch maar even laten checken.Heb dus een (griep)virus (nee niet de mexicaanse)dat op mijn stembanden is geslagen waar hij niks aan kan doen.Ik moet gewoon rust nemen en uitzieken.GGGrrrrrrr hoe krijg je dat voor elkaar met kids om je heen.Aangezien ik zo min mogelijk mag praten nu ..geen stemverheffingen (uiteraard zijn de kids nu zwaar dwars):S.Het leukste moest nog komen....het kan wel tot 6 weken duren voor ik weer (normale) stem heb....6 !!!! weken :th_smiley_faint: Mocht dat niet het geval zijn kan ik dan pas er antibiotica voor krijgen ...stomme zooi
faery

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door faery »

Wekenlang je stem kwijt is echt kut murron! (weet dat helaas uit ervaring, airco is een bitch)

En yay Crownless! Toevallig over hetzelfde onderwerp (haar/scheren) eenn column aan het schrijven. Helaas maar 250 woorden, want mijn origineel was iets meer dan 500... Wil iemand die trouwens even proeflezen op taal en stijl? Pb me dan even :)

(ik scheer me overigens nauwelijks meer. Oksels om de zoveel dagen, schaamhaar elke week, net als mijn buik, en mijn benen vrijwel nooit, 1 keer gedaan het afgelopen half jaar)
rubyvita

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door rubyvita »

he murron...ik versta je niet, kun je wat harder praten? :mrgreen:
( veel sterkte en beterschap met je stem)

@Crownless de ongekroonde koninging van de rants!

check this:
gewone niet ge-photoshopte kutten
rubyvita

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door rubyvita »

duhuh..wel het plaatje erbij doen dan :oops:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
CraZaay

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door CraZaay »

Crownless schreef:Ja, mannen moeten hun gezicht doen. Ja, ok. Maar de oppervlakte die ik dagelijks moet scheren is vele malen groter!
Ik denk (en hoop) dat het merendeel van de mannen hier toch echt meer scheert dan alleen hun gezicht ;) Of ben ik de enige vent die niet met een pak shag onder zijn armen wil lopen (nee, ik heb het niet kaal, wees gerust) of een oerwoud in z'n broek :confused:
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door cinderella »

En is het nu de bedoeling dat iedereen gaat vertellen op welk fotootje de hare lijkt? :mrgreen:
toen doet er nu niet meer toe
oeps2

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door oeps2 »

uhu hoe haal je een bericht weg eigenlijks ??? :mrgreen: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door oeps2 op 27 aug 2009, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
oeps2

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door oeps2 »

2e van rechts 2e rij ziet dr wel smakelijk uit :mrgreen:

trouwens 3e rij naar beneden de 3e lijkt die van mij wel :shock: :shock:

wink naar cin ;) ;)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

vagina's zijn eenmaal niet charmant. En piemels ook niet. Gelukkig kan je er wel leuke dingen mee doen :)

On topic... ehm Waarom is het nog geen vrijdag?
**Self Rescuing Princess**
CraZaay

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door CraZaay »

Die van juffie zit er niet tussen zo te zien :hypocrite: ;)
oeps2

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door oeps2 »

niet jokkuh craz 8-)
MrsLolSMurfin

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door MrsLolSMurfin »

murron schreef:@ Crownless .. ik ben ook keer door de nagel heen gebeten door de kat en dat doet idd verrekte veel pijn.Ik krijg bij haar dan ook geen pil de strot door (en durf het bij haar ook niet meer ) wat ik nu doe met pilletjes ...2 lepels pakken, pil er tussen leggen (tussen bolle en holle kant) pil pletten/vergruizen en door klein beetje natvoer(blikvoor) ..dit werkt hier vrij goed.

zo ik gaat nu de rest van rant topic lezen
ik heb het al in een pb gezet, maar je kan een kat heel makkelijk een pil geven zonder dat je je vingers in het bekkie hoeft te stoppen.
pak de kat zijn kop rustig vast zonder dat je ook de onderkaak vast pakt.
dus het koppie zachtjes naar achter en je zal zien dat het bekkie vanzelf open gaat.
en je zo de pil er desnoods kan laten invallen ;)

dit truckje heb ik van mijn dierenarts en werkt echt, al vertelde ze het mij pas nadat mijn kat al een jaar lang op en af kuurde en ik steeds gebeten werd....
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

Goeie tip, idd. Zoals MLS het uitlegt, deed ik het ook bij mijn kat, vroeger. Ik moest een paar keer oefenen om het pilletje ver genoeg achter in het keeltje te gooien. In het begin was ik bang dat ze zich zou verslikken, maar dat gebeurt dus niet.

Mijn slimme siamees slikte 'm dan soms nog niet door, maar dan aaide ik (met haar koppie nog steeds achterover) heel zachtjes over haar keeltje om het slikken te stimuleren. Dan ging het meestal wel. Als je een beetje zachthandig te werk gaat, nemen de poezebeesten het je niet eens zo erg kwalijk, is mijn ervaring. :)
linne{R}

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door linne{R} »

@ murron Sterkte meis... Sla je er door hoor!
Plaats reactie