Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
murron

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door murron »

Thanx faery ,ruby en linne !.Zolang ik alleen ben lukt het me super om me stem niet te gebruiken ,maar zodra ik onder de mensen ben gaat het erg mis (niet handig om een klepperd te zijn :$)Ik verneem daarna ook steeds de gevolgen ervan grmbl.
Verder gaat het nu ietsje beter ..ik hou weer meer eten en drinken binnen (gaat ook nog wel vaak mis),maar krijg weer ietsje energie terug.Ik heb zelfs weer wat aan huishouden gedaan jeeh :S:D.
We gaan dus weer de betere kant op gniff.
MrsLolSMurfin schreef:
ik heb het al in een pb gezet, maar je kan een kat heel makkelijk een pil geven zonder dat je je vingers in het bekkie hoeft te stoppen.
pak de kat zijn kop rustig vast zonder dat je ook de onderkaak vast pakt.
dus het koppie zachtjes naar achter en je zal zien dat het bekkie vanzelf open gaat.
en je zo de pil er desnoods kan laten invallen ;)

dit truckje heb ik van mijn dierenarts en werkt echt, al vertelde ze het mij pas nadat mijn kat al een jaar lang op en af kuurde en ik steeds gebeten werd....
grinn ik hoef ook dit niet bij mijn kat te doen ..ok ik ben maso ,maar niet op die manier hihihi
Ik heb al zoveel manieren geprobeerd,maar de geplette pil werkt hier iig nu het beste ;)
Gilraen^

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Gilraen^ »

ARGGGHHHH
Na maanden zwoegen, op randje van instorten zitten en toch weer verderwerken EINDELIJK een week vakantie in zicht. Inderdaad enkel 1 weekje, maar beter dan niets dus ikje was blij. Komt collega vandaag doodleuk vertellen of ik niet binnenkort 3 weken de toko alleen kan openhouden... (laatste keer dat ik dat een weekje deed, heb ik meerdere dagen de klok rond kunnen werken). Zelf wordt er echter op minimumdienst gedraaid tijdens mijn weekje verlof. *insert nog stukje rant zoals enkel crownless dat kan*
Bovendien is mijn gezondheid helemaal ver te zoeken, na maagontsteking nu mijn longen al 3 dagen en nachten uit mijn lijf aan het hoesten.

Yeah voor mijn lichaam enzo! (Feel my sarcasm)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Kan je NEE zeggen Gilrean? in je eentje een tent draaiende houden is toch niet reel? Om jezelf denken hoor ! -baan kwijt is ook niks natuurlijk... maar als het kan....-
**Self Rescuing Princess**
Gilraen^

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Gilraen^ »

Het is een kwestie van afwegen tussen die twee idd. Langzaamaan maar oogjes open houden voor iets anders. Maar buiten dat mijn collega me gruwelijk misbruikt kwa uren enzo, is het wel een gezellig mens en werk ik er graag. Ik ben gewoon niet superassertief en zij is nogal heel fel. Ik heb wel dapper gezegd dat ik het niet zie zitten, maar toen kwam het excuus al dat ze niet wist of ze wel extra hulp zou kunnen vinden.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Probeer haar probleem bij haar te laten. Had ze maar geen baas moeten worden.

Is makkelijker gezegd dan gedaan.

Crownless, kom eens een rant doen over mensen die over anderen heenlopen!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Nou idd! Dat is dan mooi haar probleem hoor! Laat niet over je heen lopen he!!
nijntje

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door nijntje »

Waarom zijn er altijd en overal en telkens weer mensen die zichzelf als openminded presenteren, die vervolgens net zo hard mensen onderuit halen als ze niet aan hun beeld van "de groep" voldoen? Dat begint al op het schoolplein en schijnt zich de rest van het leven in ALLE sociale samenzijnsvormen opnieuw te presenteren. Een mens wil toch graag zichzelf kunnen zijn? Ik kan dat niet. Ik heb best veel mensen bij wie ik niets kan zeggen en niet kan praten over mij bdsm-leven. Even zoveel mensen, zijn er, deels dezelfden, deels anderen, met wie ik niet openlijk over mijn geluk en mijn polyamoureuze relatie kan praten. Omdat dat niet in hun wereldbeeld past. Maar binnen deze 2 gemeenschappen kan ik ook al niet mijzelf zijn. Omdat ik mijzelf toevallig ook nog christen wens te noemen. Daar voor mijzelf ook niet aan twijfel en ook daarmee, net als met de bdsm en de poly-relatie gelukkig ben. Maar binnen de beide subculturen leven dan weer zo veel vooroordelen dat 70% mij al veroordeeld heeft op basis van die voorkeur. Dus zeg ik daar maar niks over. Omdat ik dan daar weer raar, gek, afwijkend of anders in gevonden wordt. Maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn, en dat mensen naar mij kijken, naar ***echte naam nijntje*** als persoon. En dan mogen ze daar een oordeel over hebben. Als ze dat willen. Of niet, als ze dat willen. Maar waarom wordt ik be- en veroordeeld omwille van een voorkeur, een gevoel, een geloof? :cry:

Tot zover deze rant
Die overigens niet ingegeven is vanuit recente posts op dit forum, even ter verduidelijking.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Mensen zijn snel bang. Bang om het niet goed te doen. Bang om niet bij de groep te horen. En hoe banger ze zijn over hun mogenlijke ongelijk, hoe harder ze schreeuwen dat ze de waarheid in pacht hebben.
Dat is de basis van het fundamentalisme, en dan maakt het niet uit of dat het gaat over christendom, islam, atheisme, communisme of BDSM, zo gauw iemand niet meer naar zichzelf durft te kijken en de vraag kan stellen: "Wat nou als.....", dan kan diegene ook niet zien dat een ander mens mischien een andere waarheid heeft.

Never underestimate stupidity...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Ik had van het weekend weinig tijd om te reageren, maar ik hoop toch dat ws-ers vrij genoeg zijn om gelovige mensen in hun waarde te laten?

Wat mij betreft kan er bij meets voor eten gerust een moment stil, al wil er maar 1 iemand bidden, en als er op een kampeer of ardennen meet iemand 5 keer op een kleedje naar mekka wil kijken, dan kan dat toch gewoon?

En als je lekker aan de klets bent en je iets grappigs/mafs leuks/naars meegemaakt met iemand uit je gemeente dan hoef je die informatie toch ook niet weg te laten en het een 'vage bekende' te noemen?

ik vind het jammer dat mensen zelfs hier niet helemaal voelen zichzelf te mogen zijn :|
**Self Rescuing Princess**
faery

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door faery »

Het was niet op dit forum eireanne :) en op het forum waar het wel was, is het volgens mij ook alweer opgelost, gelukkig :)
altertjevolvragen

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door altertjevolvragen »

bahbahbah, afgelopen week zo mijn best gedaan met huishouden, zou je denken dat je in het weekend wel beloont word ofzo... maar nee hoor... nu is huisje weer hard toe aan opruimn, stofzuigen etc etc en ik weet dat als we het niet doen er gezeik van komt maar toch zit ik hier achter peeceetje met een gevoel van: bekijk het maar ff lekker, toon eerst maar eens beetje waardering en begrip voor het feit dat ik inmiddels zo stuiter dat mijn koppie echt niet staat naar huishoudelijke klusjes (toch al iets waar we een gruwelijke hekel aan hebben) grrrrr :evil:

LL
Litha

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Litha »

Ik sta nog steeds op het punt van ontploffen.
Had ik een sollicitatie gesprek, ben super netjes gekleed in een zwarte rok en blazer. Gesprek zelf is helemaal top, kat in het bakkie Tot ze bij het weggaan zien dat ik een kleine tattoo op mijn enkel heb.
Ben ik in een keer niet representatief genoeg. Stelletje bekrompen..... :donder:
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door cinderella »

Eh, mág dat eigenlijk wel?
toen doet er nu niet meer toe
Litha

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Litha »

nee, mag dus niet. alleen kan je de rede dus niet hard maken voor een of andere instantie.
altertjevolvragen

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door altertjevolvragen »

das inderdaad zwaar bekrompen Litha, zelf hebben we 1 tattoo en 2 piercings waarvan 1 in het gezicht, daar krijgen we ook de nodige afkeurende blikken over, screw them, het is jouw lijf en die tattoo is deel van wie je bent, dat zij nou zo zieig zijn om daarover te vallen zegt meer over hun dan over jou!

@cinderella, komt heel veel voor, vriend heeft lippiercing die er niet uit kan en daardoor werd hij voor vele banen afgekeurd, belachelijk want het waren niet eens banen waarbij hij met klanten van het bedrijf in contakt zou zijn, nu is hij steigerbouwer, ze hebben gevraagd of het ding eruit kon maar vonden het verder geen probleem, hij heeft wel ruim een jaar zonder werk gezeten en erg veel sollicitaties gehad... vooroordelen, stakkers die zich daar door laten leiden!

LL
Plaats reactie